Co kupują Pol’and’Rockowi festiwalowicze? – festiwalowy Lidl Polska w liczbach
Kolejna, 27. edycja, Pol’and’Rock Festival już za nami. Już po raz 11. na terenie wydarzenia działał festiwalowy sklep Lidl Polska. Liczna reprezentacja pracowników sieci pracowała podczas Najpiękniejszego Festiwalu Świata, aby podziękować wolontariuszom wspierającym Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Firma Lidl Polska przez 12 lat wspólnego grania, dzięki zaangażowaniu pracowników i klientów przekazała na rzecz Fundacji aż 33 milionów złotych!
Tegoroczna edycja Pol’and’Rock Festival była wyjątkowa – ze względu na obecną sytuację w wydarzeniu mogło uczestniczyć mniej osób niż zazwyczaj. Zmieniła się także lokalizacja Festiwalu – w tym roku odbył się na lotnisku Makowice-Płoty. Niezmiennie Festiwalowi towarzyszyła sieć Lidl Polska, której sklep był czynny przez ok. 116 godzin podczas całego Pol’and’Rocka. O sprawną i komfortową obsługę klientów dbało ponad 250 pracowników z całej Polski! Zakupy można było zrobić w sali sprzedaży, której powierzchnia wynosiła 800 mkw. Czas spędzony w sklepie umilała muzyka – można było m.in. usłyszeć znane przeboje.
„Zorganizowanie 27. edycji Pol’and’Rock Festival wymagało zarówno od nas, jak i naszych partnerów wiele pracy. Tym bardziej jesteśmy szczęśliwi, że wszyscy razem mogliśmy spotkać się podczas Najpiękniejszego Festiwalu Świata w 2021 roku. Już po raz 11. dzięki polowemu sklepowi Lidl Polska festiwalowicze mieli nieustanny dostęp do najpotrzebniejszych produktów. Wierzymy, że w dalszym ciągu będziemy wspólnie grać z siecią Lidl Polska” – powiedział Jerzy Owsiak, Prezes Zarządu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Co kupują festiwalowicze?
Sieć Lidl Polska podsumowała swój udział w tegorocznym Pol’and’Rock Festival, gdzie Rockowy Sklep Lidla, największy polowy sklep w Polsce, po raz kolejny dostarczał klientom niezbędnych w trakcie festiwalu produktów spożywczych i artykułów przemysłowych. W tym roku po raz pierwszy w polowym sklepie Lidl Polska zostały zainstalowane kasy samoobsługowe, które wraz z kasami tradycyjnymi usprawniły obsługę klientów. Po jakie produkty w tym roku najchętniej sięgali festiwalowicze? Zdecydowanie największym powodzeniem cieszyły się banany i arbuz, których sprzedano aż 4 tony. Równie chętnie wybieranymi produktami były: pomidory, borówka, bagietka czosnkowa, bułki wiejskie, napój kawowy, woda niegazowana, napoje energetyzujące, chipsy, kabanosy, sok pomarańczowy oraz lody. Wśród asortymentu przemysłowego zainteresowaniem cieszyły się środki odstraszające komary, szczoteczki do zębów, mata termiczna oraz lampka kempingowa.
W festiwalowym sklepie Lidl Polska na przybyłych klientów czekały nie tylko atrakcyjne produkty oferowane w niskich, lidlowych cenach, ale przede wszystkim wyjątkowa atmosfera. Przez 6 dni pracy sklepu Lidl Rock Shop odwiedziła spora grupa klientów, którzy zapewnili również dobry humor i atmosferę. Niektórzy z nich dokonywali zakupów, spontanicznie tańcząc i bawiąc się w rytm muzyki.
![Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1821075663,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie
![Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1638682860,w_261,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
![Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_801770450,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Prawo
![](https://www.newseria.pl/files/11111/warszawa6,w_274,_small.jpg)
Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym
O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.
Handel
Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ige-azja-foto,w_133,r_png,_small.png)
Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.
Problemy społeczne
Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków
![](https://www.newseria.pl/files/11111/zdrowie-ukraincy-foto,w_133,r_png,_small.png)
Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.