Gorąca nowość w Warszawie. Żabka Jush dostarczy hot-doga i panini
Publicis Consultants
Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Żabka Jush rozszerza obszar dostawy ciepłych przekąsek o Warszawę, której mieszkańcy od teraz mogą zamawiać do domu i w plener znane oraz lubiane przez Polaków hot-dogi. Ofertę dań na ciepło uzupełnia panini.
Hot-dog to znana na całym świecie przekąska. Choć jego korzenie wywodzą się z Niemiec, to przede wszystkim kojarzy się z nowojorskimi ulicami i meczami baseballu. To właśnie w Stanach Zjednoczonych konsumuje się aż 20 miliardów hot dogów rocznie! Jej globalna popularność polega na pełnej smaku prostocie składników. Do jej przygotowania wystarczy bułka, gorąca parówka i ulubiony sos. Te połączenie zawładnęło kubkami smakowymi praktycznie w każdym zakątku Ziemi. Przekąska jest na tyle popularna, że doczekała się nawet swojego święta, które przypada na 4 lipca.
Ta szybka przekąska sprawdza się w wielu sytuacjach i skutecznie zabija uczucie głodu wszędzie tam, gdzie akurat się znajdujemy. Od teraz mieszkańcy Warszawy mogą po nią sięgnąć nie wychodząc z domu, pracy czy nie podnosząc się z koca w parku. Przekąskę bowiem można zamówić poprzez aplikację Żabka Jush, która po pilotażu w Krakowie, wprowadziła swoją ofertę dostawy ciepłych dań - uzupełnioną przez panini - do stolicy.
Pilotaż nowej usługi w Krakowie pomógł nam udoskonalić nasze procesy operacyjne, które w tej sytuacji sprawdziły się bardzo dobrze. Dzięki temu nasza oferta gorących dań została bardzo entuzjastycznie przyjęta przez mieszkańców Krakowa. Mając to doświadczenie zdecydowaliśmy się wprowadzić ciepłe przekąski do Warszawy – mówi Kamil Bąkowski, Marketing and eCommerce Director w Lite e-Commerce, start-upu odpowiedzialnego za Żabkę Jush.
Wejście nowej funkcjonalności do Warszawy jest kolejnym krokiem Żabki Jush w rozwoju usługi dostawy ciepłych przekąsek do swoich użytkowników. Na początkowym etapie będzie ona dostępna dla wybranych mieszkańców Warszawy. Hot-dogi oraz panini będą mogli zamówić klienci z części Mokotowa, Woli oraz Śródmieścia znajdujący się w obszarze działania magazynów obsługujących dostawy ciepłych przekąsek.
Hot-dog i panini w różnych wariantach
Przekąska serwowana jest w standardowej, znanej klientom Żabki bułce i z dodatkiem wybranego sosu. Użytkownicy Żabki Jush będą mogli zamówić hot-doga z parówką w rozmiarze MAX, który będzie dostarczany z jednym z trzech sosów do wyboru: ketchup, czosnkowy i cieszący się największych zainteresowaniem w Krakowie - tysiąca wysp. Z kolei panini będzie dostępne w trzech wariantach: z kurczakiem, z serem cheddar oraz z szynką, serem i papryczkami jalapeno. Proces przygotowania hot-doga i panini odbywa się w tym samym miejscu, gdzie kompletowane są zamówienia. Przed transportem przekąski są odpowiednio zabezpieczane przeciwko wychłodzeniu i uszkodzeniom, dzięki czemu dojadą do klientów ciepłe i w takiej samej formie jakby były robione na miejscu w sklepie Żabka.
Ulubiona przekąska Polaków bije rekordy zainteresowania
Hot-dogi to jedna z ulubionych przekąsek Polaków, która zaspokoi mniejszy oraz większy głód. Przypomnijmy, że w samych sklepach sieci Żabka sprzedało się w zeszłym roku aż 74 mln sztuk tej ciepłej przekąski, a w rekordowym dniu ubiegłego roku sprzedano łącznie 370 tys. hot-dogów.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.