DTM CX86e -najmniejsza na świecie kolorowa drukarka etykiet LED z suchym tonerem
Drukarka DTM CX86e pozwala firmom produkować wszechstronne i profesjonalne kolorowe etykiety, paragony, metki, zawieszki, kupony, bony, vouchery, identyfikatory i wiele innych. To szybkie i kompaktowe rozwiązanie w zakresie druku materiałów reklamowych lub uzytkowych dla punktów sprzedaży czy obsługi klienta.
Ilość wydruków dostosujesz tylko i wyłącznie do swoich potrzeb – nie do minimum produkcyjnego drukarni. Samodzielnie decydujesz w jakiej ilości w danej chwili drukujesz, niezależnie czy przygotowujesz bony dla kilku wyjątkowych klientów, materiały reklamowe na najbliższe targi czy etykiety na najnowszy produkt.
Model ten wykorzystuje cyfrową technologię LED. Produkowane w ten sposób materiały zachowują idealną ostrość obrazu, a dodatkowo są odporne na wodę oraz wpływ promieni ultrafioletowych. Jakość wydruku tych materiałów sprawia, że w znaczący sposób podnosi się atrakcyjność produktu czy materiału reklamowego.
Opcja podawania materiałów etykietowych i tagów przystosowanych do zadruku suchym tonerem możliwa jest z roli, arkuszu lub jako papier składany w zygzak.
Z drukarką DTM CX86e użyć można wszelkiego rodzaju materiałów etykietowych począwszy od papierów matowych i błyszczących, przez przezroczyste, matowe i błyszczące folie poliestrowe, po materiały teksturowane, srebrne, złote lub w innych kolorach.
Niezależnie od tego czy będą to etykiety, vouchery, kupony, paragony, identyfikatory ze zdjęciami, naklejki z cenami, zawieszki, opaski identyfikacyjne – wydruk dzięki DTM CX86e trwa kilka sekund.
DTM CX86e ze względu na niewielkie gabaryty jest łatwa w transporcie i gotowa do użycia wszędzie tam gdzie zachodzi taka potrzeba. Kampanie reklamowe, stoiska, usługi, targi zyskają nowy poziom umożliwiając klientom dodanie własnej personalizacji na miejscu spotkania z firmą i produktem
Pełne informacje o produkcie są dostępne na stronie www.drukarki.etykiet.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.