Komunikaty PR

Glovo dostępne w 16 kolejnych miastach w Polsce

2021-08-06  |  01:00
Biuro prasowe

Glovo nie zwalnia tempa i rozszerza swoją działalność w Polsce. Już dzisiaj mieszkańcy kolejnych szesnastu miast, mogą składać zamówienia za pomocą aplikacji. Na początek są to dostawy z restauracji McDonald’s. Gigant branży delivery planuje kolejne inwestycje.

Rynek delivery rozwija się błyskawicznie. Nic w tym dziwnego, Polacy pokochali e-zakupy i zamówienia, które trafiają wprost w ich ręce. Glovo, obecne na polskim rynku od dwóch lat, nieustannie rozwija swoją działalność w kolejnych obszarach. By sprostać oczekiwaniom użytkowników, nie tylko uruchomili dodatkowe funkcje takie jak Glovo Prime, czyli usługi abonamentowe gwarantujące darmową dostawę oraz dostęp do ofert specjalnych, ale także poszerzają także obszar dostępności swoich usług.

Do mapy polskich miast, w których dostępne jest Glovo dołączyło właśnie szesnaście nowych miejscowości. Są nimi Zamość, Suwałki, Kędzierzyn-Koźle, Tomaszów Mazowiecki, Przemyśl, Piotrków Trybunalski, Kołobrzeg, Biała Podlaska, Stargard, Tczew, Racibórz, Krosno, Nysa, Mysłowice, Wodzisław Śląski, Puławy. Od dzisiaj ich mieszkańcy mają możliwość skorzystania z dostaw sieci restauracji McDonald’s za pomocą jednego kliknięcia. Zamówienia będą dostarczone w pełni bezpieczny sposób dzięki dostawie bezkontaktowej, w maksymalnie godzinę od momentu złożenia zamówienia.

– Polacy bardzo polubili usługi delivery. Nieustannie korzystają z nich z ogromnym entuzjazmem, oczekując bogatej oferty i dostępności usług w każdym zakątku Polski. Chcemy, by usługi Glovo dostępne były możliwie szeroko, dlatego zdecydowaliśmy się na uruchomienie aplikacji na terenie kolejnych miast. Współpraca partnerska z McDonald’s to świetny start, który pozwoli poznać mieszkańcom Glovo – mówi Tomasz Suchodolski - Expansion Manager Glovo Polska.

Miejscy kurierzy Glovo dostarczają zakupy i zamówienia z restauracji w każdy dzień tygodnia, w tym także w niedziele niehandlowe. Zamówienie ulubionych kanapek w McDonald’s to idealny pomysł nie tylko na lunch czy przekąskę, ale także wieczór z przyjaciółmi. W aplikacji Glovo dostępne jest całe menu restauracji, w tym także pozycje sezonowe.

– Współpracujemy z najsilniejszymi markami na rynku, takimi jak firma Glovo, które są w stanie zapewnić naszym gościom najwyższe standardy realizacji naszych usług, dbając o bezpieczeństwo i higienę dostaw. Wspólnie regularnie zwiększamy zasięg usługi McDelivery, aby dotrzeć do jak największej liczby konsumentów – podsumowuje Monika Dąbrowska, Manager McDelivery Lead w McDonald’s Polska

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Nie wiemy, z kim podpisujemy umowy kredytowe i jak policzyć odsetki Biuro prasowe
2024-05-17 | 08:17

Nie wiemy, z kim podpisujemy umowy kredytowe i jak policzyć odsetki

Ponad połowa rodaków – 58 proc. – ocenia swoją orientację w świecie finansów jako średnią, a niemal co piąty jako wysoką. Jednak w przypadku konkretnych pytań,
Konsument SŁONECZNA AKCJA ZIKO DERMO - SAKIEWKA WAKACYJNYCH SKARBÓW
2024-05-14 | 12:00

SŁONECZNA AKCJA ZIKO DERMO - "SAKIEWKA WAKACYJNYCH SKARBÓW"

Od 15 maja w Ziko Dermo będzie można wziąć udział w wyjątkowej akcji p.t. "Sakiewka Wakacyjnych Skarbów”. Celem nowego projektu drogerii jest zachęcenie do efektywnej
Konsument Kultowe M&M’s® teraz dostępne w wersji mini!
2024-05-13 | 15:00

Kultowe M&M’s® teraz dostępne w wersji mini!

Już w maju portfolio czekoladowych produktów Mars Wrigley w Polsce poszerzy się o nowość. Na sklepowe półki trafią kultowe draże czekoladowe w wersji mini. M&M’s

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

European Financial Congress 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Walka o klimat wymaga większego zaangażowania ze strony firm. Już za chwilę będą musiały rzetelnie informować o swoich zielonych działaniach

Według ONZ postępujący kryzys klimatyczny, pandemia COVID-19 i rosnąca liczba konfliktów cofnęły świat w realizacji 17 Celów Zrównoważonego Rozwoju. Dlatego niezbędne jest m.in. większe zaangażowanie biznesu, bez którego niewiele da się zdziałać. W tej chwili wciąż pozostaje ono niewystarczające albo kończy się tylko na wzniosłych deklaracjach, które często noszą znamiona greenwashingu. Tak zwana ekościema jest dużym problemem dla konsumentów: 70 proc. deklaruje, że jest zmęczonych tylko mówieniem zamiast realizacją konkretnych działań na rzecz środowiska.

Bankowość

Metawersum ogromną szansą dla Polski. Liderami wdrożeń są na razie największe przedsiębiorstwa

Sektor bankowy jest pierwszym, jaki w Polsce poczynił warte odnotowania inwestycje w obecność w metawersie. Zdaniem ekspertów w najbliższych latach to właśnie duże firmy będą liderami wdrożeń, ponieważ mają gotowość inwestycyjną zarówno w obrębie sprzętu, jak i aplikacji. Rynki sektora usług czy branży retail niewątpliwie jednak będą się nasycały rozwiązaniami zapraszającymi do wejścia konsumentów do wirtualnego świata. To duża szansa dla polskiej gospodarki, która może w ten sposób utworzyć do 2035 roku rynek o wartości nawet 10 mld euro.

Infrastruktura

Tylko 20 proc. oświetlenia w gminach jest po modernizacji. Motywacją do inwestycji są znaczące oszczędności energii

Średnio co piąta latarnia uliczna należąca do gmin jest zmodernizowana – wynika z danych Signify Poland. Większość z pozostałych 80 proc. to energochłonne oświetlenie sodowe. Ich wymiana na technologię LED wraz z systemem zarządzania oświetleniem mogłaby przynieść znaczącą redukcję energii, czyli także kosztów ponoszonych przez samorządy. Na takie inwestycje w najbliższym czasie będzie się decydować coraz więcej gmin. Za spodziewanym boomem przemawiają różne dostępne możliwości finansowania takich projektów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.