Dealz dołącza do Atrium Mosty

Atrium Mosty rozszerza swoją ofertę handlową o nowego najemcę. Od 26 lutego br. mieszkańcy Płocka mogą robić zakupy w sklepie Dealz. To pierwszy salon tej sieci w mieście. Dyskont wyróżnia się bogatym asortymentem artykułów dla całej rodziny w wyjątkowo niskich cenach. Oprócz wysokiej jakości produktów spożywczych, Dealz proponuje także wyroby przemysłowe, drogeryjne, a także akcesoria domowe i dekoracyjne.
Ciesząca się coraz większą popularnością w Polsce marka Dealz zawitała także do płockiego Atrium Mosty. W nowo otwartym sklepie kupujący znajdą szeroki wybór produktów spożywczych, przemysłowych, drogeryjnych, kosmetycznych i papierniczych. W ofercie dyskontu są również zabawki oraz akcesoria do dekoracji wnętrz i wyposażenia domu. Salon zajmuje powierzchnię ponad 450 m kw. i usytuowany jest na parterze galerii, w sąsiedztwie sklepów Big Star i Pepco.
Dealz należy do międzynarodowej sieci sklepów dyskontowych, będącej częścią Pepco Group. Zgodnie ze strategią marki, sklep kładzie duży nacisk na oferowanie produktów dobrych marek po okazyjnych cenach.
W piątek, z okazji otwarcia Dealz w Atrium Mosty, dla 100 pierwszych osób, które odwiedzą sklep, przygotowano vouchery o wartości 10 zł. Wszyscy klienci otrzymają natomiast gazetkę informującą o produktach oferowanych w najkorzystniejszych cenach.
- Cieszymy się, że to właśnie Atrium Mosty firma Dealz wybrała na lokalizację swojego pierwszego sklepu w Płocku. Z bogatej i atrakcyjnej cenowo oferty produktowej tej marki nasi klienci mogą korzystać już od dzisiaj. Dealz to sklep dla całej rodziny, oferujący mnóstwo ciekawych produktów, niedostępnych w innych placówkach handlowych. Zachęcamy mieszkańców do odwiedzenia nowego salonu, w którym czeka na nich wiele wiosennych nowości oraz okazji cenowych - mówi Monika Leszczyńska, dyrektor Atrium Mosty.
Szczegółowe informacje na temat oferty Atrium Mosty można znaleźć na stronie centrum: https://atrium-mosty.pl/

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.