Dziewięć dni zakupowego szaleństwa w PAYBACK
Już w najbliższy poniedziałek PAYBACK oficjalnie rozpoczyna Black Week. Od 22 do 30 listopada na uczestników Programu będą czekać specjalne promocje przygotowane przez blisko trzydziestu partnerów PAYBACK, w tym między innymi Allegro, CCC, Empik, eobuwie, RTV Euro AGD, H&M, IKEA czy Zalando Lounge.
W czasie kolejnych dziewięciu dni będzie można zdobyć nawet 30 razy więcej punktów niż podczas zakupów w „zwykłym” czasie. Na stronie internetowej poświęconej akcji payback.pl/black-week opisane będą wszystkie produkty i usługi objęte promocją. W tym roku w PAYBACKowym Black Week wezmą udział znane i cenione marki m. in. AliExpress, Allegro, Answear, CCC, Decathlon, Deichmann, Douglas, Empik, eobuwie, RTV Euro AGD, Groupon, H&M, IKEA, Media Expert, Media Markt, Microsoft, Modivo, Neo24, Neonet, Nike, Orsay, Philips, Samsung, T-Mobile, Vobis i Zalando Lounge.
Wyjątkowe okazje pojawią się również na sklep.payback.pl. Rabaty do -50% na nagrody, m.in. JBL, Logitech, Puccini, Tefal, Vileda oraz specjalna oferta zniżkowa na karty podarunkowe do takich sklepów jak Allegro, Decathlon, RTV Euro AGD czy Zalando to tylko niektóre z promocji, z których będą mogli skorzystać uczestnicy.
– Zainteresowanie uczestników Programu ubiegłoroczną akcją przerosło najśmielsze oczekiwania. Nasi partnerzy zanotowali w tym czasie wzrosty sprzedaży nawet do 150% w porównaniu do poprzednich tygodni. Tak doskonałe wyniki zachęciły kolejne czołowe marki z rynku e-commerce do dołączenia do nas w tym roku. Pierwsze zgłoszenia do udziału w Black Week otrzymaliśmy już w wakacje – komentuje Robert Olędzki, Digital Business Director w PAYBACK Polska.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.