Komunikaty PR

Adam Kołodziejczyk laureatem Hermesa Handlowego

2021-10-05  |  15:00
Biuro prasowe

30 września 2021 r. odbyła się XXII Gala „Poradnika Handlowca”, podczas której Wydawnictwo uhonorowało najwybitniejsze postaci ze świata FMCG. Wśród laureatów prestiżowej nagrody wyróżniony został Adam Kołodziejczyk, prezes Super-Pharm Poland, otrzymując nagrodę Hermesa Handlowego w kategorii „Osobowość handlu”.

 

Od 2005 roku rokrocznie Kapituła Hermesów Handlowych honoruje najbardziej wyróżniających się handlowców oraz firmy ze świata branży FMCG. Przyznawane przez Wydawnictwo statuetki to specjalna nagroda dla osób, które odegrały szczególną rolę w polskim handlu.  

 

„Kapituła postanowiła uhonorować wkład Pana Adama Kołodziejczyka w dynamiczny rozwój sieci Super-Pharm, która na przestrzeni lat stała się jednym z liderów na rynku drogerii w Polsce. Laureat cenne doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w PepsiCo, Reckitt Benckiser, Danone i Sephorze. Od ponad 3 lat jest Prezesem Super-Pharm, a sieć pod jego przewodnictwem pozostaje synonimem jakości i rzetelności – zarówno wśród klientów, jak i partnerów biznesowych.” (źródło: poradnikhandlowca.com.pl).

 

Historia Super-Pharm sięga lat sześćdziesiątych, kiedy to kanadyjski farmaceuta, Murray Koffler, założył pierwszą aptekę rozbudowaną o segmenty drogerii i perfumerii. To unikalne, nieznane dotąd połączenie okazało się na tyle dużym sukcesem, że już w 2003 roku, sieć liczyła ponad 900 punktów działających pod nazwą Shoppers Drug Mart. Nazwa Super-Pharm to pomysł syna założyciela marki, który w 1978 wprowadził koncept drugstore do Izraela, niedługo potem zajmując pozycję lidera rynku. Do Polski, Super-Pharm zawitał w maju 2001 roku, rozkochując w sobie Warszawiaków. Obecnie, na terenie naszego kraju działa aż 77 placówek, których wysoce rozbudowana oferta już od 20 lat przyciąga zadowolonych klientów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki Biuro prasowe
2024-05-15 | 08:49

Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki

Gdzie handel opłaca się najbardziej? Wszędzie tam, gdzie są klienci! Niby to znana od lat prawda, jednak tam, gdzie potencjalnych klientów jest najwięcej, najczęściej stawki za
Handel Żabka Jush zaskakuje największą kampanią w swojej historii
2024-05-14 | 14:50

Żabka Jush zaskakuje największą kampanią w swojej historii

Na początku maja ruszyła wielokanałowa kampania „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush”. Promuje ona uruchomioną 22 kwietnia platformę, w ramach której klienci
Handel Ruszają zgłoszenia do nowej edycji „Lidl Fair Pay”
2024-05-14 | 13:50

Ruszają zgłoszenia do nowej edycji „Lidl Fair Pay”

W skali światowej mężczyźni zarabiają średnio o 20 proc. więcej niż kobiety. W Polsce ta różnica wynosi jeszcze więcej, bo aż 26 proc1. Idea sprawiedliwego wynagrodzenia to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne

Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.

Infrastruktura

Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci

W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.