Komunikaty PR

Grupa Muszkieterów oferuje ścieżkę biznesową dla swoich pracowników

2021-09-30  |  13:15
Biuro prasowe
Kontakt
Angelika Szpręgiel
Havas PR Warsaw

ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl

Dla pracowników centrali sieci Intermarché oraz Bricomarché z co najmniej trzyletnim stażem pracy Grupa Muszkieterów przygotowała atrakcyjny model ścieżki rozwoju zawodowego. Umożliwia ona uruchomienie własnego biznesu w ramach sprawdzonego modelu franczyzowego w branży spożywczej oraz kategorii „dom i ogród” w Polsce.

 

W związku z planami dalszej ekspansji, Grupa Muszkieterów udostępnia swoim pracownikom specjalny program wspierający ich w otwarciu własnego supermarketu Intermarché lub Bricomarché. Możliwość ubiegania się o własny punkt sprzedaży skierowana jest do osób zatrudnionych w centrali, posiadających minimum trzyletni staż pracy. By przystąpić do Grupy Muszkieterów zrzeszającej setki polskich, niezależnych przedsiębiorców, pracownik musi przejść standardowy proces rekrutacji. Jednym z jego etapów jest spotkanie z innymi właścicielami placówek, jak również 3-dniowy staż w sklepie pod opieką właściciela, dające kandydatom szansę na poznanie specyfiki franczyzy na co dzień. Pracownik musi również odbyć szkolenie zakończone egzaminem.

 

Pracownicy decydujący się na zostanie franczyzobiorcami sieci mogą liczyć na dodatkowe benefity pozafinansowe i finansowe. Są one przeznaczone na pokrycie części wkładu własnego, niezbędnego do otwarcia swojego przedsiębiorstwa.

 

Zapewniamy naszym pracownikom atrakcyjne możliwości rozwoju w strukturach Grupy Muszkieterów. Dlatego oferujemy im program, który w efekcie może skutkować otwarciem własnego sklepu pod znakiem Intermarché lub Bricomarché. Podstawą programu jest chęć wsparcia rozwoju zawodowego naszych doświadczonych pracowników poprzez umożliwienie im realizacji marzenia o własnej firmie. To unikatowa ścieżka rozwoju od specjalisty do przedsiębiorcy. Od momentu ogłoszenia wielu pracowników wyraziło zainteresowanie przystąpieniem do programu. Wierzymy, że taka wizja rozwoju przyciągnie uwagę również tych, którzy są na etapie szukania pracy – mówi Bartłomiej Tarłowski, Kierownik ds. Rekrutacji i Szkoleń Franczyzobiorców w Grupie Muszkieterów.

 

Stały rozwój sieci potwierdzają coraz lepsze wyniki finansowe. W ciągu pierwszych sześciu miesięcy bieżącego roku Grupa Muszkieterów wypracowała obroty na poziomie 4,2 miliarda złotych, czyli aż o 11,5 proc. wyższe w porównaniu do tego samego okresu 2020 roku. Jednocześnie firma stawia na rozbudowę kanału sprzedaży online, odpowiadając tym samym na rosnące zapotrzebowanie wynikające ze zmian na rynku e-commerce. Sukcesywnie rozwija też usługę Drive, czyli rozwiązanie, dzięki któremu klienci mogą zamawiać produkty z bogatego asortymentu spożywczego i przemysłowego poprzez stronę internetową, a następnie odbierać je w sklepie o dogodnej porze.

 

 

 

Informacje o Grupie Muszkieterów w Polsce

Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2020 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 7,8 mld złotych. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Grupa Muszkieterów jest regularnie nagradzana w licznych konkursach i rankingach, m.in. na Liście 500 dziennika „Rzeczpospolita”, czyli w zestawieniu największych firm w Polsce (45. pozycja w 2020 r.), w rankingu „1 000 największych firm w Polsce” przygotowanym przez „Gazetę Finansową” (47. miejsce w 2020 r.) czy rankingu Najwięksi money.pl (48. pozycja w 2021 r.). Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii.

 

Więcej informacji o Grupie Muszkieterów, Intermarché oraz Bricomarché w Polsce znajduje się na stronach: www.muszkieterowie.pl, www.intermarche.pl i www.bricomarche.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Żabka Jush zaskakuje największą kampanią w swojej historii Biuro prasowe
2024-05-14 | 14:50

Żabka Jush zaskakuje największą kampanią w swojej historii

Na początku maja ruszyła wielokanałowa kampania „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush”. Promuje ona uruchomioną 22 kwietnia platformę, w ramach której klienci
Handel Ruszają zgłoszenia do nowej edycji „Lidl Fair Pay”
2024-05-14 | 13:50

Ruszają zgłoszenia do nowej edycji „Lidl Fair Pay”

W skali światowej mężczyźni zarabiają średnio o 20 proc. więcej niż kobiety. W Polsce ta różnica wynosi jeszcze więcej, bo aż 26 proc1. Idea sprawiedliwego wynagrodzenia to
Handel Żabka gotowa na nadejście lata! Sieć uruchomi ponad 140 sklepów sezonowych
2024-05-14 | 13:45

Żabka gotowa na nadejście lata! Sieć uruchomi ponad 140 sklepów sezonowych

Sklepy sezonowe w miejscowościach turystycznych cieszą się coraz większą popularnością. W tym roku Żabka będzie miała ponad 140 placówek w takim formacie, czyli o blisko 20

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne

Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.

Infrastruktura

Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci

W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.