Komunikaty PR

CECOTEC - producent zaawansowanego technologicznie AGD oficjalnie w Polsce

2021-02-24  |  10:07
Biuro prasowe

Na polski rynek oficjalnie wchodzi Cecotec - obecny już w ponad 30 krajach całego świata hiszpański producent wysokiej klasy innowacyjnego sprzętu gospodarstwa domowego. Oficjalnym dystrybutorem produktów Cecotec w Polsce jest firma 4cv.

Cecotec (wymowa: sekotek) to rodzinna firma założona w 1995 roku w Walencji. W jej ofercie dostępnych jest obecnie ponad 750 produktów AGD - m.in. sprzątających, kuchennych, higieny osobistej i fitness. Dzięki swojej filozofii demokratyzacji technologii domowej oraz zachowania idealnej równowagi między jakością a ceną Cecotec szybko podbił rynek hiszpański, a od kilku lat sukcesywnie zdobywa kolejne rynki w Europie i poza jej granicami. Oferta produktowa firmy jest nieustannie poszerzana o nowe produkty i rozwiązania, aby jak najlepiej odpowiadać na zmieniające się potrzeby klientów. Hasłem Cecotec jest EVERYBODYTECH - czyli technologia dostępna dla każdego. Firma zatrudnia ponad 600 osób, a 40 proc. kadry zarządzającej stanowią kobiety.

Dynamiczny rozwój

Cecotec jest aktualnie obecny w ponad 30 krajach Europy, Azji, Afryki i Ameryki Południowej, m.in. we Włoszech, w Niemczech, Francji, Danii, Czechach, Niderlandach, Szwecji, Portugalii, Izraelu, Tunezji, Maroko, Indiach, Argentynie czy Chile.

Obecnie bardzo intensywnie rozwijamy naszą sprzedaż w Europie Środkowo-Wschodniej - powiedział Łukasz Włodarczyk, Country Business Manager w Cecotec - W 2020 r. Cecotec uruchomił oficjalną dystrybucję m.in. we Włoszech, w Niemczech, Czechach, na Słowacji i na Węgrzech. Wcześniej byliśmy już obecni w krajach bałtyckich i w Rumunii. Polska to duży i ważny rynek w tym regionie. Mamy nadzieję, że okaże się ważnym punktem na mapie naszej działalności. 

W 2016 r. Cecotec uruchomił sprzedaż przez Internet i osiągnął przychody wysokości 16,8 mln euro. Od tego czasu, każdego roku hiszpański producent znacząco zwiększał poziom przychodów ze sprzedaży urządzeń AGD. W 2017 r. firma osiągnęła wynik 46,8 mln euro, w 2018 r. było to 111,2 mln, a w 2019 r. 260 mln euro. W sumie w ciągu czterech lat firma zwiększyła swoje przychody o blisko 1450 proc., z czego prawie połowa pochodziła ze sprzedaży online.  

Nasze sukcesy wynikają z zaufania i przywiązania, jakimi darzą nas klienci  - dodaje Łukasz Włodarczyk z Cecotec - Z zebranych danych wynika, że osoby, które kupiły pierwszy produkt Cecotec, szybko przekonują się do naszej marki i wracają do nas po kolejne urządzenia dla domu.

Najpopularniejsze linie produktowe

Najbardziej rozpoznawalnymi i najlepiej sprzedającymi się produktami w ofercie Cecotec są urządzenia sprzątające z linii Conga. Obejmuje ona roboty odkurzające i myjące, odkurzacze pionowe oraz roboty do mycia okien. Oprócz potężnej mocy wyróżniają się również dużą liczbą innowacyjnych akcesoriów, na przykład umożliwiających czyszczenie  dywanów pokrytych zwierzęcą sierścią. Roboty sprzątające Conga są wyposażone w technologię inteligentnej nawigacji. Można nimi zarządzać za pomocą prostej w obsłudze aplikacji mobilnej na smartfony i tablety, która pozwala ustalać trasy i programować porządki na konkretne dni i godziny. Części modeli można również wydawać polecenia głosowo za pośrednictwem Asystenta Google lub Alexy czy zintegrować je z systemem Smart Home.

Kolejna popularna linia produktów spod znaku Cecotec to roboty kuchenne Mambo. Przyjazne i proste w obsłudze, oferują ponad 30 funkcji, jak np. gotowanie, gotowanie na parze, smażenie, mielenie, wyciskanie soków, siekanie czy zagniatanie ciasta, które dają niemal nieograniczone możliwości przyrządzania nawet do czterech potraw w tym samym czasie, przy jednoczesnym ograniczeniu wysiłku niemal do minimum.

Tę kategorię produktów planujemy wprowadzić do Polski w drugiej połowie roku 2021. Aktualnie pracujemy nad książką kucharską i aplikacją w języku polskim - dodaje Łukasz Włodarczyk z Cecotec.

