Komunikaty PR

Co kupują Pol’and’Rockowi festiwalowicze? – festiwalowy Lidl Polska w liczbach

2021-08-06  |  00:55
Biuro prasowe

Kolejna, 27. edycja, Pol’and’Rock Festival już za nami. Już po raz 11. na terenie wydarzenia działał festiwalowy sklep Lidl Polska. Liczna reprezentacja pracowników sieci pracowała podczas Najpiękniejszego Festiwalu Świata, aby podziękować wolontariuszom wspierającym Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Firma Lidl Polska przez 12 lat wspólnego grania, dzięki zaangażowaniu pracowników i klientów przekazała na rzecz Fundacji aż 33 milionów złotych!

Tegoroczna edycja Pol’and’Rock Festival była wyjątkowa – ze względu na obecną sytuację w wydarzeniu mogło uczestniczyć mniej osób niż zazwyczaj. Zmieniła się także lokalizacja Festiwalu – w tym roku odbył się na lotnisku Makowice-Płoty. Niezmiennie Festiwalowi towarzyszyła sieć Lidl Polska, której sklep był czynny przez ok. 116 godzin podczas całego Pol’and’Rocka. O sprawną i komfortową obsługę klientów dbało ponad 250 pracowników z całej Polski! Zakupy można było zrobić w sali sprzedaży, której powierzchnia wynosiła 800 mkw. Czas spędzony w sklepie umilała muzyka – można było m.in. usłyszeć znane przeboje.

Zorganizowanie 27. edycji Pol’and’Rock Festival wymagało zarówno od nas, jak i naszych partnerów wiele pracy. Tym bardziej jesteśmy szczęśliwi, że wszyscy razem mogliśmy spotkać się podczas Najpiękniejszego Festiwalu Świata w 2021 roku. Już po raz 11. dzięki polowemu sklepowi Lidl Polska festiwalowicze mieli nieustanny dostęp do najpotrzebniejszych produktów. Wierzymy, że w dalszym ciągu będziemy wspólnie grać z siecią Lidl Polska” – powiedział Jerzy Owsiak, Prezes Zarządu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Co kupują festiwalowicze?

Sieć Lidl Polska podsumowała swój udział w tegorocznym Pol’and’Rock Festival, gdzie Rockowy Sklep Lidla, największy polowy sklep w Polsce, po raz kolejny dostarczał klientom niezbędnych w trakcie festiwalu produktów spożywczych i artykułów przemysłowych. W tym roku po raz pierwszy w polowym sklepie Lidl Polska zostały zainstalowane kasy samoobsługowe,  które wraz z kasami tradycyjnymi usprawniły obsługę klientów. Po jakie produkty w tym roku najchętniej sięgali festiwalowicze? Zdecydowanie największym powodzeniem cieszyły się banany i arbuz, których sprzedano aż 4 tony. Równie chętnie wybieranymi produktami były: pomidory, borówka, bagietka czosnkowa, bułki wiejskie, napój kawowy, woda niegazowana, napoje energetyzujące, chipsy, kabanosy, sok pomarańczowy oraz lody. Wśród asortymentu przemysłowego zainteresowaniem cieszyły się środki odstraszające komary, szczoteczki do zębów, mata termiczna oraz lampka kempingowa.

W festiwalowym sklepie Lidl Polska na przybyłych klientów czekały nie tylko atrakcyjne produkty oferowane w niskich, lidlowych cenach, ale przede wszystkim wyjątkowa atmosfera. Przez 6 dni pracy sklepu Lidl Rock Shop odwiedziła spora grupa klientów, którzy zapewnili również dobry humor i atmosferę. Niektórzy z nich dokonywali zakupów, spontanicznie tańcząc i bawiąc się w rytm muzyki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.