Komunikaty PR

Coccodrillo wśród najlepszych Polskich dziecięcych marek odzieżowych

2021-09-16  |  10:00

Marka Coccodrillo została nagrodzona Brązowym Godłem Konsumenckiego Lidera Jakości 2021. W tegorocznej edycji, według opinii konsumentów, firma zasłużyła na wyróżnienie w kategorii “Polskie dziecięce marki odzieżowe”. 

Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, która działa na rynku od 2003 roku i należy do spółki CDRL S.A. W jej asortymencie można znaleźć szeroki wybór ubrań, bielizny, akcesoriów i obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. Produkty dostępne są w sklepie internetowym Coccodrillo oraz prawie 250 salonach stacjonarnych w większych i mniejszych miastach. Marka dostępna jest również w ponad 200  punktach na 3 kontynentach: Europie, Azji i Afryce.

W tym roku Coccodrillo po raz pierwszy zostało wyróżnione przez klientów w programie Konsumenckiego Lidera Jakości w kategorii “Polskie dziecięce marki odzieżowe”. Konsumenci uzasadnili swój wybór, pisząc, że cenią markę za: staranne wykonanie, wysoką jakość, dobre ceny i ciekawy asortyment. – Zdobyte brązowe godło w kategorii “Polskie marki odzieżowe”, to bardzo ważna nagroda dla nas i dla naszych Klientów. To  dowód, że Coccodrillo oferuje produkty wysokiej jakości i wyróżniające się na rynku. Jesteśmy bardzo dumni z tego, niespełna 80 procent badanych respondentów poleciłoby nasz asortyment. Dziękujemy wszystkim rodzicom, którzy zaufali marce Coccodrillokomentuje Paulina Żaczyk p.o. kierownik marketingu marki Coccodrillo.

Brązowe Godło Konsumenckiego Lidera Jakości to nie jedyna nagroda otrzymana przez Coccodrillo w tym roku. W marcu marka po raz kolejny została wyróżniona tytułem Superbrands, ponadto na jej koncie znajdują się m.in. Gazele Biznesu czy Diamenty Miesięcznika Forbes.

Konsumencki Lider Jakości 2021 to ogólnopolski program, którego celem jest wyłonienie najlepszych jakościowo w opinii konsumentów marek i firm działających na polskim rynku. To klienci, w toku badań, obdarzając zaufaniem konkretne marki i produkty, decydują o przyznaniu złotego, srebrnego i brązowego godła. Badanie, które pozwala wyłonić Konsumenckich Liderów Jakości, zostało przeprowadzone po raz jedenasty. Program realizowany jest przez Redakcję Strefy Gospodarki ogólnopolskiego, niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną. Badanie Konsumencki Lider Jakości realizowane jest na reprezentatywnej grupie Polaków. W tegorocznej edycji próba badawcza wyniosła 16705 aktywnych konsumentów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.