Bricomarché uruchamia aplikację mobilną dla klientów sieci
Havas PR Warsaw
ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl
Grupa Muszkieterów rozwija program Moje Bricomarché i udostępnia klientom dedykowaną aplikację mobilną. Jej celem jest zapewnienie wygodnego dostępu do promocji i innych przydatnych informacji, jak również ułatwienie korzystania z karty klubowej. Dzięki aplikacji dotychczasowi członkowie programu Moje Bricomarché mogą także liczyć na dodatkowe bonusy, a osoby zainteresowane członkostwem mogą za jej pośrednictwem dołączyć do programu.
Dlaczego warto posiadać aplikację mobilną Bricomarché?
W aplikacji Bricomarché klienci w prosty sposób znajdą listę sklepów znajdujących się w okolicy i sprawdzą ich aktualne promocje oraz godziny otwarcia. Posiadanie aplikacji zapewnia także wcześniejszy dostęp do gazetek promocyjnych oraz jeszcze wygodniejsze korzystanie z kuponów, które znajdują się w jednym miejscu i są na wyciągnięcie ręki. Ponadto w aplikacji można skorzystać z dedykowanych kuponów dostępnych tylko dla jej użytkowników.
Korzyści dla członków programu
Członkowie programu Moje Bricomarché mogą podpiąć swoją kartę lojalnościową do aplikacji i korzystać dzięki temu ze specjalnych korzyści. Usługi dostępne dla posiadaczy Moje Bricomarché zostaną w przyszłości poszerzone o możliwość robienia zakupów online w aplikacji, skaner kodów, który ułatwi poszukiwanie informacji na temat produktów, oraz elektroniczne paragony.
Nowy wymiar zakupów
W planach sieci jest również aktywacja funkcji Scan&Go, która pozwoli zaoszczędzić czas podczas robienia codziennych zakupów. Klienci będą mogli własnoręcznie skanować wkładane do koszyka produkty i zapłacić za nie przy kasie, okazując wygenerowany kod, lub zdalnie – w aplikacji.
– Jesteśmy świadkami dynamicznego rozwoju usług e-commerce, który wiąże się z wprowadzaniem nowoczesnych rozwiązań, bardzo pozytywnie przyjmowanych przez klientów. Chcemy zapewniać naszym konsumentom jak najlepsze doświadczenia zakupowe i możliwość wyboru najwygodniejszej dla nich formy robienia zakupów. Dlatego właśnie inwestujemy w rozwój i nowe technologie, które są przyszłością handlu – mówi Magdalena Wiśniewska, Kierownik Działu Zarządzania Projektami sieci Bricomarché w Polsce.
Aplikacja jest dostępna do pobrania w sklepie Google oraz Apple i działa na urządzeniach z systemem Android oraz iOS. Jej pobranie nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami.
Informacje o Grupie Muszkieterów w Polsce
Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2020 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 7,8 mld złotych. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Grupa Muszkieterów jest regularnie nagradzana w licznych konkursach i rankingach, m.in. na Liście 500 dziennika „Rzeczpospolita”, czyli w zestawieniu największych firm w Polsce (45. pozycja w 2020 r.), w rankingu „1 000 największych firm w Polsce” przygotowanym przez „Gazetę Finansową” (47. miejsce w 2020 r.) czy rankingu Najwięksi money.pl (48. pozycja w 2021 r.). Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii.
Więcej informacji o Grupie Muszkieterów, Intermarché oraz Bricomarché w Polsce znajduje się na stronach: www.muszkieterowie.pl, www.intermarche.pl i www.bricomarche.pl

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.