Komunikaty PR

Etykieta jest wizytówką produktu.

2019-06-24  |  08:16
Biuro prasowe

Etykieta to pierwszy kontakt produktu z docelowym Klientem i główny czynnik wyboru konsumenckiego. Według  badań, większość decyzji zakupowych Klientów, podejmowana jest bezpośrednio przed sklepową półką, większość też osób przyznaje, że zakupiło dany produkt, ponieważ opakowanie było atrakcyjne i  przyciągnęło ich uwagę.

Firma DTM Print wie, jak ważne jest dobre opakowanie i dobra etykieta na produkcie. Ponad 36 letnie doświadczenie firmy DTM Print zaowocowało opracowaniem szerokiej gamy drukarek do etykiet oraz urządzeń wspomagających produkcję i aplikację etykiet o najwyższej skali jakości i niezawodności.

Co nam dają cyfrowe drukarki etykiet firmy DTM Print?

 
 
  • Możliwość druku kolorowych etykiet z fotograficzną rozdzielczością 4800 dpi.
  • Gwarantowaną jakość druku etykiet ze zdjęciami produktu, kolorową grafiką, wyraźnymi kodami kreskowymi oraz odwzorowanie najmniejszych nawet czcionek.
  • Pełną swobodę drukowania etykiet, czyli drukujemy jak i kiedy chcemy oraz w dowolnym nakładzie.
  • W pełni cyfrowy system przygotowania i druku etykiet: nie trzeba już wykonywać matryc, ponosić dodatkowych kosztów przygotowania poligraficznego, drukować „minimalnego nakładu” i tworzyć niepotrzebnych zapasów magazynowych.
  • Optymalne wykorzystanie potencjału produkcyjnego: zawsze aktualne projekty, natychmiastowa możliwość ich modyfikacji.
  • Brak oczekiwania w kolejce na realizację zlecenia.

 

Nowa LX910e oszczędza czas i pieniądze.

LX910e łączy w sobie wszechstronność i prostotę. Jest to najszybsza i najwyższej jakości kolorowa drukarka etykiet jaka została opracowana przez firmę DTM Print.

Wykorzystuje nową wysokowydajną głowicę do termicznego druku atramentowego, dzięki której uzyskujemy niespotykaną wydajność i jakość wydruku. Problem smug i poziomych pasów został całkowicie wyeliminowany dzięki temu etykiety mogą zawierać zdjęcia, grafiki, ilustracje i tekst.

Typowe zastosowania drukarki LX910e obejmują etykiety do produktów spożywczych czy kosmetycznych. Drukarka również idealnie sprawdzi się na produkcji, w laboratoriach, w administracji, handlu detalicznym i w wielu innych miejscach, gdzie jest potrzeba stosowania etykiet.

Najważniejsze cechy LX910e

  • Szybkość druku – charakteryzuje się najwyższą w swojej klasie przepustowością 4,5", dzięki temu Twoje etykiety będą wytwarzane szybko i wydajnie.
  • Jakość druku – najlepsza jaką kiedykolwiek oferowała firma DTM Print i najprawdopodobniej najlepsza z dostępnych na rynku. Nawet przy wyższych prędkościach druku, problem ze smugami i poziomymi pasami został całkowicie wyeliminowany.
  • System podwójnego atramentu – LX910e pozwala drukować etykiety zarówno za pomocą atramentu barwnikowego, by uzyskać doskonały, przyciągający wzrok żywy kolor, lub po wymianie wkładu atramentem pigmentowym, aby uzyskać maksymalną  odporność na działanie wody i promieni UV. Oba rodzaje atramentu działają zamiennie na tej samej drukarce!
  • Pojedynczy, wielokolorowy wkład atramentowy – aby zapewnić najlepsze w swojej klasie efekty druku - LX910e wykorzystuje tylko pojedynczy wkład atramentowy, zamiast dwóch czy czterech. Dzięki temu wymiana pojemnika jest łatwa i szybka, a uzyskiwana czerń jest wyjątkowo wyraźna.
  • Niskie koszty konserwacji – bezpowrotnie minęły czasy zatykania dysz oraz nieporęcznych i drogich zamienników głowic drukujących. Obecnie użytkownicy zmieniający wkład, za każdym razem otrzymują nową głowicę, co znacznie upraszcza konserwacje i obniża bieżące koszty operacyjne.
  • Solidna metalowa obudowa -  LX910e ma wytrzymałą, stalową obudowę pokryta proszkową farbą przemysłową.  

Dostępność:

Autoryzowanym i jedynym oficjalnym dystrybutorem urządzeń DTM Print na Polskę jest firma Nowe Media. Drukarka dostępna jest również w sprzedaży poprzez sieć resellerów.

DTM Print oferuje 24-miesięczną gwarancję (standardowe 12 miesięcy plus dodatkowe 12 miesięcy za darmo po zarejestrowaniu produktu na swojej stronie internetowej) dla wszystkich.

