Dziewięć dni zakupowego szaleństwa w PAYBACK
Już w najbliższy poniedziałek PAYBACK oficjalnie rozpoczyna Black Week. Od 22 do 30 listopada na uczestników Programu będą czekać specjalne promocje przygotowane przez blisko trzydziestu partnerów PAYBACK, w tym między innymi Allegro, CCC, Empik, eobuwie, RTV Euro AGD, H&M, IKEA czy Zalando Lounge.
W czasie kolejnych dziewięciu dni będzie można zdobyć nawet 30 razy więcej punktów niż podczas zakupów w „zwykłym” czasie. Na stronie internetowej poświęconej akcji payback.pl/black-week opisane będą wszystkie produkty i usługi objęte promocją. W tym roku w PAYBACKowym Black Week wezmą udział znane i cenione marki m. in. AliExpress, Allegro, Answear, CCC, Decathlon, Deichmann, Douglas, Empik, eobuwie, RTV Euro AGD, Groupon, H&M, IKEA, Media Expert, Media Markt, Microsoft, Modivo, Neo24, Neonet, Nike, Orsay, Philips, Samsung, T-Mobile, Vobis i Zalando Lounge.
Wyjątkowe okazje pojawią się również na sklep.payback.pl. Rabaty do -50% na nagrody, m.in. JBL, Logitech, Puccini, Tefal, Vileda oraz specjalna oferta zniżkowa na karty podarunkowe do takich sklepów jak Allegro, Decathlon, RTV Euro AGD czy Zalando to tylko niektóre z promocji, z których będą mogli skorzystać uczestnicy.
– Zainteresowanie uczestników Programu ubiegłoroczną akcją przerosło najśmielsze oczekiwania. Nasi partnerzy zanotowali w tym czasie wzrosty sprzedaży nawet do 150% w porównaniu do poprzednich tygodni. Tak doskonałe wyniki zachęciły kolejne czołowe marki z rynku e-commerce do dołączenia do nas w tym roku. Pierwsze zgłoszenia do udziału w Black Week otrzymaliśmy już w wakacje – komentuje Robert Olędzki, Digital Business Director w PAYBACK Polska.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.