Komunikaty PR

GLS Poland marką z najlepszym wizerunkiem w Polsce

2022-02-15  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

W prestiżowym rankingu Top Marka 2021 operator kurierski wygrał w jednej z trzech kluczowych kategorii. GLS Poland okazał się najlepiej postrzeganą marką w Polsce. Ranking obejmuje 500 najsilniejszych marek w kraju.

Top Marka to największe badanie medialne w Polsce. Bierze pod uwagę najważniejsze marki z 50 różnych branż. To, jak dany brand jest postrzegany obrazuje tzw. indeks sentymentu, czyli ocena wydźwięku związanych z nim publikacji. To jeden z trzech kluczowych elementów decydujących o sile marki w ramach tego badania (dwa pozostałe to szacowane dotarcie informacji o marce oraz liczba publikacji).

W jego 14. edycji GLS Poland okazało się najlepiej postrzeganą marką w Polsce. Badano wydźwięk 500 brandów w mediach i social mediach, w okresie od lipca 2020 do końca czerwca 2021 roku.

Pierwsze miejsce w tak istotnej kategorii, w tak ważnym rankingu i w tak prestiżowym gronie to dla nas ogromny sukces i potwierdzenie, że zmierzamy w dobrym kierunku. Cieszymy się tym bardziej, że świetnie koresponduje to z wynikami innych badań, jak np. Operator Logistyczny Roku, które bierze pod uwagę rzeczywiste doświadczenia klientów. Jesteśmy przekonani, że na tak pozytywny odbiór naszej marki zapracowaliśmy przede wszystkim jakością naszych usług – mówi Małgorzata Markowska, promotion & communication manager GLS Poland.

Dodaje, że efektywna komunikacja – zarówno na poziomie przekazu w różnych kanałach medialnych, jak i w codziennych, bezpośrednich relacjach z klientami – jest bardzo istotnym elementem strategii rozwoju firmy.

Nasze motto brzmi: człowiek jest w sercu wszystkiego, co robimy. Dlatego otwarta i niewymuszona komunikacja z klientami jest ważnym dopełnieniem naszych działań i rozwoju usług. Dostarczamy coś więcej niż paczki – podkreśla Małgorzata Markowska.

Badanie Top Marka jest realizowane przez magazyn „Press” oraz Press-Service Monitoring Mediów. W ramach 14. edycji wzięto pod uwagę ponad 100 mln informacji medialnych: prasowych, internetowych oraz z mediów społecznościowych. Przyjęta metodologia pozwala na kompleksowe porównanie siły komunikacyjnej marek z różnych obszarów i branż.

O Grupie GLS

Grupa GLS jest wiodącym dostawcą usług krajowego i międzynarodowego transportu przesyłek. Firma zapewnia swoim klientom w 41 krajach niezawodne, wysokiej jakości i spersonalizowane usługi, w tym obsługę przesyłek ekspresowych i usługi frachtowe. Dzięki rozbudowanej sieci międzynarodowej firmy i dobrej znajomości rynków lokalnych, klienci GLS mogą oczekiwać takiej samej kompleksowej, elastycznej i spersonalizowanej obsługi w całej Europie i innych częściach świata. GLS działa również poprzez spółki zależne w Kanadzie i na Zachodnim Wybrzeżu USA. Sieć GLS obejmuje 71 centralnych i regionalnych punktów przeładunkowych oraz około 1,5 tys. magazynów, obsługiwanych przez około 31 tys. pojazdów dostawczych kursujących na końcowych odcinkach oraz 4 tys. ciężarówek dalekobieżnych. GLS zatrudnia około 21 tys. osób. W roku 2020/21 firma uzyskała rekordowe przychody w wysokości 4,5 mld EUR, dostarczając 840 mln paczek pomimo występujących w skali globalnej utrudnień.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Sustainable Economy Summit – Spotkajmy się na Konferencji już 27-28 maja! Biuro prasowe
2025-05-22 | 20:00

Sustainable Economy Summit – Spotkajmy się na Konferencji już 27-28 maja!

XI edycja dwudniowej konferencji Sustainable Economy Summit rozpocznie się już 27 maja w Holiday Inn Resort Warszawa-Józefów. Wydarzenie, organizowane między innymi pod
Firma Coraz więcej globalnych firm dąży do atestacji informacji dotyczących zrównoważonego rozwoju – wynika z badania IFAC oraz AICPA & CIMA
2025-05-16 | 15:00

Coraz więcej globalnych firm dąży do atestacji informacji dotyczących zrównoważonego rozwoju – wynika z badania IFAC oraz AICPA & CIMA

Jak wynika ze zaktualizowanego raportu przygotowanego przez Międzynarodową Federację Księgowych (IFAC) oraz AICPA & CIMA, niemal trzy czwarte największych globalnych firm
Firma Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja
2025-05-13 | 12:00

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Już 27-28 maja odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń poświęconych transformacji gospodarczej i zrównoważonemu rozwojowi – XI edycja konferencji Sustainable

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Polityka

Parlament Europejski przeciwny centralizacji polityki spójności w UE. Apeluje o jej większą elastyczność

Parlament Europejski sprzeciwia się pomysłowi centralizacji zarządzania polityką spójności w Unii Europejskiej. W maju br. większością głosów przyjął sprawozdanie na temat spójności gospodarczej i społecznej i jej przyszłości po 2027 roku. Zdecydowana większość grup politycznych jest za decentralizacją modelu polityki spójności, mówiąc stanowcze „nie” ograniczeniu roli władz regionalnych i lokalnych. Jednocześnie wskazuje na potrzebę uelastyczniania tej głównej polityki inwestycyjnej tak, by sprawnie można było reagować na ewentualne kryzysy i nowe wyzwania.

Bankowość

Globalny sektor finansowy mocniej otwiera się na blockchain. Nowe regulacje likwidują kolejne bariery na rynku

Coraz więcej banków i instytucji finansowych inwestuje w technologię blockchain. To przede wszystkim szansa na zwiększenie bezpieczeństwa transakcji, ich prywatności, ale też nowe możliwości weryfikacji tożsamości oraz przechowywania wartości. Jedną z najbardziej zaawansowanych platform opartych na technologii blockchain jest Ethereum – zdecentralizowany system umożliwiający tworzenie i wykonywanie smartkontraktów oraz aplikacji rozproszonych. O ile klasyczne łańcuchy bloków pełnią funkcję zdecentralizowanego rejestru transakcji, o tyle Ethereum wprowadza warstwę logiki wykonawczej, czyniąc z blockchaina uniwersalną platformę kontraktów samowykonalnych i aplikacji rozproszonych.

Konsument

Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami

Debata prezydencka 23 maja br. pokazała, że Polacy nie wiedzą, czym są saszetki nikotynowe oraz snusy, a także czym się różnią. Sztab wyborczy Karola Nawrockiego podał, że kandydat na prezydenta podczas debaty przyjął snus. Sam Karol Nawrocki sprostował, że była to saszetka nikotynowa. Tymczasem różnica między oboma produktami jest ogromna. Snus zawiera tytoń, którego nie ma w saszetce, a jego sprzedaż w UE – z wyjątkiem Szwecji – jest zabroniona.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.