Po więcej informacji zapraszamy na stronę:

http://drukarki.etykiet.pl/produkty-lista/lx910e-kolorowa-drukarka-do-etykiet/

 

Specyfikacja:

  • Metoda druku: Termiczny druk atramentowy;
  • wkłady atramentu barwnikowego lub pigmentowego
  • Rozdzielczość druku: Do 4800 dpi
  • Atramenty: Wymienne wkłady atramentu barwnikowego lub pigmentowego
  • Kolory: 16,7 milionów
  • Maks. szerokość druku: 210 mm
  • Szerokość etykiet: 213 mm
  • Rodzaje etykiet: Etykiety na rolce czułe na nacisk lub metki na rolce
  • Rolki: Średnica maksymalna 152 mm (6”), średnica rdzenia 76 mm (3”)
  • Nóż odcinający: Wbudowana automatyczna obcinarka etykiet
  • Ostrzeżenie o poziomie atramentu: Oblicza rzeczywistą ilość pozostałych wydruków w oparciu o wykorzystanie atramentu na drukowaną grafikę
  • Kontrolki świetlne: Zasilanie, pauza, niski poziom atramentu
  • Przyciski sterujące: Pauza, załaduj/przesuń, wyładuj
  • Systemy operacyjne: Windows® 7/10+
  • Oprogramowanie projektowania etykiet: BarTender UltraLite Primera Edition, NiceLabel Free 2017 Primera Edition (w cenie). Możliwość używania z większością innych popularnych programów do projektowania etykiet
  • Zasilacz: 12 V DC, 5.0 A
  • Waga: 16.6 kg
  • Wymiary (szer. x wys. x gł.): 438 mm x 231 mm x 438 mm
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Galeria Grafitt kusi pierwszymi wyprzedażami Biuro prasowe
2019-06-24 | 13:00

Galeria Grafitt kusi pierwszymi wyprzedażami

Dla wszystkich fanów letnich przecen, mamy dobrą wiadomość. Salony już kuszą coraz niższymi cenami. Promocje często sięgają 10, 30, 50, a nawet 80%. To niepowtarzalna okazja,
Handel FX510e - Nowy system do foliowania i metalizacji etykiet firmy DTM Print.
2019-06-24 | 08:16

FX510e - Nowy system do foliowania i metalizacji etykiet firmy DTM Print.

Zwiększ wartość swoich produktów, dodając im elegancji i luksusu! Błyszczące zdobienia na etykietach sprawiają, że produkty nimi opatrzone w wyraźny sposób 
Handel #ZamiastZaMiasto powraca! Druga odsłona cyklu wakacyjnych spotkań w Placu Unii
2019-06-17 | 11:02

#ZamiastZaMiasto powraca! Druga odsłona cyklu wakacyjnych spotkań w Placu Unii

Wielkimi krokami zbliża się druga edycja cieszącej się ogromną popularnością akcji #ZamiastZaMiasto. Tematem przewodnim tegorocznego cyklu jest kultura polskiej wsi. Biorący udział w

Prawo

Od lipca duże firmy dołączą do pracowniczych planów kapitałowych. Ponad 400 przedsiębiorców wybrało inne rozwiązanie

1 lipca przedsiębiorstwa zatrudniające powyżej 250 pracowników zostaną automatycznie włączone do pracowniczych planów kapitałowych (PPK). Na alternatywną wersję, czyli wdrożenie pracowniczego programu emerytalnego (PPE), zdecydowało się dotąd 411 firm. Wśród nich są m.in. spółki Grupy VELUX, które zatrudniają łącznie ponad 1,8 tys. osób. Firma podkreśla, że PPE to rozwiązanie korzystniejsze dla samych pracowników, bo w całości finansowane przez pracodawcę. Od momentu uruchomienia programu w spółkach grupy dołączyło do nich już 75 proc. zatrudnionych.

Finanse

Małym i średnim firmom trudno pozyskać pieniądze na rozwój. Coraz częściej finansują go dzięki emisji obligacji skierowanej do konkretnych inwestorów

Małe i średnie firmy mają często problem z dostępem do finansowania zewnętrznego, ponieważ banki wolą mniej ryzykowne inwestycje, giełda preferuje większe podmioty, a rynek obligacji korporacyjnych wciąż odczuwa skutki afery GetBacku. Alternatywą może być emisja obligacji skierowana do konkretnych inwestorów.

Farmacja

Wcześnie wykryty rak piersi może być uleczalny. W Polsce brakuje jednak dostępu do nowoczesnej terapii i wiedzy na temat tej choroby

Zastosowanie terapii celowanej z wykorzystaniem podwójnej blokady na wczesnym etapie rozwoju HER2-dodatniego raka piersi może doprowadzić do całkowitego wyleczenia. W Polsce refundacji podlega jednak tylko jeden z dwóch wykorzystywanych w tej terapii leków. Eksperci podkreślają, że problemem jest także to, że kobiety, które słyszą diagnozę „wczesny rak piersi”, są pozostawione same sobie, bez dostępu do informacji i wsparcia w pierwszym, bardzo trudnym etapie leczenia. Tego typu wsparcie chcą zaoferować twórcy kampanii „Wylecz raka piersi HER2+”.

Handel

Polska w krótkim terminie nie powinna negatywnie odczuć wznowienia wojny handlowej między USA a Chinami. Sytuacja może nawet sprzyjać rodzimemu eksportowi

Po półrocznym zawieszeniu w maju wybuchła kolejna odsłona bitwy na cła między Stanami Zjednoczonymi a Chinami – prezydent Donald Trump podniósł stawki dla chińskich towarów o wartości 200 mld dol. i zagroził wprowadzeniem kolejnych opłat. Na cenzurowanym znalazł się chiński koncern Huawei, z którym na skutek dekretu Trumpa amerykańscy potentaci zrywają współpracę. Choć Polska znajduje się na peryferiach tego konfliktu, może on skutkować m.in. osłabieniem złotego, co jest korzystne dla eksporterów.