Komunikaty PR

Dobra passa Arkad Wrocławskich. 2019 rok pod znakiem dynamicznych wzrostów

2020-01-21  |  09:15
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Skierowanie oferty w stronę rodzin oraz konsekwentna realizacja strategii rozwoju sprawiły, że Arkady Wrocławskie zakończyły 2019 rok pasmem sukcesów. Ponad 30 podpisanych umów najmu oraz komercjalizacja na poziomie 97 proc. to bardzo dobry wynik na trudnym i mocno nasyconym powierzchnią handlową wrocławskim rynku. Największe wzrosty footfallu i obrotów centrum handlowe zanotowało w ostatnim kwartale 2019 roku. Rekordowy był grudzień, kiedy to Arkady Wrocławskie odwiedziło 12,5 proc. osób więcej niż w analogicznym okresie 2018 roku, a miesięczne obroty były najwyższe od 2 lat.

To był bardzo dobry rok dla należącego do Develia S.A. centrum handlowego. Pozycjonowanie Arkad Wrocławskich jako miejsca „otwartego na rodziny” oraz zintegrowane działania marketingowe i leasingowe zaowocowały podpisaniem 33 umów najmu. W 2019 roku tenant-mix Arkad Wrocławskich wzbogacił się o 16 nowych marek, a 2 kolejne podpisały umowy na otwarcie lokali z początkiem 2020 roku. O wysokim zainteresowaniu przestrzenią handlową obiektu świadczy również 15 przedłużonych umów z dotychczasowymi najemcami, z czego 3 zdecydowało się równolegle na remodeling i zwiększenie powierzchni. W 2019 roku do grona najemców dołączyli m.in. międzynarodowy dyskont niespożywczy Action (1100 mkw.) oraz sieć Dealz (410 mkw.). Do większego lokalu przeniosła się m.in. Klockownia (550 mkw.).

- Komercjalizacja na poziomie 97,3 proc. potwierdza, że konsekwentne budowanie szerokiej oferty handlowo-usługowo-rozrywkowej skierowanej w stronę rodzin było bardzo dobrym posunięciem. Właściwa diagnoza potrzeb grupy docelowej pozwoliła na stworzenie atrakcyjnego portfolia najemców, a organizowane w Arkadach Wrocławskich wydarzenia z kategorii edutainment przełożyły się na dynamikę odwiedzalności – mówi Piotr Pirogowicz, Dyrektor Zarządzający w Develia S.A.

Szeroka oferta pozahandlowa

Jednym z celów Arkad Wrocławskich na 2019 rok było przyciągniecie rodzin z dziećmi, poszukujących nie tylko dostosowanej do ich potrzeb oferty handlowej, ale też wartościowej rozrywki. Centrum handlowe przeszło szereg zmian architektonicznych, obejmujących m.in. remont parkingu, modernizację części wspólnych i wymianę oświetlenia. Wprowadziło też liczne udogodnienia. Jednym z nich jest komfortowa Strefa Rodzica o powierzchni ponad 50 mkw., z kilkoma wydzielonymi przestrzeniami, gwarantującymi opiekunom i ich pociechom pełną intymność. Przez cały rok w Arkadach Wrocławskich organizowane były eventy edukacyjne dla najmłodszych oraz ważne wydarzenia społeczne. Ogromną popularnością cieszyły się m.in. Festiwal Archeologii i Dinozaurów, Kreatywny Plac Budowy czy Akademia Odkrywców. Swoją wierną publiczność w błyskawicznym tempie zyskały spektakle wystawiane na scenie Teatru Najmłodszego Widza. Strzałem w dziesiątkę okazała się również współpraca z lokalnymi organizacjami i instytucjami kulturalnymi. W porozumieniu ze Strefą Kultury Wrocław  zorganizowano gościnny występ artystów z Międzynarodowego Festiwalu Teatrów dla Dzieci „Dziecinada”. W trakcie Muzycznego Dnia Mamy do wspólnego śpiewania zachęcali nauczyciele z Narodowego Forum Muzyki. W galerii handlowej odbyły się również liczne kampanie społeczne, m.in. wrocławska odsłona akcji Movember czy „Niesamowite uczucie” Fundacji DKMS.

Wzrost obrotów i footfallu

Wielopłaszczyznowe działania w ramach przyjętej strategii marketingowej i leasingowej przełożyły się na bardzo dobre wyniki odwiedzalności Arkad Wrocławskich. Widać to wyraźnie w ostatnim kwartale 2019 roku, kiedy to footfall był większy o 4,2% niż w roku ubiegłym. W grudniu natomiast traffic wzrósł aż o 12,5%. Odnotowano także wyraźny skok obrotów w stosunku do 2018 roku. Tendencja zwyżkowa rozpoczęła się we wrześniu i utrzymała w październiku. W listopadzie obroty były większe już o blisko 6 proc., w grudniu prawie o 10 proc. w porównaniu z tym samym okresem 2018 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury

Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.

Media i PR

M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.

Firma

Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.