Hala Gwardii zawiesza tymczasowo działalność, jednak z myślą o swoich klientach

Anna Dylińska
Inmedia
Grójecka 43/20
02-031 warszawa
anna.dylinska|inmedia.net.pl| |anna.dylinska|inmedia.net.pl
601258717
www.inmedia.net.pl
W związku ze zdiagnozowaniem kolejnych przypadków koronawirusa w Polsce, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo klientów, najemców oraz cały zespół operator Hali Gwardii firma CBR Events podjęła decyzję o tymczasowej zmianie formuły działania. Znajdujące się w Hali Targ Żywnościowy oraz sektor gastronomiczny będą zamknięte. W zamian CBR Events we współpracy z najemcami uruchamiają sprzedaż internetową za pośrednictwem strony www.sklep.halagwardii.pl, gdzie od najbliższego czwartku znajdzie się ponad 350 produktów od najemców z targu żywnościowego Hali.
W piątek 13 marca Prezes Rady Ministrów ogłosił tymczasowe zawieszenie działalności centrów handlowych oraz punktów gastronomicznych, pubów, klubów i kawiarni. Formalnie decyzja ta nie obejmuje miejsc takich jak Hala Gwardii, operator oficjalnie mógł zatem nadal prowadzić swoją działalność.
“Dla nas Hala Gwardii to przede wszystkim ludzie, dlatego dbałość o zdrowie i bezpieczeństwo klientów, najemców oraz naszego zespołu są naszym priorytetem. Decyzja o zamknięciu Hali była bardzo trudna. W tych pełnych wyzwań czasach, jesteśmy świadomi swojej społecznej odpowiedzialności i nie chcieliśmy przyczyniać się do rozprzestrzeniania wirusa. Chcemy jednak zapewnić naszym klientom możliwość kupowania ich ulubionych produktów, a najemców, którzy często prowadzącą małe rodzinne biznesy, wspierać w dotychczasowej działalności. Dlatego wyszliśmy z inicjatywą uruchomienia sprzedaży internetowej we współpracy z najemcami” - mówi Robert Baj, Prezes CBR Events.
Strona www.sklep.halagwardii.pl będzie skupiać najemców z Targu Hali Gwardii pod jednym internetowym adresem umożliwiając kupowanie on-line. Dla usprawnienia i komfortu zakupów, operator stworzył także jeden wspólny rachunek bankowych do opłacania transakcji u różnych dostawców. To przedsięwzięcie ma być zrealizowane w bardzo krótkim czasie.
„O wprowadzeniu zmian zdecydowaliśmy w niedzielę 15 marca, a ze sprzedażą internetową chcemy wystartować już w najbliższy czwartek, 19 marca.” - informuje Krystyna Chami z CBR Events, koordynator programu Hali Gwardii. „To spore wyzwanie dla nas, ale szukaliśmy rozwiązania, które pozwoli spełnić oczekiwania i zachować szczególne środki ostrożności. Ta strona ma pomóc w zminimalizowaniu wychodzenia z domów, w miarę indywidualnych możliwości każdego z nas. Dzięki niej sprzedawcy i klienci unikną bezpośredniego kontaktu ze sobą, choć nadal będą mieli możliwość komunikowania się drogą elektroniczną i telefoniczną (tę formę wprowadzamy przede wszystkim ze względu na osoby starsze, dla których będzie ona wygodniejsza). Dodatkowo wszelkie płatności odbywać się będą bezgotówkowo, minimalizujemy więc ryzyko jak tylko to możliwe. Warto podkreślić, że jest to wspólna inicjatywa ludzi skupionych wokół Hali, zespołu CBR Events i najemców. Razem organizujemy się na nowo w tych trudnych okolicznościach. W ten sposób dołączany także i wspomagamy akcję #zostanwdomu, rozumiejąc jak ważne w tej chwili są takie zachowania społeczne.” - dodaje Krystyna Chami.
Sklep internetowy będzie działał w okresie zamknięcia Hali Gwardii. Wszystkie zamówienia złożone do piątku będzie można odebrać w sobotę w ciągu dnia w Hali Gwardii, w określonym przedziale czasowym, co pozwoli uniknąć kolejek i zapobiegnie gromadzeniu się dużej liczby osób w jednym miejscu.
Zapraszamy na www.sklep.halagwardii.pl.
Najbliższe dni to wyjątkowy czas ogromnego wysiłku, wzajemnego zrozumienia i odpowiedzialności.
Więcej informacji: Anna Dylińska, PRart Media, 601258717, anna.dylinska@prart-media.pl

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.