Komunikaty PR

Atrium Plejada promuje noszenie maseczek

2021-09-28  |  15:51

Atrium Plejada włącza się do akcji „Bezpieczna witryna - bierz przykład z manekina” zainicjowanej przez Polską Radę Centrów Handlowych (PRCH). Kampania przypomina, że nosząc maseczkę, która zakrywa nos i usta, chronimy siebie i innych przed zakażeniem koronawirusem. Dlatego też w geście poparcia dla tej inicjatywy, w bytomskim centrum handlowym w witrynach sklepowych pojawiły się manekiny ubrane w maseczki, a w wielu miejscach w galerii znajdują się plakaty i infografiki promujące kampanię. Akcja została objęta honorowym patronatem Ministerstwa Zdrowia.

 

Projekt BEZPIECZNA WITRYNA – BIERZ PRZYKŁAD Z MANEKINA ma na celu propagowanie noszenia maseczek przez klientów w centrach handlowych i w przestrzeni publicznej, jak również przypomnienie społeczeństwu o zasadach sanitarnych, zapobiegających rozprzestrzenianiu się wirusa COVID-19. Powodem podjętych działań jest wyraźne zmniejszenie liczby osób używających maseczek w miejscach publicznych.

 

W ramach inicjatywy manekinom wystawowym w Atrium Plejada założono maseczki wzbogacone o hasło akcji „Maskę noszę, nie roznoszę”. Do udziału w projekcie mogą także włączyć się pracownicy galerii i najemców – umieszczając hasło na własnych ubraniach czy maseczkach.

- Choć pandemia COVID-19 nie odpuszcza, to wiele osób ignoruje obowiązek zakrywania ust i nosa w  przestrzeni publicznej. Włączając się w kampanię, chcemy zwrócić uwagę społeczeństwa na to, że tylko wspólnie stosując się do zasad DDM (zachowanie dystansu społecznego, dezynfekcja rąk i noszenie maseczek), chronimy siebie oraz inne osoby, a także możemy zapobiegać rozprzestrzenianiu się wirusa - mówi Joanna Plata, dyrektor Centrum Handlowego Atrium Plejada. – Akcja zapoczątkowana przez PRCH to kolejne działanie podjęte przez branżę w celu przeciwdziałania pandemii i  jej konsekwencjom. W Atrium Plejada dokładamy wszelkich możliwych starań, by zagwarantować poczucie bezpieczeństwa naszym klientom oraz pracownikom galerii dodaje Joanna Plata.

 

Centra handlowe Grupy Atrium od początku aktywnie uczestniczyły w wielu działaniach wspierających walkę z pandemią. Ponadto przestrzegają zasad sanitarnych w swoich obiektach oraz zachęcają klientów do stosowania się do zaleceń. Bytomskie Atrium Plejada było z jednym z pierwszych centrów należących do Grupy, które zaangażowało się w lokalną pomoc medykom, przekazując placówce szpitalnej niezbędne środki ochronne. W tym roku z kolei udostępniło swoją przestrzeń na potrzeby tymczasowego punktu szczepień dla mieszkańców. Ponadto Atrium Plejada uczestniczy w kampanii informacyjnej „Dbajmy o siebie”, której celem jest umacnianie świadomości społecznej na temat bezpiecznych zakupów w centrach handlowych. Przy wejściu do centrum dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym, a także wywieszone są plakaty z  informacjami o konieczności zakrywania nosa i ust oraz o tym, że na terenie Atrium Plejada można nabyć maseczki ochronne.

Więcej szczegółów związanych z akcją dostępnych jest na stronie PRCH: https://prch.org.pl/pl, a także na stronie Atrium Plejada: https://atrium-plejada.pl/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.