Goodyear drugi rok z rzędu z tytułem "Master" w rankingu efektywności dostawców
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Firma DAF przyznała Goodyearowi najwyższą ocenę „Master” w swoim programie zarządzania efektywnością 2022. Projekt ten nagradza dostawców, którzy w oparciu o różne kryteria poprawili wyniki, promowali współpracę i zoptymalizowali relacje z klientami. To już drugi rok z rzędu, kiedy Goodyear otrzymuje to prestiżowe wyróżnienie dla dostawców DAF.
Każdego roku firma DAF ocenia swoich dostawców pod względem rozwoju produktu, wsparcia operacyjnego i dostosowania biznesowego w ramach programu zarządzania wydajnością dostawców (SPM). Dostawcy mogą osiągnąć status Achiever, Leader i Master. Najwyższy tytuł "Master" jest zarezerwowany dla tych, którzy wykazują się wyjątkową wydajnością i są oddani promowaniu współpracy z firmą DAF.
„Jesteśmy zaszczyceni, że drugi rok z rzędu otrzymujemy to prestiżowe wyróżnienie od firmy DAF. Potwierdza ono, że nasze zespoły to niezawodni i zaufani partnerzy biznesowi, którzy koncentrują się na rozwoju produktu i zapewniają doskonałe wsparcie operacyjne. Uznanie ze strony firmy DAF świadczy też o sile relacji Goodyeara z klientem”, skomentował Frank Titz, Managing Director OE Trucks EMEA.
Produkty i inteligentne technologie Goodyeara pomagają firmom z branży transportowej budować przewagę konkurencyjną
Jako wyspecjalizowany partner rozwojowy, Goodyear wspiera producentów pojazdów ciężarowych i naczep oraz floty transportowe w planowaniu oraz podnoszeniu efektywności ich biznesów. Na przykład ostatnia nowość produktowa - opona FUELMAX ENDURANCE - zapewnia pojazdom ciężarowym niższe opory toczenia i przyczynia się do zmniejszenia emisji dwutlenku węgla przez te pojazdy o 2%. Co więcej, wszystkie opony drogowe Goodyeara są kompatybilne z pojazdami ciężarowymi zasilanymi alternatywnymi układami napędowymi, takimi jak hybrydowe i elektryczne. Ponadto kompleksowe rozwiązanie Goodyear Total Mobility, bazujące do zaawansowanych technologiach predykcyjnych, wspiera floty w całej Europie w osiąganiu wyników w zakresie konkurencyjności, efektywności i zrównoważonego rozwoju. Ugruntowuje to pozycję Goodyeara jako zaufanego dostawcy i partnera, który konsekwentnie tworzy wartość dodaną poprzez innowacje.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.