Komunikaty PR

CECOTEC - producent zaawansowanego technologicznie AGD oficjalnie w Polsce

2021-02-24  |  10:07
Biuro prasowe

Na polski rynek oficjalnie wchodzi Cecotec - obecny już w ponad 30 krajach całego świata hiszpański producent wysokiej klasy innowacyjnego sprzętu gospodarstwa domowego. Oficjalnym dystrybutorem produktów Cecotec w Polsce jest firma 4cv.

Cecotec (wymowa: sekotek) to rodzinna firma założona w 1995 roku w Walencji. W jej ofercie dostępnych jest obecnie ponad 750 produktów AGD - m.in. sprzątających, kuchennych, higieny osobistej i fitness. Dzięki swojej filozofii demokratyzacji technologii domowej oraz zachowania idealnej równowagi między jakością a ceną Cecotec szybko podbił rynek hiszpański, a od kilku lat sukcesywnie zdobywa kolejne rynki w Europie i poza jej granicami. Oferta produktowa firmy jest nieustannie poszerzana o nowe produkty i rozwiązania, aby jak najlepiej odpowiadać na zmieniające się potrzeby klientów. Hasłem Cecotec jest EVERYBODYTECH - czyli technologia dostępna dla każdego. Firma zatrudnia ponad 600 osób, a 40 proc. kadry zarządzającej stanowią kobiety.

Dynamiczny rozwój

Cecotec jest aktualnie obecny w ponad 30 krajach Europy, Azji, Afryki i Ameryki Południowej, m.in. we Włoszech, w Niemczech, Francji, Danii, Czechach, Niderlandach, Szwecji, Portugalii, Izraelu, Tunezji, Maroko, Indiach, Argentynie czy Chile.

Obecnie bardzo intensywnie rozwijamy naszą sprzedaż w Europie Środkowo-Wschodniej - powiedział Łukasz Włodarczyk, Country Business Manager w Cecotec - W 2020 r. Cecotec uruchomił oficjalną dystrybucję m.in. we Włoszech, w Niemczech, Czechach, na Słowacji i na Węgrzech. Wcześniej byliśmy już obecni w krajach bałtyckich i w Rumunii. Polska to duży i ważny rynek w tym regionie. Mamy nadzieję, że okaże się ważnym punktem na mapie naszej działalności. 

W 2016 r. Cecotec uruchomił sprzedaż przez Internet i osiągnął przychody wysokości 16,8 mln euro. Od tego czasu, każdego roku hiszpański producent znacząco zwiększał poziom przychodów ze sprzedaży urządzeń AGD. W 2017 r. firma osiągnęła wynik 46,8 mln euro, w 2018 r. było to 111,2 mln, a w 2019 r. 260 mln euro. W sumie w ciągu czterech lat firma zwiększyła swoje przychody o blisko 1450 proc., z czego prawie połowa pochodziła ze sprzedaży online.  

Nasze sukcesy wynikają z zaufania i przywiązania, jakimi darzą nas klienci  - dodaje Łukasz Włodarczyk z Cecotec - Z zebranych danych wynika, że osoby, które kupiły pierwszy produkt Cecotec, szybko przekonują się do naszej marki i wracają do nas po kolejne urządzenia dla domu.

Najpopularniejsze linie produktowe

Najbardziej rozpoznawalnymi i najlepiej sprzedającymi się produktami w ofercie Cecotec są urządzenia sprzątające z linii Conga. Obejmuje ona roboty odkurzające i myjące, odkurzacze pionowe oraz roboty do mycia okien. Oprócz potężnej mocy wyróżniają się również dużą liczbą innowacyjnych akcesoriów, na przykład umożliwiających czyszczenie  dywanów pokrytych zwierzęcą sierścią. Roboty sprzątające Conga są wyposażone w technologię inteligentnej nawigacji. Można nimi zarządzać za pomocą prostej w obsłudze aplikacji mobilnej na smartfony i tablety, która pozwala ustalać trasy i programować porządki na konkretne dni i godziny. Części modeli można również wydawać polecenia głosowo za pośrednictwem Asystenta Google lub Alexy czy zintegrować je z systemem Smart Home.

Kolejna popularna linia produktów spod znaku Cecotec to roboty kuchenne Mambo. Przyjazne i proste w obsłudze, oferują ponad 30 funkcji, jak np. gotowanie, gotowanie na parze, smażenie, mielenie, wyciskanie soków, siekanie czy zagniatanie ciasta, które dają niemal nieograniczone możliwości przyrządzania nawet do czterech potraw w tym samym czasie, przy jednoczesnym ograniczeniu wysiłku niemal do minimum.

Tę kategorię produktów planujemy wprowadzić do Polski w drugiej połowie roku 2021. Aktualnie pracujemy nad książką kucharską i aplikacją w języku polskim - dodaje Łukasz Włodarczyk z Cecotec.

W swojej ofercie Cecotec ma również ekspresy do kawy - przelewowe, kolbowe i automatyczne, a także żelazka i parownice do ubrań, wentylatory i klimatyzatory, grzejniki, nawilżacze, osuszacze i oczyszczacze powietrza, grille elektryczne, kuchenki mikrofalowe. W ofercie producenta jest też wiele urządzeń z kategorii drobnego sprzętu AGD, takich jak miksery, blendery, frytkownice beztłuszczowe, wagi kuchenne i łazienkowe, suszarki do włosów, prostownice i lokówki, golarki i wiele innych.

Aktualnie produkty firmy Cecotec dostępne są on-line w sklepach mediaexpert.pl, morele.net, maxelektro.pl, al.to oraz w mniejszych sklepach internetowych. Trwają też rozmowy z kolejnymi sieciami handlowymi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty Biuro prasowe
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.