Galeria Bronowice doceniona jako „Miejsce Wyjątkowo Przyjazne Rodzinom z Dziećmi

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Galeria Bronowice po raz kolejny została laureatem prestiżowego plebiscytu „Miejsce Przyjazne Rodzinom z Dziećmi”, którego celem jest wyróżnienie i promowanie krakowskich miejsc dostosowanych do potrzeb rodzin i tworzących dla nich wszelkiego rodzaju udogodnienia. Podczas przyznania certyfikatu brano pod uwagę m.in. codzienną działalność obiektu oraz prorodzinne rozwiązania, takie jak dedykowane miejsca parkingowe, wypożyczalnia wózków, specjalne siedziska dla najmłodszych czy pokoje rodzinne, gdzie w komfortowych warunkach można nakarmić i przewinąć niemowlę. W tegorocznej edycji wyróżniono 41 obiektów. Tylko 8 podmiotów spośród nich, w tym Galeria Bronowice, otrzymały okolicznościową statuetkę „Miejsce Wyjątkowo Przyjazne Rodzinom z Dziećmi”. Wszystko to w związku ze zdobyciem wyróżnienia po raz trzeci z rzędu oraz pozytywnym przejściu wizji lokalnej.
- Cieszy nas, że zdobycie trzech prestiżowych certyfikatów z rzędu zaowocowało okolicznościową statuetką dla „Miejsca Wyjątkowo Przyjaznego Rodzinom z Dziećmi” Utwierdza nas to w przekonaniu, że podejmowane przez nas działania i kompleksowe odpowiadanie na potrzeby rodzin przynoszą zamierzone efekty – mówi Aleksandra Mańka, Dyrektor Galerii Bronowice.
Plebiscyt „Miejsce Przyjazne Rodzinom z Dziećmi” realizowany jest w ramach kampanii „Kraków stawia na rodzinę”, objętej honorowym patronatem Prezydenta Miasta Krakowa. Ideą projektu jest promowanie miejsc, w których rodziny z dziećmi są mile widziane i w przyjaznych warunkach mogą spędzić czas wolny, ale też załatwić np. sprawy urzędowe. W tym roku nadal ważnym kryterium oceny zgłoszonych do plebiscytu obiektów było zapewnienie osobom odwiedzającym bezpieczeństwa i dostosowanie miejsc do aktualnie obowiązujących norm i przepisów, w szczególności sanitarnych.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.