Gra Electrician Simulator zadebiutuje 22 września na platformie Steam
Notowana na rynku głównym GPW spółka Gaming Factory zapowiedziała premierę jednego ze swoich kluczowych tytułów wydawniczych: Electrician Simulator. Gra pojawi się 22 września w wersji PC, natomiast aktualna wishlista na platformie Steam przekracza 95 tys. zapisów. Współwydawcami gry są spółki Gaming Factory oraz Ultimate Games, a za produkcję odpowiada Take IT Studio! Prolog Electrician Simulator - First Shock, który 6 stycznia br. zadebiutował na platformie Steam, został bardzo dobrze przyjęty przez graczy. Od premiery prolog pobrano łącznie ponad 320 tys. razy.
W Electrician Simulator gracz wciela się w młodego elektryka, którego zadaniem jest przejąć rodzinny biznes i realizować zlecenia klientów. Na początku mamy do dyspozycji podstawowe narzędzia oraz realizujemy proste czynności. Z biegiem czasu, wraz z nabytym doświadczeniem, rozwijamy swój ekwipunek oraz pozyskujemy bardziej ambitne zlecenia. Gracz będzie miał okazję od podstaw poznać zawód elektryka, montując gniazda, panele, wtyczki i żyrandole, a także układając przewody i tworząc proste instalacje elektryczne.
- Rynek symulatorów jest bardzo konkurencyjny, stworzenie wyjątkowej gry w tym gatunku to nie lada wyzwanie. W Gaming Factory wierzymy, że Electrician Simulator to gra wyjątkowa w swojej niszy, wyróżniająca się świetnym wykonaniem założeń oraz próśb graczy opartych na prologu. Wierzymy, że nawet elektryk może mieć w pracy ciekawe przygody i dostarczymy graczom godziny świetnej rozgrywki – ocenia Kalina Murawska Head of Production w Gaming Factory.
Prolog Electrician Simulator - First Shock, który ukazał się na początku roku został bardzo dobrze przyjęty. Z ponad 1200 ocen graczy 82 proc. jest pozytywnych. Dzień po premierze prologu jednocześnie grało w niego 566 graczy. Tydzień po premierze prolog przekroczył 100 tys. pobrań, natomiast łącznie tytuł ściągnięto ponad 320 tys. razy.
Twórcy zaznaczają, że zastosowali się również do uwag płynących od graczy, przygotowując pełną wersję.
- Tworząc Electrician Simulator, chcieliśmy zredefiniować gatunek symulatorów. Udowodnić, że te gry nie muszą być nudne i powtarzalne, a mogą przyciągać ciekawymi zadaniami i zwariowanym światem. Mocno wsłuchaliśmy się w uwagi graczy, poprawiliśmy niespójności występujące w prologu i dodaliśmy całą masę nowych przedmiotów oraz lokacji – podsumowuje Dorian Loewe, COO Take IT Studio!
Przez następne 2 miesiące prowadzone będą intensywne działania marketingowe. Cena gry została ustalona na 17,99 USD.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.