Coccodrillo wśród najlepszych Polskich dziecięcych marek odzieżowych
Marka Coccodrillo została nagrodzona Brązowym Godłem Konsumenckiego Lidera Jakości 2021. W tegorocznej edycji, według opinii konsumentów, firma zasłużyła na wyróżnienie w kategorii “Polskie dziecięce marki odzieżowe”.
Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, która działa na rynku od 2003 roku i należy do spółki CDRL S.A. W jej asortymencie można znaleźć szeroki wybór ubrań, bielizny, akcesoriów i obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. Produkty dostępne są w sklepie internetowym Coccodrillo oraz prawie 250 salonach stacjonarnych w większych i mniejszych miastach. Marka dostępna jest również w ponad 200 punktach na 3 kontynentach: Europie, Azji i Afryce.
W tym roku Coccodrillo po raz pierwszy zostało wyróżnione przez klientów w programie Konsumenckiego Lidera Jakości w kategorii “Polskie dziecięce marki odzieżowe”. Konsumenci uzasadnili swój wybór, pisząc, że cenią markę za: staranne wykonanie, wysoką jakość, dobre ceny i ciekawy asortyment. – Zdobyte brązowe godło w kategorii “Polskie marki odzieżowe”, to bardzo ważna nagroda dla nas i dla naszych Klientów. To dowód, że Coccodrillo oferuje produkty wysokiej jakości i wyróżniające się na rynku. Jesteśmy bardzo dumni z tego, niespełna 80 procent badanych respondentów poleciłoby nasz asortyment. Dziękujemy wszystkim rodzicom, którzy zaufali marce Coccodrillo – komentuje Paulina Żaczyk p.o. kierownik marketingu marki Coccodrillo.
Brązowe Godło Konsumenckiego Lidera Jakości to nie jedyna nagroda otrzymana przez Coccodrillo w tym roku. W marcu marka po raz kolejny została wyróżniona tytułem Superbrands, ponadto na jej koncie znajdują się m.in. Gazele Biznesu czy Diamenty Miesięcznika Forbes.
Konsumencki Lider Jakości 2021 to ogólnopolski program, którego celem jest wyłonienie najlepszych jakościowo w opinii konsumentów marek i firm działających na polskim rynku. To klienci, w toku badań, obdarzając zaufaniem konkretne marki i produkty, decydują o przyznaniu złotego, srebrnego i brązowego godła. Badanie, które pozwala wyłonić Konsumenckich Liderów Jakości, zostało przeprowadzone po raz jedenasty. Program realizowany jest przez Redakcję Strefy Gospodarki ogólnopolskiego, niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną. Badanie Konsumencki Lider Jakości realizowane jest na reprezentatywnej grupie Polaków. W tegorocznej edycji próba badawcza wyniosła 16705 aktywnych konsumentów.

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.