Komunikaty PR

GLS przejmuje francuski start-up technologiczno-logistyczny Tousfacteurs

2022-06-22  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Amsterdam, 22 czerwca 2022 r. – Grupa GLS, wiodący międzynarodowy dostawca usług kurierskich, podpisała umowę przejęcia francuskiej firmy technologiczno-logistycznej Tousfacteurs. Zajmujący się ostatnim etapem procesu dostawy przesyłki, założony w 2015 r. paryski start-up specjalizuje się w opracowywaniu cyfrowych i zrównoważonych rozwiązań wzbogacających ofertę e-commerce. Przejęcie Tousfacteurs umożliwi Grupie GLS dalszą optymalizację doświadczeń klienta związanych z ostatnim etapem procesu dostawy, pozwalając na udoskonalenie usług opartych na zrównoważonym rozwoju.

Grupa GLS współpracuje z Tousfacteurs od 2019 roku, wykorzystując oferowane przez francuską firmę przyjazne dla środowiska dostawy rowerowe na terenie Paryża. Współpraca między firmami rozszerzyła się wraz z wdrożeniem przez Grupę GLS innowacyjnych rozwiązań cyfrowych Tousfacteurs, w tym autorskiej usługi Track & Engage, dzięki której proces dostawy jest dla odbiorcy doświadczeniem w pełni cyfrowym i wizualnym, jednocześnie działając jako kanał marketingowy pozwalający angażować klientów.

Grupa GLS będzie stosowała usługi Tousfacteur na większą skalę, zapewniając swoim klientom zrównoważone i cyfrowe rozwiązania na etapie doręczenia przesyłki.

Tousfacteurs będzie nadal obsługiwał swoich dotychczasowych klientów pod kierownictwem dwóch założycieli firmy: Benjamina Levine i Youssefa Tagemouati.

Dzięki przejęciu Tousfacteurs wzmocnimy nasz potencjał w zakresie rozwiązań cyfrowych
i przyjaznych środowisku
– mówi Nicolas Robert, dyrektor zarządzający GLS France. – Tousfacteurs zapewni nam szybki dostęp do wspaniałych, innowacyjnych rozwiązań, co pozwoli nam na doskonalenie w jednym z najważniejszych dla nas obszarów, jakim jest doświadczenie klienta – dodaje.

Bardzo cieszy nas, że możemy otworzyć ten nowy rozdział w naszej podróży – komentują Benjamin Levine i Youssef Tagemouati, założyciele Tousfacteurs. – Mamy teraz dostęp do dużej międzynarodowej sieci GLS i będziemy mogli skalować naszą działalność znacznie szybciej, zachowując jednocześnie cel, który przyświecał nam od samego początku: opracowywanie innowacyjnych, zrównoważonych i efektywnych rozwiązań dla firm kurierskich i ich klientów.

O Grupie GLS

Grupa GLS jest jednym z największych niezależnych dostawców usług kurierskich w Europie, z rozwiniętą aktywną obecnością w prawie wszystkich krajach kontynentu. W ramach sieci spółek zależnych, działa również w Kanadzie i na Zachodnim Wybrzeżu USA. Każdego dnia pozwala to GLS sprawnie dostarczać klientom i społecznościom miliony paczek i związanych z nimi historii. Swoją siecią GLS zarządza proaktywnie – rynki, na których działa, łączy w sposób elastyczny i zwinny, reagując na ich szybkie zmiany i dynamikę. Firma jest dumna z tego, że zapewnia swoim klientom w ponad 40 krajach wysokiej jakości usługi. Sieć GLS składa się z ponad 120 centrów dystrybucyjnych, ponad 1,6 tys. filii, 37 tys. pojazdów odpowiadających za ostatni etap dostawy i 4,5 tys. samochodów liniowych. Gwarantuje to doskonałą elastyczność i zwiększony zasięg działania. W latach 2021/22 Grupa GLS wygenerowała rekordowe przychody w wysokości 5 miliardów euro, dostarczając 870 milionów paczek na wszystkich obsługiwanych rynkach. Więcej informacji na stronie gls-group.com.

 

O Tousfacteurs

Założony w 2015 roku startup Tousfacteurs opracowuje technologiczne rozwiązania dla branży

usług kurierskich, specjalizując się w rozwiązaniach służących poprawie doświadczeń klienta

związanych z ostatnim etapem dostaw przesyłek. Działalność firmy opiera się na 3 filarach,

którymi są przyjazne środowisku doręczenia przesyłek (kilka tys. dostaw dziennie w 3

miastach Francji), licencjonowanie technologii dostaw poprzez oprogramowanie Proxipick©

umożliwiające innym przewoźnikom cyfryzację działalności i poprawę efektywności

operacyjnej, oraz wprowadzone w ostatnim czasie rozwiązanie Track & Engage© służące

poprawie doświadczenia klienta i budowaniu marki. Więcej informacji na temat Tousfacteurs

dostępnych jest na stronie https://www.tousfacteurs.com/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.