Grupa Muszkieterów oferuje ścieżkę biznesową dla swoich pracowników
Havas PR Warsaw
ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl
Dla pracowników centrali sieci Intermarché oraz Bricomarché z co najmniej trzyletnim stażem pracy Grupa Muszkieterów przygotowała atrakcyjny model ścieżki rozwoju zawodowego. Umożliwia ona uruchomienie własnego biznesu w ramach sprawdzonego modelu franczyzowego w branży spożywczej oraz kategorii „dom i ogród” w Polsce.
W związku z planami dalszej ekspansji, Grupa Muszkieterów udostępnia swoim pracownikom specjalny program wspierający ich w otwarciu własnego supermarketu Intermarché lub Bricomarché. Możliwość ubiegania się o własny punkt sprzedaży skierowana jest do osób zatrudnionych w centrali, posiadających minimum trzyletni staż pracy. By przystąpić do Grupy Muszkieterów zrzeszającej setki polskich, niezależnych przedsiębiorców, pracownik musi przejść standardowy proces rekrutacji. Jednym z jego etapów jest spotkanie z innymi właścicielami placówek, jak również 3-dniowy staż w sklepie pod opieką właściciela, dające kandydatom szansę na poznanie specyfiki franczyzy na co dzień. Pracownik musi również odbyć szkolenie zakończone egzaminem.
Pracownicy decydujący się na zostanie franczyzobiorcami sieci mogą liczyć na dodatkowe benefity pozafinansowe i finansowe. Są one przeznaczone na pokrycie części wkładu własnego, niezbędnego do otwarcia swojego przedsiębiorstwa.
– Zapewniamy naszym pracownikom atrakcyjne możliwości rozwoju w strukturach Grupy Muszkieterów. Dlatego oferujemy im program, który w efekcie może skutkować otwarciem własnego sklepu pod znakiem Intermarché lub Bricomarché. Podstawą programu jest chęć wsparcia rozwoju zawodowego naszych doświadczonych pracowników poprzez umożliwienie im realizacji marzenia o własnej firmie. To unikatowa ścieżka rozwoju od specjalisty do przedsiębiorcy. Od momentu ogłoszenia wielu pracowników wyraziło zainteresowanie przystąpieniem do programu. Wierzymy, że taka wizja rozwoju przyciągnie uwagę również tych, którzy są na etapie szukania pracy – mówi Bartłomiej Tarłowski, Kierownik ds. Rekrutacji i Szkoleń Franczyzobiorców w Grupie Muszkieterów.
Stały rozwój sieci potwierdzają coraz lepsze wyniki finansowe. W ciągu pierwszych sześciu miesięcy bieżącego roku Grupa Muszkieterów wypracowała obroty na poziomie 4,2 miliarda złotych, czyli aż o 11,5 proc. wyższe w porównaniu do tego samego okresu 2020 roku. Jednocześnie firma stawia na rozbudowę kanału sprzedaży online, odpowiadając tym samym na rosnące zapotrzebowanie wynikające ze zmian na rynku e-commerce. Sukcesywnie rozwija też usługę Drive, czyli rozwiązanie, dzięki któremu klienci mogą zamawiać produkty z bogatego asortymentu spożywczego i przemysłowego poprzez stronę internetową, a następnie odbierać je w sklepie o dogodnej porze.
Informacje o Grupie Muszkieterów w Polsce
Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2020 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 7,8 mld złotych. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Grupa Muszkieterów jest regularnie nagradzana w licznych konkursach i rankingach, m.in. na Liście 500 dziennika „Rzeczpospolita”, czyli w zestawieniu największych firm w Polsce (45. pozycja w 2020 r.), w rankingu „1 000 największych firm w Polsce” przygotowanym przez „Gazetę Finansową” (47. miejsce w 2020 r.) czy rankingu Najwięksi money.pl (48. pozycja w 2021 r.). Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii.
Więcej informacji o Grupie Muszkieterów, Intermarché oraz Bricomarché w Polsce znajduje się na stronach: www.muszkieterowie.pl, www.intermarche.pl i www.bricomarche.pl

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.