Komunikaty PR

Goodyear wprowadza nowe rozwiązanie do śledzenia naczep Fleet Tracker

2020-06-25  |  14:15
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.04 MB )

Goodyear Proactive Solutions wprowadza rozwiązanie Fleet Tracker, aby wspierać floty i serwisy w sprawniejszym i skuteczniejszym zarządzaniu wszystkimi zasobami, w tym naczepami. Goodyear Fleet Tracker to przyjazna dla użytkownika inteligentna aplikacja, która umożliwia szczegółowe monitorowanie przebiegu w celu ustalenia właściwego czasu na wymianę, pogłębianie lub regenerację opon i wydłużenie ich całkowitego okresu eksploatacji. To zasilane bateryjnie urządzenie umożliwia kierownikom flot śledzenie pojazdów na drodze nawet w odległych lokalizacjach oraz zapewnia pełny przegląd historii podróży każdej wyposażonej w nie naczepy.

Konsekwentne monitorowanie pozostałego bieżnika umożliwia flotom i serwisom określenie właściwego czasu na wymianę opon i proaktywne planowanie ich konserwacji bez przestojów w pracy. Inteligentne urządzenie pomoże również w bardziej zrównoważonym prowadzeniu działalności poprzez wydłużenie żywotności opon i utrzymanie karkasu w optymalnym stanie do bieżnikowania.

„System Goodyear Fleet Tracker będzie przekazywał kierownikom flot i serwisom szczegółowe dane dotyczące przebiegu z dokładnością do 95%[1]. W ten sposób można znacznie zoptymalizować okres eksploatacji opon i całkowity koszt posiadania. Przyjazne dla użytkownika rozwiązanie pomaga określić właściwy czas na wymianę, pogłębianie bieżnika lub regenerację opon, aby zapobiec potencjalnemu problemowi” – wyjaśnił André Weisz, Managing Director of Goodyear Proactive Solutions EMEA.

Goodyear Fleet Tracker ułatwia śledzenie pojazdów na drodze również w odległych miejscach. Zasilane bateryjnie urządzenie można zainstalować w każdym typie pojazdu, co w szczególności ułatwia zarządzanie naczepami. To przystępne rozwiązanie wysyła sygnał z danymi GPS, który pozwala menedżerowi floty i usługodawcy na usprawnienie monitorowania pojazdów w ruchu lub na zlokalizowanie naczepy zaparkowanej na dłuższy czas w odległej lokalizacji.

„Nowy system śledzenia floty Goodyear Fleet Tracker jest szczególnie polecany dla firm zajmujących się transportem ładunków o dużej wartości, ponieważ wspiera zespoły w monitorowaniu historii podróży pojazdu w przypadku potencjalnej kradzieży. Monitorowanie trasy oferuje także konkretną wartość dodaną flotom pojazdów użytkowych, takich jak śmieciarki czy autobusy publiczne, w przypadku których ważne jest przestrzeganie i ukończenie zaplanowanej trasy" – dodał André Weisz.

Łatwo dostępna technologia

Rozwiązanie monitorujące opracowane przez Goodyear posiada wewnętrzną pamięć, zdolną do  przechowywania ponad 55 000 rekordów i przesyła zebrane dane do chmury za pomocą sieci komórkowej. W przypadku, gdy pojazd wyposażony w urządzenie znajduje się poza zasięgiem, pojemność pamięci jest wystarczająco duża, aby zabezpieczyć wszystkie dane przed utratą.

Wbudowany trójosiowy akcelerometr pozwala na przejście systemu w „tryb uśpienia” i stan bardzo niskiego poboru mocy. Technologia zostanie ponownie aktywowana po wykryciu ruchu pojazdu.

Domyślnie urządzenie wysyła sygnał GPS co piętnaście minut. Następnie, co dwie godziny lub gdy pojazd zatrzymuje się albo zaczyna jechać, zebrane dane są przekazywane do chmury. Interwał przesyłania danych może być skonfigurowany tak, aby odpowiadał specyficznym potrzebom floty i rodzajom transportu. Wydajny system przetwarzania danych Goodyear będzie analizował zebrane informacje.

Klient ma dostęp do szczegółowych danych dotyczących przebiegu i tras dla każdego wyposażonego pojazdu za pośrednictwem konfigurowalnego raportu i może śledzić całą historię floty za pomocą przyjaznego dla użytkownika panelu kontrolnego w aplikacjach mobilnych i internetowych.

Goodyear Fleet Tracker to najnowszy dodatek do kompleksowej oferty Goodyear Total Mobility obejmującej szeroką gamę nowych i bieżnikowanych opon opracowanych dla zapewnienia lepszej wydajności w szerokim zakresie zastosowań, inteligentne i przyjazne dla użytkownika rozwiązania w zakresie zarządzania oponami, a także zaufaną, ogólnoeuropejską sieć serwisową 24/7.

 


[1] 95% dokładność wymienionych danych może różnić się w zależności od rodzaju podróży. Najwyższy poziom dokładności jest obserwowany w przypadku przewozów długodystansowych.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.