Komunikaty PR

Bricomarché uruchamia aplikację mobilną dla klientów sieci

2021-11-17  |  13:20
Biuro prasowe
Kontakt
Angelika Szpręgiel
Havas PR Warsaw

ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl

Grupa Muszkieterów rozwija program Moje Bricomarché i udostępnia klientom dedykowaną aplikację mobilną. Jej celem jest zapewnienie wygodnego dostępu do promocji i innych przydatnych informacji, jak również ułatwienie korzystania z karty klubowej. Dzięki aplikacji dotychczasowi członkowie programu Moje Bricomarché mogą także liczyć na dodatkowe bonusy, a osoby zainteresowane członkostwem mogą za jej pośrednictwem dołączyć do programu.

 

Dlaczego warto posiadać aplikację mobilną Bricomarché?

W aplikacji Bricomarché klienci w prosty sposób znajdą listę sklepów znajdujących się w okolicy i sprawdzą ich aktualne promocje oraz godziny otwarcia. Posiadanie aplikacji zapewnia także wcześniejszy dostęp do gazetek promocyjnych oraz jeszcze wygodniejsze korzystanie z kuponów, które znajdują się w jednym miejscu i są na wyciągnięcie ręki. Ponadto w aplikacji można skorzystać z dedykowanych kuponów dostępnych tylko dla jej użytkowników.

 

Korzyści dla członków programu

Członkowie programu Moje Bricomarché mogą podpiąć swoją kartę lojalnościową do aplikacji i korzystać dzięki temu ze specjalnych korzyści. Usługi dostępne dla posiadaczy Moje Bricomarché zostaną w przyszłości poszerzone o możliwość robienia zakupów online w aplikacji, skaner kodów, który ułatwi poszukiwanie informacji na temat produktów, oraz elektroniczne paragony.

 

Nowy wymiar zakupów

W planach sieci jest również aktywacja funkcji Scan&Go, która pozwoli zaoszczędzić czas podczas robienia codziennych zakupów. Klienci będą mogli własnoręcznie skanować wkładane do koszyka produkty i zapłacić za nie przy kasie, okazując wygenerowany kod, lub zdalnie – w aplikacji.

 

Jesteśmy świadkami dynamicznego rozwoju usług e-commerce, który wiąże się z wprowadzaniem nowoczesnych rozwiązań, bardzo pozytywnie przyjmowanych przez klientów. Chcemy zapewniać naszym konsumentom jak najlepsze doświadczenia zakupowe i możliwość wyboru najwygodniejszej dla nich formy robienia zakupów. Dlatego właśnie inwestujemy w rozwój i nowe technologie, które są przyszłością handlu – mówi Magdalena Wiśniewska, Kierownik Działu Zarządzania Projektami sieci Bricomarché w Polsce.

 

Aplikacja jest dostępna do pobrania w sklepie Google oraz Apple i działa na urządzeniach z systemem Android oraz iOS. Jej pobranie nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami.

 

 

Informacje o Grupie Muszkieterów w Polsce

Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2020 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 7,8 mld złotych. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Grupa Muszkieterów jest regularnie nagradzana w licznych konkursach i rankingach, m.in. na Liście 500 dziennika „Rzeczpospolita”, czyli w zestawieniu największych firm w Polsce (45. pozycja w 2020 r.), w rankingu „1 000 największych firm w Polsce” przygotowanym przez „Gazetę Finansową” (47. miejsce w 2020 r.) czy rankingu Najwięksi money.pl (48. pozycja w 2021 r.). Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii.

 

Więcej informacji o Grupie Muszkieterów, Intermarché oraz Bricomarché w Polsce znajduje się na stronach: www.muszkieterowie.pl, www.intermarche.pl i www.bricomarche.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Havas PR Warsaw
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.