Gorąca nowość w Warszawie. Żabka Jush dostarczy hot-doga i panini
Publicis Consultants
Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Żabka Jush rozszerza obszar dostawy ciepłych przekąsek o Warszawę, której mieszkańcy od teraz mogą zamawiać do domu i w plener znane oraz lubiane przez Polaków hot-dogi. Ofertę dań na ciepło uzupełnia panini.
Hot-dog to znana na całym świecie przekąska. Choć jego korzenie wywodzą się z Niemiec, to przede wszystkim kojarzy się z nowojorskimi ulicami i meczami baseballu. To właśnie w Stanach Zjednoczonych konsumuje się aż 20 miliardów hot dogów rocznie! Jej globalna popularność polega na pełnej smaku prostocie składników. Do jej przygotowania wystarczy bułka, gorąca parówka i ulubiony sos. Te połączenie zawładnęło kubkami smakowymi praktycznie w każdym zakątku Ziemi. Przekąska jest na tyle popularna, że doczekała się nawet swojego święta, które przypada na 4 lipca.
Ta szybka przekąska sprawdza się w wielu sytuacjach i skutecznie zabija uczucie głodu wszędzie tam, gdzie akurat się znajdujemy. Od teraz mieszkańcy Warszawy mogą po nią sięgnąć nie wychodząc z domu, pracy czy nie podnosząc się z koca w parku. Przekąskę bowiem można zamówić poprzez aplikację Żabka Jush, która po pilotażu w Krakowie, wprowadziła swoją ofertę dostawy ciepłych dań - uzupełnioną przez panini - do stolicy.
Pilotaż nowej usługi w Krakowie pomógł nam udoskonalić nasze procesy operacyjne, które w tej sytuacji sprawdziły się bardzo dobrze. Dzięki temu nasza oferta gorących dań została bardzo entuzjastycznie przyjęta przez mieszkańców Krakowa. Mając to doświadczenie zdecydowaliśmy się wprowadzić ciepłe przekąski do Warszawy – mówi Kamil Bąkowski, Marketing and eCommerce Director w Lite e-Commerce, start-upu odpowiedzialnego za Żabkę Jush.
Wejście nowej funkcjonalności do Warszawy jest kolejnym krokiem Żabki Jush w rozwoju usługi dostawy ciepłych przekąsek do swoich użytkowników. Na początkowym etapie będzie ona dostępna dla wybranych mieszkańców Warszawy. Hot-dogi oraz panini będą mogli zamówić klienci z części Mokotowa, Woli oraz Śródmieścia znajdujący się w obszarze działania magazynów obsługujących dostawy ciepłych przekąsek.
Hot-dog i panini w różnych wariantach
Przekąska serwowana jest w standardowej, znanej klientom Żabki bułce i z dodatkiem wybranego sosu. Użytkownicy Żabki Jush będą mogli zamówić hot-doga z parówką w rozmiarze MAX, który będzie dostarczany z jednym z trzech sosów do wyboru: ketchup, czosnkowy i cieszący się największych zainteresowaniem w Krakowie - tysiąca wysp. Z kolei panini będzie dostępne w trzech wariantach: z kurczakiem, z serem cheddar oraz z szynką, serem i papryczkami jalapeno. Proces przygotowania hot-doga i panini odbywa się w tym samym miejscu, gdzie kompletowane są zamówienia. Przed transportem przekąski są odpowiednio zabezpieczane przeciwko wychłodzeniu i uszkodzeniom, dzięki czemu dojadą do klientów ciepłe i w takiej samej formie jakby były robione na miejscu w sklepie Żabka.
Ulubiona przekąska Polaków bije rekordy zainteresowania
Hot-dogi to jedna z ulubionych przekąsek Polaków, która zaspokoi mniejszy oraz większy głód. Przypomnijmy, że w samych sklepach sieci Żabka sprzedało się w zeszłym roku aż 74 mln sztuk tej ciepłej przekąski, a w rekordowym dniu ubiegłego roku sprzedano łącznie 370 tys. hot-dogów.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.