Komunikaty PR

Do zakochania 7 minut. Walentynkowy speed dating i zakupy z sercem w Avenidzie

2020-02-10  |  12:20
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Zybała
PR Inspiration

Pl. Wolnica 13/14
31-060 Kraków
magdalena.zybala|prinspiration.pl| |magdalena.zybala|prinspiration.pl
790 770 220
prinspiration.pl/

Co można zrobić w 7 minut? Zjeść średniej wielkości pyrę z gzikiem, przejść spod Poznańskich Koziołków na Wzgórze Świętego Wojciecha, spalić 60 kalorii pływając w Jeziorze Rusałka, albo… zakochać się od pierwszego wejrzenia. Poznań dostarczy wszystkich tych atrakcji, a na ostatnią z nich zaprasza centrum handlowe Avenida, które organizuje walentynkowy speed dating.

Już wkrótce idea szybkich randek opanuje Poznań. Z okazji nadchodzącego Święta Zakochanych centrum handlowe Avenida zaprasza osoby od 20. roku życia na akcję speed datingu. Każdy z uczestników będzie miał możliwość indywidualnej 7-minutowej rozmowy z wszystkimi pozostałymi osobami biorącymi udział w wydarzeniu. Na zakończenie każdy wypełni formularz zaznaczając, z którymi osobami chciałby kontynuować kontakt. Organizatorzy na podstawie wypełnionych formularzy udostępnią dane kontaktowe zaznaczonych osób. Później już wszystko w rękach par. Jak pokazuje historia, kilka znajomości nawiązanych podczas poznańskich speed datingów zakończyło się na ślubnym kobiercu.

Jesteśmy przekonani, że każdy zasługuje na miłość, dlatego do udziału w akcji pragniemy zaprosić nie tylko 20-latków, ale także osoby dojrzałe i seniorów. Wierzymy, że nic nie zastąpi bezpośredniego kontaktu z drugim człowiekiem i rozmowy w cztery oczy. U nas każdy ma szansę odnaleźć swoją Walentynkę! - zachęca Katarzyna Korpak, Dyrektor Avenidy Poznań.

Walentynkowy speed dating w Avenidzie odbędzie się w podanych poniżej terminach
z podziałem na grupy wiekowe:

- 14.02, kat. 24-36 lat, godz. 19.00, 

- 15.02, kat. 20-28 lat, godz. 13.00,

- 15.02, kat. 28-38 lat, godz. 15.00,

- 15.02, kat. 40 +, godz. 17.00.

Zapisy prowadzone są przez specjalny formularz online na stronie www.dateofdate.pl/randkazpoznaniem/zapisz-sie-avenida/.

To nie jedyna walentynkowa atrakcja przewidziana przez Avenidę. Każdy, kto w dniach 14 – 15 lutego zrobi zakupy za min. 50 zł, będzie miał szansę wyłowić pudełko pysznych czekoladek, a wydając na zakupach min. 100 zł – kartę podarunkową o wartości 85 zł. Połów prezentów w ramach akcji odbędzie się 14 lutego w godzinach 14.00 – 20.00 oraz 15 lutego w godzinach 13.00 – 19.00. Jedna osoba może okazać maksymalnie dwa paragony.

Bezpłatny walentynkowy speed dating odbędzie się w strefie Avenida Lounge na poziomie +1. Szczegóły i regulamin na www.avenidapoznan.com


Więcej informacji udziela:

Katarzyna Korpak

Dyrektor Centrum Handlowego AVENIDA

ECE Projektmanagement Polska

 

www.avenidapoznan.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Inspiration
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Edukacja

Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami

Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.

Fundusze unijne

Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty

Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.