Coccodrillo wśród najlepszych Polskich dziecięcych marek odzieżowych
Marka Coccodrillo została nagrodzona Brązowym Godłem Konsumenckiego Lidera Jakości 2021. W tegorocznej edycji, według opinii konsumentów, firma zasłużyła na wyróżnienie w kategorii “Polskie dziecięce marki odzieżowe”.
Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, która działa na rynku od 2003 roku i należy do spółki CDRL S.A. W jej asortymencie można znaleźć szeroki wybór ubrań, bielizny, akcesoriów i obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. Produkty dostępne są w sklepie internetowym Coccodrillo oraz prawie 250 salonach stacjonarnych w większych i mniejszych miastach. Marka dostępna jest również w ponad 200 punktach na 3 kontynentach: Europie, Azji i Afryce.
W tym roku Coccodrillo po raz pierwszy zostało wyróżnione przez klientów w programie Konsumenckiego Lidera Jakości w kategorii “Polskie dziecięce marki odzieżowe”. Konsumenci uzasadnili swój wybór, pisząc, że cenią markę za: staranne wykonanie, wysoką jakość, dobre ceny i ciekawy asortyment. – Zdobyte brązowe godło w kategorii “Polskie marki odzieżowe”, to bardzo ważna nagroda dla nas i dla naszych Klientów. To dowód, że Coccodrillo oferuje produkty wysokiej jakości i wyróżniające się na rynku. Jesteśmy bardzo dumni z tego, niespełna 80 procent badanych respondentów poleciłoby nasz asortyment. Dziękujemy wszystkim rodzicom, którzy zaufali marce Coccodrillo – komentuje Paulina Żaczyk p.o. kierownik marketingu marki Coccodrillo.
Brązowe Godło Konsumenckiego Lidera Jakości to nie jedyna nagroda otrzymana przez Coccodrillo w tym roku. W marcu marka po raz kolejny została wyróżniona tytułem Superbrands, ponadto na jej koncie znajdują się m.in. Gazele Biznesu czy Diamenty Miesięcznika Forbes.
Konsumencki Lider Jakości 2021 to ogólnopolski program, którego celem jest wyłonienie najlepszych jakościowo w opinii konsumentów marek i firm działających na polskim rynku. To klienci, w toku badań, obdarzając zaufaniem konkretne marki i produkty, decydują o przyznaniu złotego, srebrnego i brązowego godła. Badanie, które pozwala wyłonić Konsumenckich Liderów Jakości, zostało przeprowadzone po raz jedenasty. Program realizowany jest przez Redakcję Strefy Gospodarki ogólnopolskiego, niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną. Badanie Konsumencki Lider Jakości realizowane jest na reprezentatywnej grupie Polaków. W tegorocznej edycji próba badawcza wyniosła 16705 aktywnych konsumentów.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.