Barbora.pl wchodzi na Górny Śląsk
ITBC Communication
Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
info|itbc.pl| |info|itbc.pl
(+48) 22 250 49 10
https://www.itbcgroup.pl/
Barbora kontynuuje ekspansję na polskim rynku. Już w listopadzie br. internetowy sklep spożywczy zaoferuje swoje usługi mieszkańcom Katowic i okolicznych miejscowości. To kolejne duże polskie miasto w zasięgu Barbora.pl, którego mieszkańcy będą mogli skorzystać z bezpłatnej dostawy codziennych zakupów spożywczych tego samego dnia.
W związku z wejściem do nowego regionu, Barbora planuje otwarcie lokalnego centrum dystrybucyjnego w Katowicach. W sposób znaczący poszerzy również swój zespół. Istotnym elementem oferty sklepu są regionalne wyroby, cenione przez mieszkańców danego miasta, dlatego firma prowadzi już rozmowy z lokalnymi dostawcami. Ich ofertę będzie stale poszerzać w oparciu o preferencje lokalnych konsumentów.
Kurierzy Barbora.pl dostarczą produkty spożywcze oraz artykuły gospodarstwa domowego nie tylko pod drzwi mieszkańców Katowic, ale również Będzina, Bytkowa, Bytomia, Chorzowa, Dąbrowy Górniczej, Gliwic, Mikołowa, Mysłowic, Rudy Śląskiej, Siemianowic Śląskich, Sosnowca, Tychów, Wełnowca, Wojkowic oraz Zabrza. Dla pierwszych klientów przewidziano niespodzianki i atrakcyjne promocje.
- Zgodnie z naszymi założeniami kontynuujemy ekspansję i rozwój rynku e-commerce w Polsce. Zaufanie do sektora e-grocery rośnie, coraz więcej jest też w Polsce klientów, dla których zakupy spożywcze online stają się głównym źródłem pozyskiwania żywności i artykułów codziennego użytku. Rosną też oczekiwania e-konsumentów, którzy chcą otrzymywać swoje zamówienia jak najszybciej. Dlatego idziemy za ciosem, uruchamiając nasze struktury w zupełnie nowym dla nas regionie. Mieszkańcy wybranych miast Górnego Śląska mogą liczyć na ponadprzeciętną jakość i szybkość obsługi dzięki naszej własnej flocie kurierów oraz bardzo konkurencyjne ceny – mówi Andrius Mikalauskas, Chairman of the Board, Barbora.pl.
Zamówienia realizowane na www.barbora.pl są dostarczane do domów tego samego dnia, 7 dni w tygodniu, również w niedziele. A dzięki własnej flocie kurierów, usługi sklepu spełniają najwyższe oczekiwania klientów.
Barbora oferuje szeroki wybór artykułów spożywczych, w tym stale rozbudowywany asortyment od lokalnych dostawców. Są to sezonowe warzywa i owoce, świeże pieczywo z miejskiej piekarni również w niedzielę, nabiał, mięso, wędliny oraz świeże ryby. Na stronie sklepu w Strefie EKO klienci znajdą również bogaty wybór produktów ekologicznych. Przy okazji zakupów spożywczych, na www.barbora.pl można nabyć także chemię gospodarczą, środki czystości oraz produkty dla dzieci i niemowląt topowych marek. Miłośnicy małego ogrodnictwa kupią w sklepie m.in. ziemię, nawozy do roślin oraz substraty. Z kolei posiadacze zwierząt przysmaki dla swoich pupili czy np. żwirek dla kota.
Więcej informacji: www.barbora.pl, www.facebook.com/BarboraPolska/.
***
Barbora to największy internetowy sklep spożywczy w krajach bałtyckich, który od stycznia 2021 prowadzi działalność w Polsce.
Spółka należy do Grupy Maxima, która w Polsce jest właścicielem sklepów Stokrotka.
Swoją działalność rozpoczęła na Litwie w 2014 roku. W efekcie dynamicznego rozwoju spółka uruchomiła ekspansję na kolejne rynki. W 2018 roku weszła do Łotwy i Estonii, zajmując w tych krajach wiodącą pozycję. Jej obroty w 2020 roku wzrosły ponad dwukrotnie i wyniosły 104 mln EUR. Spółka wyprzedziła swoich konkurentów stając się największym internetowym sklepem spożywczym oraz z artykułami codziennego użytku w krajach bałtyckich. W 2020r. Barbora wdrożyła zakrojony na szeroką skalę plan rozwoju na rynkach lokalnych.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.