Komunikaty PR

FX510e - Nowy system do foliowania i metalizacji etykiet firmy DTM Print.

2020-03-30  |  15:35
Biuro prasowe

Zwiększ wartość swoich produktów, dodając im elegancji i luksusu!

Błyszczące zdobienia na etykietach sprawiają, że produkty nimi opatrzone w wyraźny sposób  wyróżniają się na rynku. Kolorowe, metalizowane etykiety zwiększają wartość produktów i bezpośrednio przekładają się na wzrost sprzedaży. 

Dzięki nowemu systemowi nadruku folii FX510e firmy DTM Print, możliwe jest nadanie etykietom jeszcze więcej elegancji i luksusu. Użytkownicy FX510e  mogą dodawać lśniące zdobienia zarówno do czystych, jak i już zadrukowanych etykiet, niezależnie od tego, czy zostały wyprodukowane przy użyciu druku atramentowego, laserowego czy offsetowego.

FX510e jest idealnym akcesorium do dowolnej drukarki etykiet z serii LX firmy Primera. Nadaje się do drukarek atramentowych, laserowych lub wyłącznie do drukowania folią. Proces nadruku jest całkowicie cyfrowy, dzięki czemu można wydrukować praktycznie każdy projekt: obramowania, grafika, czcionki, tła i inne.

Z nowym systemem FX510e dostępne są nie tylko folie metalizowane w kolorze złotym, srebrnym, niebieskim i czerwonym, ale także kolory biały i czarny matowy oraz folia przeźroczysta. Dzięki przeźroczystej folii laminującej, możemy tworzyć etykiety z częściowymi błyszczącymi dodatkami, idealne do projektowania logo lub innych obszarów graficznych na etykiecie.

 

Urządzenie jest dostępne w dwóch wersjach: obok standardowego FX510e, możemy go nabyć również jako model FX510ec z wbudowanym nożem, który umożliwia cięcie etykiet ciągłych, ze znacznikiem pod etykietą i wysztancowanych.

 

Uszlachetnij swoje etykiety!

Fakty są takie, że produkty zawierające błyszczące zdobienia na etykietach, przyciągają wzrok klienta i pozwalają im wyróżnić się na sklepowych półkach. Sama etykieta wydaje się szlachetniejsza oraz podkreśla jakość i wartość produktu. Szczególnie właśnie metalizowane akcenty stanowią przesłanie dla luksusu i elegancji. Doskonale nadają się do win, przysmaków czy kosmetyków.

Metalizacja etykiet jest popularna na rynku od wielu lat, jednak koszty produkcji zawsze były dość wysokie. Ciężko jest zmienić projekt, bez ponoszenia dodatkowych kosztów i prawie zawsze ogranicza nas minimalna ilości zamówienia.

Nowy system FX510e firmy DTM zmienia wszystko. Teraz możemy dodawać lśniące zdobienia, błyszczące elementy, grafiki, czcionki, tła do wcześniej wydrukowanych lub całkowicie czystych etykiet. Dodatkowo nie ogranicza nas liczba minimalnego zamówienia. Drukujemy dokładnie tyle, ile potrzebujemy!

 

Wysoka prędkość druku i niska cena zakupu umożliwiają użytkownikowi produkcję etykiet zgodnie z zapotrzebowaniem i pożądanym nakładem. 

 

Różnice:

FX510e różni się nie tylko wyglądem od poprzedniego modelu FX500e. Oprócz nowej obudowy, drukarka zawiera wewnętrzny, wielofunkcyjny uchwyt na rolkę umożliwiający użycie rolek o rdzeniu do 3”. W nowej wersji dołączone jest również zewnętrzne urządzenie do odwijania etykiet zamontowane na łożyskach wałeczkowych. System obsługuje rolki etykiet o maksymalnej szerokości 114 mm (4,5”), rdzeniu do 76 mm (3”) i średnicy zewnętrznej do 254 mm (10 ”). 

Jako szczególny wyróżnik DTM Print oferuje DTM Poly Clear Gloss TT.  Jest to nowy materiał etykiet oparty na druku termicznym, który umożliwia produkcję kryształowo przejrzystych etykiet z nadrukowanymi elementami. 

 

Szybka i łatwa konfiguracja:

Od pierwszej instalacji, do pełnej eksploatacji drukarka DTM FX510e jest bardzo łatwa i intuicyjna w obsłudze. Ponadto w pudełku znajduje się wszystko, co jest potrzebne do rozpoczęcia drukowania etykiet.

