Komunikaty PR

Grupa Muszkieterów oferuje ścieżkę biznesową dla swoich pracowników

2021-09-30  |  13:15
Biuro prasowe
Kontakt
Angelika Szpręgiel
Havas PR Warsaw

ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl

Dla pracowników centrali sieci Intermarché oraz Bricomarché z co najmniej trzyletnim stażem pracy Grupa Muszkieterów przygotowała atrakcyjny model ścieżki rozwoju zawodowego. Umożliwia ona uruchomienie własnego biznesu w ramach sprawdzonego modelu franczyzowego w branży spożywczej oraz kategorii „dom i ogród” w Polsce.

 

W związku z planami dalszej ekspansji, Grupa Muszkieterów udostępnia swoim pracownikom specjalny program wspierający ich w otwarciu własnego supermarketu Intermarché lub Bricomarché. Możliwość ubiegania się o własny punkt sprzedaży skierowana jest do osób zatrudnionych w centrali, posiadających minimum trzyletni staż pracy. By przystąpić do Grupy Muszkieterów zrzeszającej setki polskich, niezależnych przedsiębiorców, pracownik musi przejść standardowy proces rekrutacji. Jednym z jego etapów jest spotkanie z innymi właścicielami placówek, jak również 3-dniowy staż w sklepie pod opieką właściciela, dające kandydatom szansę na poznanie specyfiki franczyzy na co dzień. Pracownik musi również odbyć szkolenie zakończone egzaminem.

 

Pracownicy decydujący się na zostanie franczyzobiorcami sieci mogą liczyć na dodatkowe benefity pozafinansowe i finansowe. Są one przeznaczone na pokrycie części wkładu własnego, niezbędnego do otwarcia swojego przedsiębiorstwa.

 

Zapewniamy naszym pracownikom atrakcyjne możliwości rozwoju w strukturach Grupy Muszkieterów. Dlatego oferujemy im program, który w efekcie może skutkować otwarciem własnego sklepu pod znakiem Intermarché lub Bricomarché. Podstawą programu jest chęć wsparcia rozwoju zawodowego naszych doświadczonych pracowników poprzez umożliwienie im realizacji marzenia o własnej firmie. To unikatowa ścieżka rozwoju od specjalisty do przedsiębiorcy. Od momentu ogłoszenia wielu pracowników wyraziło zainteresowanie przystąpieniem do programu. Wierzymy, że taka wizja rozwoju przyciągnie uwagę również tych, którzy są na etapie szukania pracy – mówi Bartłomiej Tarłowski, Kierownik ds. Rekrutacji i Szkoleń Franczyzobiorców w Grupie Muszkieterów.

 

Stały rozwój sieci potwierdzają coraz lepsze wyniki finansowe. W ciągu pierwszych sześciu miesięcy bieżącego roku Grupa Muszkieterów wypracowała obroty na poziomie 4,2 miliarda złotych, czyli aż o 11,5 proc. wyższe w porównaniu do tego samego okresu 2020 roku. Jednocześnie firma stawia na rozbudowę kanału sprzedaży online, odpowiadając tym samym na rosnące zapotrzebowanie wynikające ze zmian na rynku e-commerce. Sukcesywnie rozwija też usługę Drive, czyli rozwiązanie, dzięki któremu klienci mogą zamawiać produkty z bogatego asortymentu spożywczego i przemysłowego poprzez stronę internetową, a następnie odbierać je w sklepie o dogodnej porze.

 

 

 

Informacje o Grupie Muszkieterów w Polsce

Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2020 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 7,8 mld złotych. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Grupa Muszkieterów jest regularnie nagradzana w licznych konkursach i rankingach, m.in. na Liście 500 dziennika „Rzeczpospolita”, czyli w zestawieniu największych firm w Polsce (45. pozycja w 2020 r.), w rankingu „1 000 największych firm w Polsce” przygotowanym przez „Gazetę Finansową” (47. miejsce w 2020 r.) czy rankingu Najwięksi money.pl (48. pozycja w 2021 r.). Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii.

 

Więcej informacji o Grupie Muszkieterów, Intermarché oraz Bricomarché w Polsce znajduje się na stronach: www.muszkieterowie.pl, www.intermarche.pl i www.bricomarche.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Havas PR Warsaw
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel in-Store Media Polska dla Flamin Hot i Pepsi w Auchan Biuro prasowe
2024-07-24 | 20:00

in-Store Media Polska dla Flamin'Hot i Pepsi w Auchan

Firma in-Store Media Polska zrealizowała w czerwcu dwie równoległe kampanie shopper marketingowe FritoLay Flamin’ Hot oraz Pepsi w 70 hipermarketach sieci Auchan. W obu kampaniach
Handel BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 15:47

Niby cała Polska żyje footballem, a jednak Polacy w czasie meczów reprezentacji

Mieszkańcy kraju nad Wisłą nadal są nieodzownymi fanami piłki nożnej. Obrazują to wyniki badania Mastercard[1], w którym aż 61% respondentów wskazało, że są najszczęśliwsi wtedy, gdy mogą oglądać swoją drużynę
Handel Otwarcie nowego sklepu Lidl Polska w Opolu
2024-07-23 | 13:10

Otwarcie nowego sklepu Lidl Polska w Opolu

Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 25 lipca,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.