Komunikaty PR

Bezpieczne zakupy pod jednym dachem

2020-04-07  |  15:00
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Klienci Blue City pod jednym dachem załatwią nie tylko potrzebne sprawunki, ale również sprawy bankowe. 

- Być może niektórzy wciąż mają w pamięci zatłoczone Blue City. W tej chwili jednak wygląda to zupełnie inaczej. Większość sklepów i duża część centrum handlowego jest zamknięta. Dlatego zakupy można u nas zrobić w komfortowych warunkach, choć mam nadzieję, że niedługo będziemy mogli zaprosić naszych klientów do wszystkich sklepów, restauracji i miejsc rozrywki – mówi Yoram Reshef, wiceprezes Blue City sp. z o.o.

W centrum działa jedyny w Warszawie supermarket EUROSPAR, w którym dostępny jest szeroki wybór świeżych produktów. Na miejscu wypiekane jest pieczywo. Duży wybór artykułów znajdą tu dla siebie weganie i wegetarianie. Czynny jest również The House of Chesse, gdzie oprócz serów z różnych stron świata, można się zaopatrzyć we francuskie, włoskie i hiszpańskie wędliny, a także oliwy, makarony i sosy do nich, octy balsamiczne, konfitury. Część to produkty ekologiczne. Otwarta jest Cukiernia Cieślikowski, która zaprasza na świąteczne baby i mazurki, a wino można kupić w sklepie „Białe czy Czerwone”.

Do wyboru klientów pozostają na bieżąco zaopatrywane aż trzy drogerie i apteka: Super Pharm, Hebe i Rossmann. Właściciele zwierząt znajdą dla swoich podopiecznych w czynnym sklepie zoologicznym Kakadu żywność i niezbędne akcesoria. W Blue City działa również Punkt Odbioru Zamówień IKEA oraz pralnia. Otwarte są banki: Citi Handlowy, BNP Paribas, mbank, Getin Banki i Millenium.

- Uważnie obserwujemy rozwój wypadków i stosujemy się do wytycznych organów administracji państwowej i samorządowej. Wszyscy nasi najemcy, którzy mogą mieć otwarte lokale, dbają o bezpieczeństwo klientów i pracowników zgodnie z wprowadzonymi 1 kwietnia zaleceniami – mówi Yoram Reshef.

W Blue City wdrożono dodatkowe procedury i czynności dotyczące utrzymania czystości. Służby sprzątające dezynfekują powierzchnie wspólne, poręcze metalowe i poręcze schodów ruchomych, kosze na śmieci oraz automatyczne kasy  parkingowe. Personel serwisowy został wyposażony w maski i rękawiczki ochronne.

W centrum znajduje się również Przychodnia Enel Med, do której dostęp  jest całkowici oddzielony od pozostałych otwartych części centrum. Pacjenci przechodzą do przychodni osobnymi korytarzami i windą.

Do Blue City można obecnie wejść od ul. Opaczewskiej (dostępny jest parking zewnętrzny) lub z parkingu podziemnego. W wejściach zostały umieszczone dyspensery ze środkami odkażającymi.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.