Komunikaty PR

FX510e - Nowy system do foliowania i metalizacji etykiet firmy DTM Print.

2019-04-09  |  08:54
Biuro prasowe

Zwiększ wartość swoich produktów, dodając im elegancji i luksusu!

Błyszczące zdobienia na etykietach sprawiają, że produkty nimi opatrzone w wyraźny sposób  wyróżniają się na rynku. Kolorowe, metalizowane etykiety zwiększają wartość produktów i bezpośrednio przekładają się na wzrost sprzedaży. 

Dzięki nowemu systemowi nadruku folii FX510e firmy DTM Print, możliwe jest nadanie etykietom jeszcze więcej elegancji i luksusu. Użytkownicy FX510e  mogą dodawać lśniące zdobienia zarówno do czystych, jak i już zadrukowanych etykiet, niezależnie od tego, czy zostały wyprodukowane przy użyciu druku atramentowego, laserowego czy offsetowego.

FX510e jest idealnym akcesorium do dowolnej drukarki etykiet z serii LX firmy Primera. Nadaje się do drukarek atramentowych, laserowych lub wyłącznie do drukowania folią. Proces nadruku jest całkowicie cyfrowy, dzięki czemu można wydrukować praktycznie każdy projekt: obramowania, grafika, czcionki, tła i inne.

Z nowym systemem FX510e dostępne są nie tylko folie metalizowane w kolorze złotym, srebrnym, niebieskim i czerwonym, ale także kolory biały i czarny matowy oraz folia przeźroczysta. Dzięki przeźroczystej folii laminującej, możemy tworzyć etykiety z częściowymi błyszczącymi dodatkami, idealne do projektowania logo lub innych obszarów graficznych na etykiecie.

 

Urządzenie jest dostępne w dwóch wersjach: obok standardowego FX510e, możemy go nabyć również jako model FX510ec z wbudowanym nożem, który umożliwia cięcie etykiet ciągłych, ze znacznikiem pod etykietą i wysztancowanych.

 

Uszlachetnij swoje etykiety!

Fakty są takie, że produkty zawierające błyszczące zdobienia na etykietach, przyciągają wzrok klienta i pozwalają im wyróżnić się na sklepowych półkach. Sama etykieta wydaje się szlachetniejsza oraz podkreśla jakość i wartość produktu. Szczególnie właśnie metalizowane akcenty stanowią przesłanie dla luksusu i elegancji. Doskonale nadają się do win, przysmaków czy kosmetyków.

Metalizacja etykiet jest popularna na rynku od wielu lat, jednak koszty produkcji zawsze były dość wysokie. Ciężko jest zmienić projekt, bez ponoszenia dodatkowych kosztów i prawie zawsze ogranicza nas minimalna ilości zamówienia.

Nowy system FX510e firmy DTM zmienia wszystko. Teraz możemy dodawać lśniące zdobienia, błyszczące elementy, grafiki, czcionki, tła do wcześniej wydrukowanych lub całkowicie czystych etykiet. Dodatkowo nie ogranicza nas liczba minimalnego zamówienia. Drukujemy dokładnie tyle, ile potrzebujemy!

 

Wysoka prędkość druku i niska cena zakupu umożliwiają użytkownikowi produkcję etykiet zgodnie z zapotrzebowaniem i pożądanym nakładem. 

 

Różnice:

FX510e różni się nie tylko wyglądem od poprzedniego modelu FX500e. Oprócz nowej obudowy, drukarka zawiera wewnętrzny, wielofunkcyjny uchwyt na rolkę umożliwiający użycie rolek o rdzeniu do 3”. W nowej wersji dołączone jest również zewnętrzne urządzenie do odwijania etykiet zamontowane na łożyskach wałeczkowych. System obsługuje rolki etykiet o maksymalnej szerokości 114 mm (4,5”), rdzeniu do 76 mm (3”) i średnicy zewnętrznej do 254 mm (10 ”). 

Jako szczególny wyróżnik DTM Print oferuje DTM Poly Clear Gloss TT.  Jest to nowy materiał etykiet oparty na druku termicznym, który umożliwia produkcję kryształowo przejrzystych etykiet z nadrukowanymi elementami. 

 

Szybka i łatwa konfiguracja:

Od pierwszej instalacji, do pełnej eksploatacji drukarka DTM FX510e jest bardzo łatwa i intuicyjna w obsłudze. Ponadto w pudełku znajduje się wszystko, co jest potrzebne do rozpoczęcia drukowania etykiet.

