Goodyear zaprezentuje innowacyjną linię opon lotniczych na Paris Air Show 2023
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear będzie obecny podczas 54. edycji Paris Air Show, gdzie zaprezentuje innowacyjną linię opon lotniczych. Wystawa zbiega się w czasie ze 125. urodzinami Goodyear i będzie okazją do zaprezentowania wizji firmy zawartej w programie odpowiedzialności korporacyjnej "Better Future". Goodyear ma ponad stuletnie doświadczenie w branży lotniczej poparte zamówieniami od wiodących światowych producentów samolotów, takich jak Airbus oraz Boeing.
Podczas targów Paris Air Show, które odbędą się w Le Bourget Parc des Expositions w dniach 19-25 czerwca, Goodyear zaprezentuje m.in. oponę Flight Radial, która jest montowana np. w Boeingu 737 MAX (rozmiar H44.5x16.5R21) i 777X (rozmiar 52x21.0R22).
Dzięki mocniejszej i zarazem lżejszej konstrukcji, opona Goodyear Flight Radial pozwala obniżyć ogólną masę samolotu i zapewnienia bardziej komfortowe lądowania. Jej inne atuty to dłuższa żywotność, trwałość i wydajność. Mocne, sztywne pasy bieżnika z ulepszonymi mieszankami gumowymi zapewniają stabilność wymiarów i zwiększoną odporność na przecięcia. Z kolei konstrukcja radialna pomaga osiągnąć większą liczbę lądowań, a zoptymalizowana konstrukcja stopki zmniejsza masę opony.
„Jako firma z bogatym dziedzictwem w lotnictwie, cieszymy się, że możemy być częścią tego wiodącego w branży wydarzenia. Paris Air Show gromadzi globalną społeczność lotniczą, więc to doskonała okazja, aby zaprezentować naszą gamę opon i nawiązać kontakt z klientami oraz partnerami z branży,” powiedział Joe Burke, dyrektor generalny Goodyear Global Aviation.
Opony lotnicze Goodyear są homologowane do wielu najbardziej zaawansowanych samolotów pasażerskich na świecie, w tym Airbusa A320neo, Boeinga 737 MAX i odrzutowców biznesowych, takich jak Citation X+, Praetor 500/600 i Gulfstream G500.
Stoisko Goodyear Aviation Tires będzie zlokalizowane w hali 3 i oznaczone numerem D 73.
Bieżniki Goodyear Aviation
Od prawie 100 lat bieżnikowane opony Goodyear Aviation są ekonomicznym i bardziej zrównoważonym wyborem dla flot linii lotniczych, ponieważ wydłużają żywotność karkasów opon i wymagają mniejszego zużycia surowców niż zakup nowej opony. Ponadto zaawansowane technologie mieszanki bieżnika zapewniają niezawodne osiągi, oferując jednocześnie wydajną i skuteczną opcję dla współczesnych klientów linii lotniczych.
Więcej informacji o produktach lotniczych Goodyera można znaleźć na stronie www.GoodyearAviation.com.

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce
Polskie Linie Lotnicze LOT wśród najlepszych przewoźników na świecie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.
Prawo
Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.