W swojej ofercie Cecotec ma również ekspresy do kawy - przelewowe, kolbowe i automatyczne, a także żelazka i parownice do ubrań, wentylatory i klimatyzatory, grzejniki, nawilżacze, osuszacze i oczyszczacze powietrza, grille elektryczne, kuchenki mikrofalowe. W ofercie producenta jest też wiele urządzeń z kategorii drobnego sprzętu AGD, takich jak miksery, blendery, frytkownice beztłuszczowe, wagi kuchenne i łazienkowe, suszarki do włosów, prostownice i lokówki, golarki i wiele innych.

Aktualnie produkty firmy Cecotec dostępne są on-line w sklepach mediaexpert.pl, morele.net, maxelektro.pl, al.to oraz w mniejszych sklepach internetowych. Trwają też rozmowy z kolejnymi sieciami handlowymi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Whiskey in the Jar, czyli jedyna w Polsce restauracja, którą odwiedził Salt Bae Biuro prasowe
2024-03-27 | 12:00

Whiskey in the Jar, czyli jedyna w Polsce restauracja, którą odwiedził Salt Bae

Od samego początku działalności, Whiskey in the Jar wyróżnia się na tle swojej konkurencji wysoką jakością serwowanych potraw oraz niepowtarzalną estetyką i charakterem.
Handel Żabka pomaga dzieciom i młodzieży rozwijać talenty i pasje
2024-03-27 | 10:35

Żabka pomaga dzieciom i młodzieży rozwijać talenty i pasje

Już po raz 13. Żabka przyznała stypendia najbardziej utalentowanym dzieciom franczyzobiorców, pracowników i współpracowników. Każdy z laureatów Programu
Handel „Głodny Tradycji?”. Oferta wielkanocna już dostępna w Żabce!
2024-03-26 | 11:30

„Głodny Tradycji?”. Oferta wielkanocna już dostępna w Żabce!

Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami, co widać również na sklepowych półkach w placówkach sieci Żabka. Wielbiciele sezonowych przysmaków będą mogli skorzystać

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Sektor ochrony zdrowia odpowiada za większe emisje CO2 niż lotnictwo. Zielone zmiany wymagają drastycznego przyspieszenia

Sektor ochrony zdrowia ponosi znaczące konsekwencje wynikające z rosnącej liczby ekstremalnych zjawisk klimatycznych, ale też poważnego zanieczyszczenia powietrza, a koszty z tym związane będą rosły. Z drugiej strony sam sektor też się przyczynia do zmian klimatycznych – odpowiada za 4 proc. emisji CO2, czym wyprzedza takie branże jak żegluga czy lotnictwo. O potrzebie przyspieszenia zielonych zmian w ochronie zdrowia coraz więcej się mówi, ale to wymaga konkretnych działań. Temu ma służyć powołana właśnie do życia Zielona Koalicja dla Zdrowia, w której uczestniczy prawie 30 podmiotów i której patronuje m.in. Narodowy Fundusz Zdrowia.

Ochrona środowiska

Nowa kadencja samorządów pod znakiem działań energetycznych i klimatycznych. 15 mld euro z UE może przyspieszyć zmiany w tym zakresie

Do wyborów samorządowych pozostał nieco ponad tydzień. Jak pokazuje nowy raport Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju, na samorządowców nadchodzącej kadencji będzie czekać wiele wyzwań związanych z energetyką i polityką klimatyczną, które wynikają zarówno z regulacji UE, jak i oczekiwań społecznych. Jednak w praktyce możliwości aktywnego działania samorządów w tym obszarze są tak szerokie, jak umożliwiają im to regulacje prawne. – Tutaj pewnych rozwiązań po prostu nie ma albo są w dość dokuczliwy sposób szczegółowe i stwarzają samorządom duże trudności. Dlatego potrzebna jest interwencja rządu, żeby umożliwić samorządom aktywne działania – ocenia dr Wojciech Szymalski, prezes Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju.

Prawo

Postęp technologiczny rewolucjonizuje pracę specjalistów ds. finansów. Stają się strategicznymi doradcami biznesu

Częste zmiany regulacyjne i postęp technologiczny wymuszają na specjalistach ds. finansów ciągłe nabywanie nowych kompetencji, doszkalanie i uaktualnianie swojej wiedzy. Ci, którzy potrafią się dostosować do szybkich zmian i wesprzeć swoimi umiejętnościami rozwój biznesu, mogą jednak liczyć na większe możliwości rozwoju kariery. – Finanse operują w świecie, który coraz szybciej się zmienia. To powoduje, że w przyszłości ludzie z obszaru finansów będą musieli poświęcać dużo więcej energii na to, żeby dotrzymać tempa – mówi Kuba Neneman, head of finance.ai, commercial data science manager w Shellu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.