Atrium Plejada promuje noszenie maseczek
Atrium Plejada włącza się do akcji „Bezpieczna witryna - bierz przykład z manekina” zainicjowanej przez Polską Radę Centrów Handlowych (PRCH). Kampania przypomina, że nosząc maseczkę, która zakrywa nos i usta, chronimy siebie i innych przed zakażeniem koronawirusem. Dlatego też w geście poparcia dla tej inicjatywy, w bytomskim centrum handlowym w witrynach sklepowych pojawiły się manekiny ubrane w maseczki, a w wielu miejscach w galerii znajdują się plakaty i infografiki promujące kampanię. Akcja została objęta honorowym patronatem Ministerstwa Zdrowia.
Projekt BEZPIECZNA WITRYNA – BIERZ PRZYKŁAD Z MANEKINA ma na celu propagowanie noszenia maseczek przez klientów w centrach handlowych i w przestrzeni publicznej, jak również przypomnienie społeczeństwu o zasadach sanitarnych, zapobiegających rozprzestrzenianiu się wirusa COVID-19. Powodem podjętych działań jest wyraźne zmniejszenie liczby osób używających maseczek w miejscach publicznych.
W ramach inicjatywy manekinom wystawowym w Atrium Plejada założono maseczki wzbogacone o hasło akcji „Maskę noszę, nie roznoszę”. Do udziału w projekcie mogą także włączyć się pracownicy galerii i najemców – umieszczając hasło na własnych ubraniach czy maseczkach.
- Choć pandemia COVID-19 nie odpuszcza, to wiele osób ignoruje obowiązek zakrywania ust i nosa w przestrzeni publicznej. Włączając się w kampanię, chcemy zwrócić uwagę społeczeństwa na to, że tylko wspólnie stosując się do zasad DDM (zachowanie dystansu społecznego, dezynfekcja rąk i noszenie maseczek), chronimy siebie oraz inne osoby, a także możemy zapobiegać rozprzestrzenianiu się wirusa - mówi Joanna Plata, dyrektor Centrum Handlowego Atrium Plejada. – Akcja zapoczątkowana przez PRCH to kolejne działanie podjęte przez branżę w celu przeciwdziałania pandemii i jej konsekwencjom. W Atrium Plejada dokładamy wszelkich możliwych starań, by zagwarantować poczucie bezpieczeństwa naszym klientom oraz pracownikom galerii – dodaje Joanna Plata.
Centra handlowe Grupy Atrium od początku aktywnie uczestniczyły w wielu działaniach wspierających walkę z pandemią. Ponadto przestrzegają zasad sanitarnych w swoich obiektach oraz zachęcają klientów do stosowania się do zaleceń. Bytomskie Atrium Plejada było z jednym z pierwszych centrów należących do Grupy, które zaangażowało się w lokalną pomoc medykom, przekazując placówce szpitalnej niezbędne środki ochronne. W tym roku z kolei udostępniło swoją przestrzeń na potrzeby tymczasowego punktu szczepień dla mieszkańców. Ponadto Atrium Plejada uczestniczy w kampanii informacyjnej „Dbajmy o siebie”, której celem jest umacnianie świadomości społecznej na temat bezpiecznych zakupów w centrach handlowych. Przy wejściu do centrum dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym, a także wywieszone są plakaty z informacjami o konieczności zakrywania nosa i ust oraz o tym, że na terenie Atrium Plejada można nabyć maseczki ochronne.
Więcej szczegółów związanych z akcją dostępnych jest na stronie PRCH: https://prch.org.pl/pl, a także na stronie Atrium Plejada: https://atrium-plejada.pl/

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.