Goodyear eJob dla zautomatyzowanych kontroli flot transportowych
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear wprowadza na rynek zaawansowaną wersję zautomatyzowanego narzędzia do kontroli floty – eJob. Inteligentna aplikacja częściowo automatyzuje i usprawnia proces inspekcji floty pojazdów ciężarowych i autobusów, od rejestracji przez konserwację, pomoc drogową, bieżnikowanie, po gwarancję dla dostawców usług. eJob oferuje pełną przejrzystość wszystkich przeprowadzanych przeglądów konserwacyjnych i flotowych, widoczną w ciągu kilku sekund od złożenia zlecenia, z każdego miejsca w Europie. Inteligentna aplikacja współpracuje z Goodyear FleetOnlineSolutions (FOS), jednym z wiodących systemów zarządzania oponami na rynku.
Zaawansowana platforma zapewnia flotom i dealerom ogumienia, zarządzającym flotą pełny przegląd wszystkich pojazdów, ich lokalizacji, realizowanej polityki dotyczącej opon oraz uzgodnionych warunków, jak również gwarancji.
Regularne inspekcje floty to klucz do efektywnego zarządzania: zwiększają czas sprawności i zapobiegają potencjalnym problemom i kosztom związanym z oponami. Mogą jednak okazać się czasochłonne dla firmy, która stale działa pod presją czasu. „Sprawdzenie floty pięćdziesięciu pojazdów może zająć do dwudziestu godzin. Najnowsza wersja eJob wprowadza proces kontroli floty na wyższy poziom, zapewniając pełną automatyzację, począwszy od rejestracji opon, zapisywania głębokości pozostałego bieżnika i ciśnienia w oponach, a skończywszy na planowaniu kolejnych kroków w procesie konserwacji i zarządzania oponami” – wyjaśnił Maciej Szymański, dyrektor ds. marketingu Goodyear Commercial.
Obecna aktualizacja Goodyear eJob jest w pełni zgodna z najnowszym trendem w branży, w której samochody ciężarowe i części są coraz lepiej ze sobą skomunikowane. Kluczowe znaczenie w tym względzie ma szybkie i zautomatyzowane gromadzenie danych.
„Nowa wersja aplikacji eJob pozwala naszym zespołom zwiększyć wydajność pracy i udoskonalać poziom obsługi. Odkąd korzystamy z aplikacji eJob możemy lepiej planować swoją pracę, ograniczać prace administracyjne, optymalizować zarządzanie poziomem zapasów i jeszcze sprawniej obsługiwać naszych klientów. Narzędzie jest naprawdę przyjazne dla użytkownika i zapewnia znaczną oszczędność czasu, a przejrzyste raportowanie jest bardzo cenione przez naszych klientów flotowych”– powiedział Kamil Triska, Pneumaster.
Kluczowe: szybkość i pełna przejrzystość
Aplikację można zainstalować na tablecie z systemem Android (wersja 7 i wyższa). Umożliwia ona technikom rejestrowanie i przesyłanie danych o oponach, a także wysyłanie zdjęć do klienta końcowego z dowolnego miejsca w Europie. Wszystkie dane są natychmiast przekazywane operatorom pojazdów ciężarowych za pośrednictwem systemu Goodyear FleetOnlineSolutions dla zapewnienia pełnej przejrzystości w zarządzaniu oponami. Klient flotowy może wirtualnie zobaczyć stan opony, poznać powód wymiany i listę prac wykonanych przez partnera serwisowego.
„Sprawna praca wymaga najlepszych narzędzi. Dla nas, profesjonalna kontrola floty obejmuje FleetOnlineSolutions i eJob. W dzisiejszych czasach ręczne rejestrowanie danych o oponach na papierze jest już po prostu nie do pomyślenia” – powiedział Max Kienberger z firmy Kienberger, dużego dostawcy usług flotowych w Niemczech. „Dzięki chipowi RFID umieszczonemu w ogumieniu jesteśmy w stanie zidentyfikować każdą oponę na podstawie danych bezpośrednio od producenta. Dzięki zaawansowanej aplikacji eJob, wszystkie pomiary głębokości bieżnika i ciśnienia powietrza dla każdej pozycji koła są automatycznie ładowane poprzez Bluetooth do FleetOnlineSolutions, dając pełną przejrzystość i dokładne dane naszym klientom flotowym”.
Poprzez łatwe skanowanie kodów kreskowych technik pozyskuje wszystkie kluczowe dane dotyczące opon bezpośrednio z bazy danych produktów, w tym nazwę opony, kod produktu, typ i rozmiar, oryginalną głębokość bieżnika, a także uzgodnioną z klientem politykę konserwacji. Nowe funkcje eJob obejmują również zarządzanie przechowywanym ogumieniem klientów, a także ukończone i zsynchronizowane zadania.
Aplikacja eJob jest dostępna dla usługodawców w wielu językach i stanowi integralną część programu Goodyear Total Mobility – w pełni konfigurowalnej, kompleksowej oferty służącej lokalnym i długodystansowym flotom transportowym.
The novelties from OMODA. Premiere of OMODA 7 at the Beijing Motor Show
Pierwsze samochody marki OMODA&JAECOO już w Polsce
The first OMODA&JAECOO cars are already in Poland
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Regionalne
Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes
Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.
Transport
Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze
Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.
Polityka
Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii
Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.