Komunikaty PR

Gra Electrician Simulator zadebiutuje 22 września na platformie Steam

2022-07-22  |  01:00
Biuro prasowe

Notowana na rynku głównym GPW spółka Gaming Factory zapowiedziała premierę jednego ze swoich kluczowych tytułów wydawniczych: Electrician Simulator. Gra pojawi się 22 września w wersji PC, natomiast aktualna wishlista na platformie Steam przekracza 95 tys. zapisów. Współwydawcami gry są spółki Gaming Factory oraz Ultimate Games, a za produkcję odpowiada Take IT Studio! Prolog Electrician Simulator - First Shock, który 6 stycznia br. zadebiutował na platformie Steam, został bardzo dobrze przyjęty przez graczy. Od premiery prolog pobrano łącznie ponad 320 tys. razy.

W Electrician Simulator gracz wciela się w młodego elektryka, którego zadaniem jest przejąć rodzinny biznes i realizować zlecenia klientów. Na początku mamy do dyspozycji podstawowe narzędzia oraz realizujemy proste czynności. Z biegiem czasu, wraz z nabytym doświadczeniem, rozwijamy swój ekwipunek oraz pozyskujemy bardziej ambitne zlecenia. Gracz będzie miał okazję od podstaw poznać zawód elektryka, montując gniazda, panele, wtyczki i żyrandole, a także układając przewody i tworząc proste instalacje elektryczne.

- Rynek symulatorów jest bardzo konkurencyjny, stworzenie wyjątkowej gry w tym gatunku to nie lada wyzwanie. W Gaming Factory wierzymy, że Electrician Simulator to gra wyjątkowa w swojej niszy, wyróżniająca się świetnym wykonaniem założeń oraz próśb graczy opartych na prologu. Wierzymy, że nawet elektryk może mieć w pracy ciekawe przygody i dostarczymy graczom godziny świetnej rozgrywki – ocenia Kalina Murawska Head of Production  w Gaming Factory.

Prolog Electrician Simulator - First Shock, który ukazał się na początku roku został bardzo dobrze przyjęty. Z ponad 1200 ocen graczy 82 proc. jest pozytywnych. Dzień po premierze prologu jednocześnie grało w niego 566 graczy. Tydzień po premierze prolog przekroczył 100 tys. pobrań, natomiast łącznie tytuł ściągnięto ponad 320 tys. razy.

Twórcy zaznaczają, że zastosowali się również do uwag płynących od graczy, przygotowując pełną wersję.

- Tworząc Electrician Simulator, chcieliśmy zredefiniować gatunek symulatorów. Udowodnić, że te gry nie muszą być nudne i powtarzalne, a mogą przyciągać ciekawymi zadaniami i zwariowanym światem. Mocno wsłuchaliśmy się w uwagi graczy, poprawiliśmy niespójności występujące w prologu i dodaliśmy całą masę nowych przedmiotów oraz lokacji – podsumowuje Dorian Loewe, COO Take IT Studio!

Przez następne 2 miesiące prowadzone będą intensywne działania marketingowe. Cena gry została ustalona na 17,99 USD.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.