Komunikaty PR

Etykieta jest wizytówką produktu.

2020-03-30  |  15:35
Biuro prasowe

Etykieta to pierwszy kontakt produktu z docelowym Klientem i główny czynnik wyboru konsumenckiego. Według  badań, większość decyzji zakupowych Klientów, podejmowana jest bezpośrednio przed sklepową półką, większość też osób przyznaje, że zakupiło dany produkt, ponieważ opakowanie było atrakcyjne i  przyciągnęło ich uwagę.

Firma DTM Print wie, jak ważne jest dobre opakowanie i dobra etykieta na produkcie. Ponad 36 letnie doświadczenie firmy DTM Print zaowocowało opracowaniem szerokiej gamy drukarek do etykiet oraz urządzeń wspomagających produkcję i aplikację etykiet o najwyższej skali jakości i niezawodności.

Co nam dają cyfrowe drukarki etykiet firmy DTM Print?

 
 
  • Możliwość druku kolorowych etykiet z fotograficzną rozdzielczością 4800 dpi.
  • Gwarantowaną jakość druku etykiet ze zdjęciami produktu, kolorową grafiką, wyraźnymi kodami kreskowymi oraz odwzorowanie najmniejszych nawet czcionek.
  • Pełną swobodę drukowania etykiet, czyli drukujemy jak i kiedy chcemy oraz w dowolnym nakładzie.
  • W pełni cyfrowy system przygotowania i druku etykiet: nie trzeba już wykonywać matryc, ponosić dodatkowych kosztów przygotowania poligraficznego, drukować „minimalnego nakładu” i tworzyć niepotrzebnych zapasów magazynowych.
  • Optymalne wykorzystanie potencjału produkcyjnego: zawsze aktualne projekty, natychmiastowa możliwość ich modyfikacji.
  • Brak oczekiwania w kolejce na realizację zlecenia.

 

Nowa LX910e oszczędza czas i pieniądze.

LX910e łączy w sobie wszechstronność i prostotę. Jest to najszybsza i najwyższej jakości kolorowa drukarka etykiet jaka została opracowana przez firmę DTM Print.

Wykorzystuje nową wysokowydajną głowicę do termicznego druku atramentowego, dzięki której uzyskujemy niespotykaną wydajność i jakość wydruku. Problem smug i poziomych pasów został całkowicie wyeliminowany dzięki temu etykiety mogą zawierać zdjęcia, grafiki, ilustracje i tekst.

Typowe zastosowania drukarki LX910e obejmują etykiety do produktów spożywczych czy kosmetycznych. Drukarka również idealnie sprawdzi się na produkcji, w laboratoriach, w administracji, handlu detalicznym i w wielu innych miejscach, gdzie jest potrzeba stosowania etykiet.

Najważniejsze cechy LX910e

  • Szybkość druku – charakteryzuje się najwyższą w swojej klasie przepustowością 4,5", dzięki temu Twoje etykiety będą wytwarzane szybko i wydajnie.
  • Jakość druku – najlepsza jaką kiedykolwiek oferowała firma DTM Print i najprawdopodobniej najlepsza z dostępnych na rynku. Nawet przy wyższych prędkościach druku, problem ze smugami i poziomymi pasami został całkowicie wyeliminowany.
  • System podwójnego atramentu – LX910e pozwala drukować etykiety zarówno za pomocą atramentu barwnikowego, by uzyskać doskonały, przyciągający wzrok żywy kolor, lub po wymianie wkładu atramentem pigmentowym, aby uzyskać maksymalną  odporność na działanie wody i promieni UV. Oba rodzaje atramentu działają zamiennie na tej samej drukarce!
  • Pojedynczy, wielokolorowy wkład atramentowy – aby zapewnić najlepsze w swojej klasie efekty druku - LX910e wykorzystuje tylko pojedynczy wkład atramentowy, zamiast dwóch czy czterech. Dzięki temu wymiana pojemnika jest łatwa i szybka, a uzyskiwana czerń jest wyjątkowo wyraźna.
  • Niskie koszty konserwacji – bezpowrotnie minęły czasy zatykania dysz oraz nieporęcznych i drogich zamienników głowic drukujących. Obecnie użytkownicy zmieniający wkład, za każdym razem otrzymują nową głowicę, co znacznie upraszcza konserwacje i obniża bieżące koszty operacyjne.
  • Solidna metalowa obudowa -  LX910e ma wytrzymałą, stalową obudowę pokryta proszkową farbą przemysłową.  

Dostępność:

Autoryzowanym i jedynym oficjalnym dystrybutorem urządzeń DTM Print na Polskę jest firma Nowe Media. Drukarka dostępna jest również w sprzedaży poprzez sieć resellerów.

DTM Print oferuje 24-miesięczną gwarancję (standardowe 12 miesięcy plus dodatkowe 12 miesięcy za darmo po zarejestrowaniu produktu na swojej stronie internetowej) dla wszystkich.

Po więcej informacji zapraszamy na stronę:

http://drukarki.etykiet.pl/produkty-lista/lx910e-kolorowa-drukarka-do-etykiet/

 

Specyfikacja:

  • Metoda druku: Termiczny druk atramentowy;
  • wkłady atramentu barwnikowego lub pigmentowego
  • Rozdzielczość druku: Do 4800 dpi
  • Atramenty: Wymienne wkłady atramentu barwnikowego lub pigmentowego
  • Kolory: 16,7 milionów
  • Maks. szerokość druku: 210 mm
  • Szerokość etykiet: 213 mm
  • Rodzaje etykiet: Etykiety na rolce czułe na nacisk lub metki na rolce
  • Rolki: Średnica maksymalna 152 mm (6”), średnica rdzenia 76 mm (3”)
  • Nóż odcinający: Wbudowana automatyczna obcinarka etykiet
  • Ostrzeżenie o poziomie atramentu: Oblicza rzeczywistą ilość pozostałych wydruków w oparciu o wykorzystanie atramentu na drukowaną grafikę
  • Kontrolki świetlne: Zasilanie, pauza, niski poziom atramentu
  • Przyciski sterujące: Pauza, załaduj/przesuń, wyładuj
  • Systemy operacyjne: Windows® 7/10+
  • Oprogramowanie projektowania etykiet: BarTender UltraLite Primera Edition, NiceLabel Free 2017 Primera Edition (w cenie). Możliwość używania z większością innych popularnych programów do projektowania etykiet
  • Zasilacz: 12 V DC, 5.0 A
  • Waga: 16.6 kg
  • Wymiary (szer. x wys. x gł.): 438 mm x 231 mm x 438 mm
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.