Komunikaty PR

Do zakochania 7 minut. Walentynkowy speed dating i zakupy z sercem w Avenidzie

2020-02-10  |  12:20
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Zybała
PR Inspiration

Pl. Wolnica 13/14
31-060 Kraków
magdalena.zybala|prinspiration.pl| |magdalena.zybala|prinspiration.pl
790 770 220
prinspiration.pl/

Co można zrobić w 7 minut? Zjeść średniej wielkości pyrę z gzikiem, przejść spod Poznańskich Koziołków na Wzgórze Świętego Wojciecha, spalić 60 kalorii pływając w Jeziorze Rusałka, albo… zakochać się od pierwszego wejrzenia. Poznań dostarczy wszystkich tych atrakcji, a na ostatnią z nich zaprasza centrum handlowe Avenida, które organizuje walentynkowy speed dating.

Już wkrótce idea szybkich randek opanuje Poznań. Z okazji nadchodzącego Święta Zakochanych centrum handlowe Avenida zaprasza osoby od 20. roku życia na akcję speed datingu. Każdy z uczestników będzie miał możliwość indywidualnej 7-minutowej rozmowy z wszystkimi pozostałymi osobami biorącymi udział w wydarzeniu. Na zakończenie każdy wypełni formularz zaznaczając, z którymi osobami chciałby kontynuować kontakt. Organizatorzy na podstawie wypełnionych formularzy udostępnią dane kontaktowe zaznaczonych osób. Później już wszystko w rękach par. Jak pokazuje historia, kilka znajomości nawiązanych podczas poznańskich speed datingów zakończyło się na ślubnym kobiercu.

Jesteśmy przekonani, że każdy zasługuje na miłość, dlatego do udziału w akcji pragniemy zaprosić nie tylko 20-latków, ale także osoby dojrzałe i seniorów. Wierzymy, że nic nie zastąpi bezpośredniego kontaktu z drugim człowiekiem i rozmowy w cztery oczy. U nas każdy ma szansę odnaleźć swoją Walentynkę! - zachęca Katarzyna Korpak, Dyrektor Avenidy Poznań.

Walentynkowy speed dating w Avenidzie odbędzie się w podanych poniżej terminach
z podziałem na grupy wiekowe:

- 14.02, kat. 24-36 lat, godz. 19.00, 

- 15.02, kat. 20-28 lat, godz. 13.00,

- 15.02, kat. 28-38 lat, godz. 15.00,

- 15.02, kat. 40 +, godz. 17.00.

Zapisy prowadzone są przez specjalny formularz online na stronie www.dateofdate.pl/randkazpoznaniem/zapisz-sie-avenida/.

To nie jedyna walentynkowa atrakcja przewidziana przez Avenidę. Każdy, kto w dniach 14 – 15 lutego zrobi zakupy za min. 50 zł, będzie miał szansę wyłowić pudełko pysznych czekoladek, a wydając na zakupach min. 100 zł – kartę podarunkową o wartości 85 zł. Połów prezentów w ramach akcji odbędzie się 14 lutego w godzinach 14.00 – 20.00 oraz 15 lutego w godzinach 13.00 – 19.00. Jedna osoba może okazać maksymalnie dwa paragony.

Bezpłatny walentynkowy speed dating odbędzie się w strefie Avenida Lounge na poziomie +1. Szczegóły i regulamin na www.avenidapoznan.com


Więcej informacji udziela:

Katarzyna Korpak

Dyrektor Centrum Handlowego AVENIDA

ECE Projektmanagement Polska

 

www.avenidapoznan.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Inspiration
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny Biuro prasowe
2024-12-03 | 15:30

Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny

Klient dokonując zakupów w internecie, często pozostaje bezbronny. Z badań wynika, że tylko 22% Polaków zna swoje prawa konsumenckie, a 65% nie jest w stanie
Handel Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami
2024-12-03 | 06:00

Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami

Właśnie ukazały się badania IBRIS dotyczące konsumpcji alkoholu i percepcji Polaków na temat produktów alkoholowych. Okazuje się, że „Piwo jest najczęściej
Handel Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...
2024-12-02 | 13:38

Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...

Salesforce podał najnowsze dane dotyczące zakupów podczas Black Friday, na podstawie analizy koszyków zakupowych ponad 1,5 miliarda konsumentów. Sprzedaż online wzrosła o

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.