Bricomarché uruchamia aplikację mobilną dla klientów sieci
Havas PR Warsaw
ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl
Grupa Muszkieterów rozwija program Moje Bricomarché i udostępnia klientom dedykowaną aplikację mobilną. Jej celem jest zapewnienie wygodnego dostępu do promocji i innych przydatnych informacji, jak również ułatwienie korzystania z karty klubowej. Dzięki aplikacji dotychczasowi członkowie programu Moje Bricomarché mogą także liczyć na dodatkowe bonusy, a osoby zainteresowane członkostwem mogą za jej pośrednictwem dołączyć do programu.
Dlaczego warto posiadać aplikację mobilną Bricomarché?
W aplikacji Bricomarché klienci w prosty sposób znajdą listę sklepów znajdujących się w okolicy i sprawdzą ich aktualne promocje oraz godziny otwarcia. Posiadanie aplikacji zapewnia także wcześniejszy dostęp do gazetek promocyjnych oraz jeszcze wygodniejsze korzystanie z kuponów, które znajdują się w jednym miejscu i są na wyciągnięcie ręki. Ponadto w aplikacji można skorzystać z dedykowanych kuponów dostępnych tylko dla jej użytkowników.
Korzyści dla członków programu
Członkowie programu Moje Bricomarché mogą podpiąć swoją kartę lojalnościową do aplikacji i korzystać dzięki temu ze specjalnych korzyści. Usługi dostępne dla posiadaczy Moje Bricomarché zostaną w przyszłości poszerzone o możliwość robienia zakupów online w aplikacji, skaner kodów, który ułatwi poszukiwanie informacji na temat produktów, oraz elektroniczne paragony.
Nowy wymiar zakupów
W planach sieci jest również aktywacja funkcji Scan&Go, która pozwoli zaoszczędzić czas podczas robienia codziennych zakupów. Klienci będą mogli własnoręcznie skanować wkładane do koszyka produkty i zapłacić za nie przy kasie, okazując wygenerowany kod, lub zdalnie – w aplikacji.
– Jesteśmy świadkami dynamicznego rozwoju usług e-commerce, który wiąże się z wprowadzaniem nowoczesnych rozwiązań, bardzo pozytywnie przyjmowanych przez klientów. Chcemy zapewniać naszym konsumentom jak najlepsze doświadczenia zakupowe i możliwość wyboru najwygodniejszej dla nich formy robienia zakupów. Dlatego właśnie inwestujemy w rozwój i nowe technologie, które są przyszłością handlu – mówi Magdalena Wiśniewska, Kierownik Działu Zarządzania Projektami sieci Bricomarché w Polsce.
Aplikacja jest dostępna do pobrania w sklepie Google oraz Apple i działa na urządzeniach z systemem Android oraz iOS. Jej pobranie nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami.
Informacje o Grupie Muszkieterów w Polsce
Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2020 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 7,8 mld złotych. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Grupa Muszkieterów jest regularnie nagradzana w licznych konkursach i rankingach, m.in. na Liście 500 dziennika „Rzeczpospolita”, czyli w zestawieniu największych firm w Polsce (45. pozycja w 2020 r.), w rankingu „1 000 największych firm w Polsce” przygotowanym przez „Gazetę Finansową” (47. miejsce w 2020 r.) czy rankingu Najwięksi money.pl (48. pozycja w 2021 r.). Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii.
Więcej informacji o Grupie Muszkieterów, Intermarché oraz Bricomarché w Polsce znajduje się na stronach: www.muszkieterowie.pl, www.intermarche.pl i www.bricomarche.pl
Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki
Żabka Jush zaskakuje największą kampanią w swojej historii
Ruszają zgłoszenia do nowej edycji „Lidl Fair Pay”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne
Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.
Infrastruktura
Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci
W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.