Komunikaty PR

Goodyear po raz kolejny będzie partnerem zespołu De Rooy w Rajdzie Dakar

2022-12-28  |  08:30
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.25 MB )

Sezon sportów motorowych 2023 roku zainauguruje jeden z najbardziej prestiżowych wyścigów na świecie - Rajd Dakar, który rusza, gdy w wielu miejscach będą jeszcze trwały obchody Nowego Roku. Od 31 grudnia 2022 do 15 stycznia 2023 roku uczestnicy tej prestiżowej rywalizacji będą przeprawiać się przez góry i pustynię Arabii Saudyjskiej. Zespoły będą miały do pokonania liczącą prawie 5000 km trasę, podzieloną na 14 etapów, przecinającą kraj od Morza Czerwonego do Zatoki Arabskiej. Goodyear jest partnerem zespołu De Rooy Iveco, dostarczając zawodnikom opony oraz rozwiązania do zarządzania oponami na każdy etap.

Opony są ważnym elementem przygotowań zespołów do Rajdu Dakar. To jedyny punkt kontaktu pojazdów z ciągle zmieniającą się nawierzchnią z piasku i skał, a także stromymi wzniesieniami i zjazdami. Regulamin zawodów wymaga od zespołów stosowania standardowych opon, które są powszechnie dostępne w sprzedaży, więc czołowy holenderski zespół De Rooy po raz kolejny wybrał opony Goodyear Offroad. Ich konstrukcja charakteryzuje się specjalną terenową mieszanką, głębokim, antypoślizgowym bieżnikiem i zwiększoną odpornością na przecięcia - wszystko po to, aby wesprzeć kierowców w pokonywaniu różnych dróg.

W barwach zespołu De Rooy wystartują cztery ciężarówki Iveco PowerStar. Janus van Kasteren i Victor Versteijnen będą pilotować dwie ciężarówki Boss Machinery, odpowiednio z numerami 502 i 504, natomiast druga para pojazdów, sponsorowana przez Eurol Iveco, będzie prowadzona przez Martina van den Brinka (nr 506) i Mitchela van den Brinka (nr 511).

Wsparcie zespołu De Rooy w Dakarze jest ważną częścią cyklu rozwojowego opon i rozwiązań Goodyeara dla pojazdów użytkowych. Oprócz doświadczenia zdobytego podczas Goodyear FIA European Truck Racing Championship w roli wyłącznego dostawcy opon i partnera tytularnego, udział w takiej rywalizacji jak Rajd Dakar uzupełnia pracę wykonywaną na drodze, torze testowym i w laboratorium. Goodyear wykorzystuje informacje zebrane na wszystkich tych polach do opracowywania nowych technologii bieżnika i osnowy, które trafiają do produktów dostępnych dla flot w całej Europie. W rezultacie otrzymują oni ofertę, której istotą jest wydajność, zrównoważony rozwój i konkurencyjność.

Goodyear

Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie. Firma zatrudnia 72 000 osób i wytwarza swoje produkty w 55 zakładach zlokalizowanych w 23 krajach na świecie. Posiada dwa Centra Innowacji w Akron (Stany Zjednoczone) i Colmar-Berg (Luksemburg), które dostarczają najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie produktów i usług, będących wyznacznikiem standardów i technologii w przemyśle. Więcej informacji na temat Goodyear i produktów firmy znajduje się na stronie. Warto śledzić też profil Goodyear na LinkedIn.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę! Biuro prasowe
2024-12-27 | 18:00

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

W poprzednim sezonie (2023/2024) ośrodek Beskid Sport Arena otwarł się już 2 grudnia, natomiast w tym roku trzeba było poczekać trochę dłużej. Wszystko jednak wskazuje na to, że
Sport Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
2024-12-09 | 01:00

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

To już pewne – na polu golfowym Rosa odbędzie się kolejny turniej z cyklu Challenge Tour.  Oficjalny harmonogram został opublikowany dzisiaj na oficjalnej stronie turnieju. W nowym
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

D. Joński: Nie wiemy, co zrobi Rosja za dwa–trzy lata. Według duńskiego wywiadu może zaatakować kraje nadbałtyckie i musimy być na to gotowi

Zdecydowana większość krajów unijnych wskazuje na potrzebę wzmocnienia zdolności obronnych Europy w obliczu coraz bardziej złożonego geopolitycznego tła. Wywiady zachodnich państw wskazują, że Rosja może rozpocząć konfrontację z NATO jeszcze przed 2030 rokiem. Biała księga w sprawie obronności europejskiej „Gotowość 2030” zakłada m.in. ochronę granic lądowych, powietrznych i morskich UE, a sztandarowym projektem ma być Tarcza Wschód. – W budzeniu Europy duże zasługi ma polska prezydencja – ocenia europoseł Dariusz Joński.

Transport

Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii

Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.

Infrastruktura

W Polsce w obiektach zabytkowych wciąż brakuje nowoczesnych rozwiązań przeciwpożarowych. Potrzebna jest większa elastyczność w stosowaniu przepisów

Pogodzenie interesów konserwatorów, projektantów, inwestorów, rzeczoznawców i służby ochrony pożarowej stanowi jedno z największych wyzwań w zakresie ochrony przeciwpożarowej obiektów konserwatorskich. Pożary zabytków takich jak m.in. katedra Notre-Dame w Paryżu przyczyniają się do wprowadzania nowatorskich rozwiązań technicznych w zakresie ochrony przeciwpożarowej. W Polsce obowiązuje już konieczność instalacji systemów detekcji. Inwestorzy często jednak rezygnują z realizacji projektów dotyczących obiektów zabytkowych z uwagi na zmieniające się i coraz bardziej restrykcyjne przepisy czy też względy ekonomiczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.