Komunikaty PR

Columbus proponuje nowe rozdanie fotowoltaiki w Polsce w kontekście zmienionej u

2022-04-04  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marta Bilonowicz
Columbus Energy

9 ul. Jasnogórska
31-358 Kraków
marta.bilonowicz|columbusenergy.pl | |marta.bilonowicz|columbusenergy.pl
725300371
https://columbusenergy.pl/

Columbus otwiera nowy etap działalności, z atrakcyjnymi propozycjami dla klientów indywidualnych i biznesowych. Oprócz ujednoliconej oferty, spójnej z programem Mój Prąd 4.0, Spółka wprowadza autorski system zarządzania energią HEMS - PowerHouse.

Columbus, wiodący dostawca usług z zakresu nowoczesnej energetyki, wyszedł naprzeciw zmianom legislacyjnym w branży OZE i przygotował nowe rozwiązania dla prosumentów. Od 1 kwietnia br. Spółka wdrożyła nową ofertę produktową, uwzględniającą dofinansowanie unijne w ramach programu Mój Prąd 4.0. 

- W naszej nowej propozycji dla prosumentów dobraliśmy produkty w taki sposób, aby maksymalnie uprościć i zoptymalizować inwestycje w odnawialne źródła energii. Oznacza to, że nasza oferta jest kompatybilna zarówno z naszą ofertą Prąd Jak Powietrze 2.0 ale też z  nowym systemem rozliczeń, tzw. net-billingiem, jak i kolejną edycją rządowego wsparcia dla prosumentów, czyli programem Mój Prąd 4.0 - wyjaśnia Dawid Zieliński, prezes Columbus Energy S.A. - Oprócz oferty SMART i PRO na fotowoltaikę do 50 kWp, magazyny energii i pompy ciepła, dajemy możliwość rozbudowy instalacji o system BackUp, który zabezpieczy dom nawet do kilku dni, gdy zabraknie prądu w sieci. Równolegle przygotowaliśmy system zarządzania autokonsumpcją w domu, który jest ważny dla operatorów sieci dystrybucyjnych. 

Spółka opracowuje autorski, inteligentny system nadzoru i optymalizacji przepływu energii - PowerHouse. Dzięki temu rozwiązaniu, które jest także objęte dofinansowaniem w ramach MP 4.0, prosument będzie mógł wykryć wszelkie nieścisłości i odstępstwa w funkcjonowaniu swoich urządzeń OZE i zarządzić ich pracą zdalnie. 

- To wielki przełom w historii naszej firmy. Wraz z systemem PowerHouse wkraczamy w zupełnie nowy rozdział Columbus, w którym dajemy właścicielom domów opracowaną przez nas technologię, narzędzie do inteligentnego zarządzania wszystkimi urządzeniami i wytwarzaną energią. To specjalny algorytm, uczący się zachowań energetycznych tak, by dostosować zużycie energii do potrzeb domowników, a jego głównym zadaniem jest zwiększenie zysków prosumenta - komentuje Dawid Zieliński.  

Columbus zapowiada, że jest to pierwsza odsłona PowerHouse. Niebawem Spółka zakomunikuje kolejne funkcjonalności systemu, dzięki czemu każdy prosument w przyszłości uzyska dostęp do niskoemisyjnego i samowystarczalnego domu, w którym będzie mógł m.in. zdalnie zarządzać swoją energią. 

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Columbus Energy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja Biuro prasowe
2025-03-12 | 16:20

Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja

Czy polityka klimatyczno-energetyczna może być przyjazna ludziom? Jak maksymalnie wykorzystać jej społeczne i ekonomiczne korzyści? O tym debatować będą eksperci podczas konferencji
Energetyka Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!
2025-02-07 | 06:00

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

Zakup energii odnawialnej z farmy fotowoltaicznej w Miłkowicach jest jednym z czterech projektów Amazon w Polsce, opartym na OZE, które pomagają
Energetyka BCC: Energetyka, podsumowanie roku
2024-12-28 | 12:30

BCC: Energetyka, podsumowanie roku

Transformacja polskiej energetyki przyśpieszyła w 2024 roku  – udział węgla w miksie energetycznym maleje, a odnawialne źródła energii zyskują na znaczeniu. Jednak szybkie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.