Komunikaty PR

Focus na okulary!

2021-11-09  |  12:25
Biuro prasowe

Końcówka roku w bydgoskim CH Focus obfituje w nowe otwarcia. W piątek 12 listopada do grona najemców galerii dołączy salon optyczny Fielmann. Sklep o powierzchni 127 m kw. usytuowany będzie na parterze galerii, obok mBanku.

CH Focus może pochwalić się kolejnym otwarciem. W Focusie zostanie otwarty butik optyczny popularnej sieci Fielmann.

- Zapraszamy od piątku do naszego nowego salonu w CH Focus. Każdy, kto nas odwiedzi, może skorzystać z bezpłatnego badania wzroku przy wykorzystaniu nowoczesnego sprzętu. Nasi doświadczeni doradcy dopasują najodpowiedniejsze szkła do wady wzroku, a także pomogą w wyborze oprawek dopasowanych do kształtu twarzy i indywidualnego stylu klienta. Dla większej wygody nasi Klienci mają możliwość umówienia się na wizytę w salonie na konkretny termin, poprzez stronę internetową: fielmann.pl/termin - mówi Dariusz Sądowski, Dyrektor Generalny Fielmann Polska.

Fielmann oferuje szeroki wybór okularów korekcyjnych, przeciwsłonecznych, soczewek kontaktowych, a także akcesoria do ich pielęgnacji. W każdym z salonów kupujący mogą wybierać spośród 2 000 oprawek. Różnorodność kolekcji zaskoczy nawet najbardziej wymagających klientów. W ofercie butiku znajdują się produkty znanych na całym świecie projektantów okularów oraz z kolekcji Fielmann. Obok klasycznych oprawek, klienci mogą dopasować sobie ramki w stylu vintage, oversize czy aviatory, a także ręcznie robione we Włoszech modele opraw. Salony Fielmann oferują również bezpłatne badanie wzroku przeprowadzone przez kompetentnych optyków z wykorzystaniem najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych.

Fielmann doskonale uzupełnia portfolio Focusa w segmencie usług optycznych. Nasi klienci zyskują jeszcze szerszą i jeszcze ciekawszą ofertę tego typu, a także dostęp do kolejnych popularnych marek. Osoby noszące okulary z pewnością docenią firmę Fielmann proponującą najwyższej jakości okulary w przystępnej cenie.

- mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w  Bydgoszczy.

Więcej informacji na temat aktualnej oferty centrum można znaleźć pod adresem: https://focusbydgoszcz.pl.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.