 

Każdy zestaw zawiera:

  • Oprogramowaniem do projektowania etykiet NiceLabel® Free 2019 DTM Edition,
  • Cztery kolorowe taśmy startowe (złoty, srebrny, czerwony i niebieski metaliczny, każdy 101 mm x 30 m),
  • Pasywny zewnętrzny odwijak etykiet dla większych średnic rolek, wspierający rdzenie 1 ”i 3”,
  • Dwuletnia gwarancja po rejestracji produktu,

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Zakupy w czasach pandemii. Jak bezpiecznie zaopatrzyć się w niezbędne produkty? Biuro prasowe
2020-04-01 | 12:50

Zakupy w czasach pandemii. Jak bezpiecznie zaopatrzyć się w niezbędne produkty?

Pandemia COVID-19, wywoływana przez SARS-CoV-2, doprowadziła do znacznych ograniczeń w wielu sferach handlu i usług. Zachowywanie środków ostrożności i higieny –
Handel Niepewna przyszłość handlowców
2020-03-31 | 10:55

Niepewna przyszłość handlowców

Krajowy Rejestr Długów śledzi na bieżąco sytuację w poszczególnych branżach. Na przestrzeni półtora miesiąca suma należności wzrosła od 1,8 mld zł na początku
Handel Etykieta jest wizytówką produktu.
2020-03-30 | 15:35

Etykieta jest wizytówką produktu.

Etykieta to pierwszy kontakt produktu z docelowym Klientem i główny czynnik wyboru konsumenckiego. Według  badań, większość decyzji zakupowych Klientów, podejmowana jest

Więcej ważnych informacji

Transport

Premier Mateusz Morawiecki: Zakładamy scenariusz, że polska gospodarka będzie zamknięta przez dłuższy czas. Dopóki nie ma szczepionki, wszystko zależy od przestrzegania nałożonych ograniczeń

We wtorek rząd ogłosił dodatkowe obostrzenia w celu ochrony przed rozprzestrzenianiem się koronawirusa. Im dłużej potrwa pandemia, tym poważniej jej skutkami będą dotknięte gospodarki Polski i jej partnerów z Unii Europejskiej. Pierwsze skutki już widać: prognozy 10-proc. spadku PKB, wnioski o wakacje kredytowe i zmianę harmonogramu spłat, obniżki wynagrodzeń i zwolnienia. W obliczu braku szczepionki i lekarstwa jedynym sposobem na ograniczenie choroby i wywołanej przez nią recesji jest higiena i izolacja.

 

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Transport

Koronawirus ogranicza emisje CO2. Kryzys po pandemii może jednak zepchnąć ochronę klimatu na drugi plan

Okazuje się, że pandemia koronawirusa ma pozytywny wpływ na stan środowiska – wskazują ekolodzy. Zamykanie fabryk, ograniczenia w transporcie czy spowolnienie aktywności gospodarczej już przyczyniły się do poprawy jakości powietrza, widocznej nawet na zdjęciach satelitarnych NASA i ESA. Jak podkreśla ekspert SGGW, prof. Zbigniew Karaczun, ta poprawa jest jednak krótkotrwała i nie oznacza systemowej zmiany na lepsze. Z kolei recesja, która nastąpi po okresie pandemii, może skłonić rządy wielu państw do wspierania gospodarki kosztem polityki środowiskowej i cięcia wydatków na inwestycje proekologiczne.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Konsument

[DEPESZA] Koronawirus stał się pożywką dla oszustów i internetowych trolli. Rusza kampania NASK piętnująca fake newsy

Internet zalewa w ostatnich tygodniach lawina fake newsów, tzw. łańcuszków i niesprawdzonych informacji dotyczących koronawirusa. SARS-CoV-2 stał się pożywką zarówno dla internetowych trolli, jak i cyberprzestępców, którzy próbują wykorzystać sytuację, aby wyłudzić pieniądze, hasła do logowania w banku czy social mediach. W związku z tym NASK startuje właśnie ze specjalną kampanią, która ma skłonić internautów do aktywnego oznaczania oraz zgłaszania fake newsów i cyberoszustw. Fałszywą informację można skomentować, dodając hasztag #OznaczDezinfo, natomiast próbę wyłudzenia, fałszywe strony internetowe czy bramki do płatności należy zgłosić do CERT Polska.