Goodyear wspiera floty transportowe w nowych wymogach dotyczących rozwiązań TPMS
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Od lipca br. unijny obowiązek stosowania systemów TPMS w oponach pojazdów ciężarowych obejmie także opony w naczepach [1]. Przepisy – wprowadzane stopniowo od kilku lat – wymagają, aby zmiana ciśnienia w oponie przekraczająca 20% była natychmiast sygnalizowana w kabinie pojazdu, dając kierowcy szybką informację o potencjalnym zagrożeniu. System TPMS firmy Goodyear już teraz oferuje więcej niż wymagają nowe regulacje prawne. Z racji wieloletniego doświadczenia w tej materii, Goodyear deklaruje wsparcie dla flot w adaptacji do nowych wymogów.
Goodyear uważa nowe przepisy za istotny krok do zwiększenia bezpieczeństwa i efektywności pojazdów użytkowych. Skuteczność takich rozwiązań potwierdzają doświadczenia flot transportowych. Dzięki wykorzystaniu rozwiązania TPMS oferowanego przez Goodyear, niektóre firmy transportowe w Europie zdołały obniżyć liczbę awarii opon nawet o 90 % [2].
„Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w tej dziedzinie, jesteśmy przygotowani, aby wspierać firmy transportowe w spełnianiu wymogów nowych przepisów. Rozwiązanie Goodyear TPMS zostało stworzone z myślą o zapewnieniu bezpieczeństwa, poprawy efektywności paliwowej i wydłużeniu żywotności opon poprzez monitorowanie ciśnienia i temperatury opon w czasie rzeczywistym przy wsparciu przyjaznych dla użytkownika, inteligentnych aplikacji mobilnych,” wyjaśnił Yves Sinner, dyrektor Goodyear ds. zarządzania usługami w obszarze Fleet Mobility Solutions. „Oferujemy klientom pełen pakiet usług, w tym instalację czujników, obsługę, a także oprogramowanie związane z analizą danych. Floty mogą uzyskać dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań Goodyeara i profesjonalnego serwisu poinstalacyjnego za pośrednictwem naszej sieci TruckForce,” dodał Y. Sinner.
Rozwiązanie TPMS firmy Goodyear już teraz oferuje więcej niż wymagają nowe regulacje prawne, wykorzystując zaawansowane algorytmy do przewidywania potencjalnych problemów. To nie tylko poprawia bezpieczeństwo, radykalnie zmniejszając ilość awarii, ale także zwiększa oszczędność paliwa oraz wydłuża żywotność opon dzięki nowoczesnym metodom zbierania danych. Podczas gdy przepisy wymagają, aby TPMS ostrzegał kierowcę o zaistniałym problemie z ciśnieniem, rozwiązanie Goodyear TPMS może również zaalarmować zaplecze techniczne o wykrytych anomaliach, zanim utrata ciśnienia stanie się poważna, co pozwala na szybką reakcję. Goodyear współpracuje ze swoimi partnerami biznesowymi, aby zapewnić płynną integrację i zgodność z nadchodzącymi regulacjami. Firma w pełni rozumie znaczenie proaktywnych rozwiązań w zwiększaniu bezpieczeństwa na drogach i wydajności floty oraz zobowiązuje się wspierać branżę transportową w dostosowaniu się do nowych wymogów prawnych.
Rozwiązanie Goodyear TPMS zostało opracowane, aby zapewnić niezawodność i spokój ducha naszym klientom, jednocześnie spełniając wymagania określone w najnowszych przepisach. Jest to jeden z kluczowych elementów oferty Goodyear Total Mobility, która łączy w sobie wysokiej jakości opony premium marki Goodyear, efektywność innowacyjnych systemów zarządzania oponami oraz wsparcie sieci serwisów – partnerów Goodyear,” podsumował Piotr Czyżyk, dyrektor zarządzający Goodyear ds. mobilności flot w regionie EMEA.
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych
W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.
Transport
Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.
Prawo
70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.