Focus na okulary!
Końcówka roku w bydgoskim CH Focus obfituje w nowe otwarcia. W piątek 12 listopada do grona najemców galerii dołączy salon optyczny Fielmann. Sklep o powierzchni 127 m kw. usytuowany będzie na parterze galerii, obok mBanku.
CH Focus może pochwalić się kolejnym otwarciem. W Focusie zostanie otwarty butik optyczny popularnej sieci Fielmann.
- Zapraszamy od piątku do naszego nowego salonu w CH Focus. Każdy, kto nas odwiedzi, może skorzystać z bezpłatnego badania wzroku przy wykorzystaniu nowoczesnego sprzętu. Nasi doświadczeni doradcy dopasują najodpowiedniejsze szkła do wady wzroku, a także pomogą w wyborze oprawek dopasowanych do kształtu twarzy i indywidualnego stylu klienta. Dla większej wygody nasi Klienci mają możliwość umówienia się na wizytę w salonie na konkretny termin, poprzez stronę internetową: fielmann.pl/termin - mówi Dariusz Sądowski, Dyrektor Generalny Fielmann Polska.
Fielmann oferuje szeroki wybór okularów korekcyjnych, przeciwsłonecznych, soczewek kontaktowych, a także akcesoria do ich pielęgnacji. W każdym z salonów kupujący mogą wybierać spośród 2 000 oprawek. Różnorodność kolekcji zaskoczy nawet najbardziej wymagających klientów. W ofercie butiku znajdują się produkty znanych na całym świecie projektantów okularów oraz z kolekcji Fielmann. Obok klasycznych oprawek, klienci mogą dopasować sobie ramki w stylu vintage, oversize czy aviatory, a także ręcznie robione we Włoszech modele opraw. Salony Fielmann oferują również bezpłatne badanie wzroku przeprowadzone przez kompetentnych optyków z wykorzystaniem najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych.
– Fielmann doskonale uzupełnia portfolio Focusa w segmencie usług optycznych. Nasi klienci zyskują jeszcze szerszą i jeszcze ciekawszą ofertę tego typu, a także dostęp do kolejnych popularnych marek. Osoby noszące okulary z pewnością docenią firmę Fielmann proponującą najwyższej jakości okulary w przystępnej cenie.
- mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Więcej informacji na temat aktualnej oferty centrum można znaleźć pod adresem: https://focusbydgoszcz.pl.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.