 

Każdy zestaw zawiera:

  • Oprogramowaniem do projektowania etykiet NiceLabel® Free 2019 DTM Edition,
  • Cztery kolorowe taśmy startowe (złoty, srebrny, czerwony i niebieski metaliczny, każdy 101 mm x 30 m),
  • Pasywny zewnętrzny odwijak etykiet dla większych średnic rolek, wspierający rdzenie 1 ”i 3”,
  • Dwuletnia gwarancja po rejestracji produktu,

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Świąteczny koszyk smakołyków Biuro prasowe
2019-04-19 | 13:10

Świąteczny koszyk smakołyków

Wielkanoc to moment, w którym w polskich domach królują tradycyjne ciasta oraz inne słodycze. U większości Polaków, oprócz potraw, które są
Handel Nowa restauracja w Europie Centralnej. Zaserwuje kuchnię orientalną
2019-04-17 | 15:00

Nowa restauracja w Europie Centralnej. Zaserwuje kuchnię orientalną

W nowej restauracji w Europie Centralnej, na gości czekać będą specjały kuchni wietnamskiej, chińskiej i tajskiej. Te przygotowywane będą przez wykwalifikowanych, azjatyckich kucharzy.
Handel Nowa FUZETEA w wersji Bez Cukru zaskakuje fuzją smaków
2019-04-15 | 11:00

Nowa FUZETEA w wersji Bez Cukru zaskakuje fuzją smaków

Po ogromnym sukcesie na polskim rynku, Fuzetea – marka w portfolio Coca-Cola, wraca z komunikacją kolejnego wariantu. Fuzetea Bez Cukru to fuzja smaków zielonej herbaty

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Partner sekcji zdrowie

Farmacja

Liczba niezaszczepionych dzieci wzrosła prawie sześciokrotnie. Resort zdrowia chce edukować Polaków i wzmacniać ich zaufanie do lekarzy

Już ponad 30 tys. rodziców odmówiło poddania dziecka szczepieniom ochronnym. Zdaniem resortu zdrowia to jedna z przyczyn wzrostu zachorowań na odrę, jaki miał miejsce w 2016 i 2018 roku. Rząd obawia się powrotu innych chorób, takich jak błonica i tężec, stąd nacisk na kampanie edukacyjne. Prowadzi je m.in. Główna Inspekcja Sanitarna, a ich celem jest przekonanie Polaków, że szczepienia nie powodują negatywnych skutków ubocznych, mogą natomiast ratować życie i zdrowie

Prawo

Od niedzieli ważna zmiana w przepisach dotyczących zadłużonych lokatorów. Może ona oznaczać problemy dla właścicieli lokali

21 kwietnia wejdzie w życie nowelizacja ustawy o ochronie praw lokatorów oraz Kodeksu postępowania cywilnego. Na zmianę art. 1046 kodeksu powinni zwrócić uwagę zwłaszcza nabywcy lokali w licytacjach komorniczych, ale również wynajmujący mieszkania osobom, które zalegają z czynszem. Zniknie bowiem zapis, że na wniosek komornika gmina powinna w ciągu 6 miesięcy znaleźć dłużnikowi lokal zastępczy. Teraz to będzie mogło trwać znacznie dłużej.

Handel

Jajka są nawet o połowę tańsze niż na Boże Narodzenie. W najbliższych latach ceny mogą jednak znacznie wzrosnąć

Znacznie niższe ceny jaj w porównaniu do końcówki 2018 roku to wynik dużej nadpodaży, bo produkcja rośnie, a konsumpcja pozostaje na stabilnym poziomie. Jeśli zostaną wprowadzone zapowiedzi o wycofywaniu jaj z chowu klatkowego, to w najbliższych latach konsumenci muszą się liczyć z dużymi podwyżkami. Ten rodzaj jaj ze względu na cenę jest dziś najchętniej wybierany. Coraz częściej też kupujemy je na bazarkach. Jeśli decydujemy się na zakup jaj w miejscach poza systemem weterynaryjnym, bierzemy na siebie ryzyko przede wszystkim różnych zakażeń bakteryjnych – podkreśla Mariusz Szymyślik, dyrektor Krajowej Izby Producentów Drobiu i Pasz.

 

Handel

Polacy bardziej niż Niemcy i Brytyjczycy są przywiązani do tradycyjnych sklepów. Mimo to już połowa robi zakupy w sieci

Handel internetowy rozwija się w Polsce bardzo szybko – w tym roku będzie wart już 50 mld zł, a zakupy online robi już 15 mln Polaków. Z drugiej strony polscy konsumenci wyróżniają się na tle innych nacji przywiązaniem do tradycyjnego kanału sprzedaży. 49 proc. chce mieć możliwość przetestowania produktów w fizycznym sklepie przed zakupem – wynika z badań SAP. Polacy oczekują spójnego podejścia marek do klientów we wszystkich kanałach sprzedaży. To dla sprzedawców wyzwanie, w którym wsparciem może być wdrożenie odpowiednich technologii.