Bricomarché z nową misją, claimem i platformą komunikacji marki
„Dom to nasza wspólna pasja” – tak brzmi nowa misja sieci Bricomarché, która chce wspierać klientów w rozwijaniu ich zainteresowań związanych z domem. Celem sieci jest także utwierdzanie klientów w przekonaniu, że zajmowanie się domem i jego otoczeniem może być przyjemnością i źródłem satysfakcji, a nie tylko codziennym obowiązkiem. Wraz z nową misją marki zmienił się także claim – „Z pasją do domu i ogrodu”. Poszerzyło się również grono ambasadorów marki – do Dominika Strzelca i Wieśka Skiby dołączyła Kasia Ogórek, autorka najpopularniejszego bloga DIY w Polsce. Szeroko zasięgowe działania komunikacyjne marki rozpoczęły się 17 marca br.
Obok oferty remontowo-budowlanej i produktów do wystroju wnętrz czy ogrodu, w Bricomarché dostępnych jest także wiele artykułów pośrednio powiązanych z domem, jak np. asortyment do majsterkowania, artykuły gospodarcze, sprzęt dla pasjonatów domowego przetwórstwa, akcesoria samochodowe, rowerowe, wędkarskie czy artykuły dla miłośników zwierząt. Ten unikalny wachlarz różnorodnych kategorii asortymentowych, jest jednym z kluczowych wyróżników marki i umożliwia klientom kompleksowe zakupy produktów do domu, mieszkania czy ogrodu. Istotny jest także lokalny charakter sklepów Bricomarché, prowadzonych przez niezależnych, polskich przedsiębiorców, którzy na bieżąco dopasowują swoją ofertę do potrzeb okolicznych mieszkańców, dbając jednocześnie o jak najlepsze ceny i dostępność asortymentu w odpowiedniej jakości.
– Początek 2021 roku rozpoczynamy inauguracją nowej platformy marki, która obejmuje nie tylko komunikację, ale także politykę asortymentową, cenową i koncept sklepu. Dzięki temu chcemy dotrzeć do nowych segmentów klientów, którzy chętnie sięgają po produkty lepszej jakości czy nowoczesne wzornictwo – komentuje dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna sieci Bricomarché w Polsce – Szeroko zasięgowa komunikacja rozpoczęła się 17 marca, ale pewne elementy nowej misji klienci mogli zauważyć już od początku 2021 roku. Nasz logotyp wraz z nowym claimem „Z pasją do domu i ogrodu” był wykorzystany np. już od pierwszej gazetki promocyjnej w tym roku.
Nowa komunikacja marki będzie realizowana wielotorowo. Kampania reklamowa będzie dostępna w telewizji, radiu oraz online. We wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych zostaną zaprezentowane spoty wizerunkowo-produktowe. Z kolei online, komunikacja będzie prowadzona zarówno na firmowych kontach Bricomarché w serwisach Facebook, Instagram i Youtube, jak i w formie reklam w social mediach oraz na portalach czy platformach VOD.
Celem sieci, w ramach nowej platformy komunikacji, jest inspirowanie klientów do rozwijania pasji związanych z ich domami oraz ogrodami. Pomocne w tym na pewno będą poradnikowe nagrania wideo tworzone we współpracy z ambasadorami. Od 2017 roku sieć współpracuje z Wieśkiem Skibą – znaną złotą rączka z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży budowlanej. Rok później ambasadorem Bricomarché został także Dominik Strzelec – pasjonat ogrodów – od sadzenia, aranżacji i pielęgnacji roślin po skomplikowane systemy nawadniające. Z kolei w 2021 r. do ich grona dołączyła Kasia Ogórek, prowadząca największego i najpopularniejszego bloga DIY w Polsce, którego co miesiąc odwiedza ponad 100 tys. unikalnych użytkowników. Kasia zaprezentuje unikalne pomysły na wnętrza i ozdoby.
– Ambasadorzy Bricomarché są fachowcami w swoich dziedzinach, a także co najważniejsze – ludźmi pełnymi pasji. Dociera do nas wiele sygnałów, że odbiorcy naszych kanałów w social mediach bardzo cenią wszelkie wskazówki i podpowiedzi udzielane przez Wieśka Skibę i Dominika Strzelca. Dlatego z przyjemnością kontynuujemy naszą współpracę już kolejny rok z rzędu. W 2021 roku do ich grona dołączyła Kasia Ogórek, która świetnie uzupełnia poruszaną tematykę o porady i inspiracje w zakresie dekoracji i wyposażenia wnętrz – nadmienia Agnieszka Kurowska, Dyrektor Marketingu sieci Bricomarché w Polsce.
Za koncept kreatywny oraz produkcję spotów reklamowych odpowiada agencja GPD. Implementacją strategii komunikacji Bricomarché w social mediach zajmuje się agencja Content Spot, która realizuje materiały contentowe z udziałem ambasadorów marki. Zaplanowanie i zakup mediów w ramach kampanii leży w obowiązkach domu mediowego MediaCom, a działania z zakresu PR – agencji Havas PR Warsaw.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.