Goodyear wprowadza nowe rozwiązanie do śledzenia naczep Fleet Tracker
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear Proactive Solutions wprowadza rozwiązanie Fleet Tracker, aby wspierać floty i serwisy w sprawniejszym i skuteczniejszym zarządzaniu wszystkimi zasobami, w tym naczepami. Goodyear Fleet Tracker to przyjazna dla użytkownika inteligentna aplikacja, która umożliwia szczegółowe monitorowanie przebiegu w celu ustalenia właściwego czasu na wymianę, pogłębianie lub regenerację opon i wydłużenie ich całkowitego okresu eksploatacji. To zasilane bateryjnie urządzenie umożliwia kierownikom flot śledzenie pojazdów na drodze nawet w odległych lokalizacjach oraz zapewnia pełny przegląd historii podróży każdej wyposażonej w nie naczepy.
Konsekwentne monitorowanie pozostałego bieżnika umożliwia flotom i serwisom określenie właściwego czasu na wymianę opon i proaktywne planowanie ich konserwacji bez przestojów w pracy. Inteligentne urządzenie pomoże również w bardziej zrównoważonym prowadzeniu działalności poprzez wydłużenie żywotności opon i utrzymanie karkasu w optymalnym stanie do bieżnikowania.
„System Goodyear Fleet Tracker będzie przekazywał kierownikom flot i serwisom szczegółowe dane dotyczące przebiegu z dokładnością do 95%[1]. W ten sposób można znacznie zoptymalizować okres eksploatacji opon i całkowity koszt posiadania. Przyjazne dla użytkownika rozwiązanie pomaga określić właściwy czas na wymianę, pogłębianie bieżnika lub regenerację opon, aby zapobiec potencjalnemu problemowi” – wyjaśnił André Weisz, Managing Director of Goodyear Proactive Solutions EMEA.
Goodyear Fleet Tracker ułatwia śledzenie pojazdów na drodze również w odległych miejscach. Zasilane bateryjnie urządzenie można zainstalować w każdym typie pojazdu, co w szczególności ułatwia zarządzanie naczepami. To przystępne rozwiązanie wysyła sygnał z danymi GPS, który pozwala menedżerowi floty i usługodawcy na usprawnienie monitorowania pojazdów w ruchu lub na zlokalizowanie naczepy zaparkowanej na dłuższy czas w odległej lokalizacji.
„Nowy system śledzenia floty Goodyear Fleet Tracker jest szczególnie polecany dla firm zajmujących się transportem ładunków o dużej wartości, ponieważ wspiera zespoły w monitorowaniu historii podróży pojazdu w przypadku potencjalnej kradzieży. Monitorowanie trasy oferuje także konkretną wartość dodaną flotom pojazdów użytkowych, takich jak śmieciarki czy autobusy publiczne, w przypadku których ważne jest przestrzeganie i ukończenie zaplanowanej trasy" – dodał André Weisz.
Łatwo dostępna technologia
Rozwiązanie monitorujące opracowane przez Goodyear posiada wewnętrzną pamięć, zdolną do przechowywania ponad 55 000 rekordów i przesyła zebrane dane do chmury za pomocą sieci komórkowej. W przypadku, gdy pojazd wyposażony w urządzenie znajduje się poza zasięgiem, pojemność pamięci jest wystarczająco duża, aby zabezpieczyć wszystkie dane przed utratą.
Wbudowany trójosiowy akcelerometr pozwala na przejście systemu w „tryb uśpienia” i stan bardzo niskiego poboru mocy. Technologia zostanie ponownie aktywowana po wykryciu ruchu pojazdu.
Domyślnie urządzenie wysyła sygnał GPS co piętnaście minut. Następnie, co dwie godziny lub gdy pojazd zatrzymuje się albo zaczyna jechać, zebrane dane są przekazywane do chmury. Interwał przesyłania danych może być skonfigurowany tak, aby odpowiadał specyficznym potrzebom floty i rodzajom transportu. Wydajny system przetwarzania danych Goodyear będzie analizował zebrane informacje.
Klient ma dostęp do szczegółowych danych dotyczących przebiegu i tras dla każdego wyposażonego pojazdu za pośrednictwem konfigurowalnego raportu i może śledzić całą historię floty za pomocą przyjaznego dla użytkownika panelu kontrolnego w aplikacjach mobilnych i internetowych.
Goodyear Fleet Tracker to najnowszy dodatek do kompleksowej oferty Goodyear Total Mobility obejmującej szeroką gamę nowych i bieżnikowanych opon opracowanych dla zapewnienia lepszej wydajności w szerokim zakresie zastosowań, inteligentne i przyjazne dla użytkownika rozwiązania w zakresie zarządzania oponami, a także zaufaną, ogólnoeuropejską sieć serwisową 24/7.
[1] 95% dokładność wymienionych danych może różnić się w zależności od rodzaju podróży. Najwyższy poziom dokładności jest obserwowany w przypadku przewozów długodystansowych.
Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.