Hala Gwardii zawiesza tymczasowo działalność, jednak z myślą o swoich klientach

Anna Dylińska
Inmedia
Grójecka 43/20
02-031 warszawa
anna.dylinska|inmedia.net.pl| |anna.dylinska|inmedia.net.pl
601258717
www.inmedia.net.pl
W związku ze zdiagnozowaniem kolejnych przypadków koronawirusa w Polsce, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo klientów, najemców oraz cały zespół operator Hali Gwardii firma CBR Events podjęła decyzję o tymczasowej zmianie formuły działania. Znajdujące się w Hali Targ Żywnościowy oraz sektor gastronomiczny będą zamknięte. W zamian CBR Events we współpracy z najemcami uruchamiają sprzedaż internetową za pośrednictwem strony www.sklep.halagwardii.pl, gdzie od najbliższego czwartku znajdzie się ponad 350 produktów od najemców z targu żywnościowego Hali.
W piątek 13 marca Prezes Rady Ministrów ogłosił tymczasowe zawieszenie działalności centrów handlowych oraz punktów gastronomicznych, pubów, klubów i kawiarni. Formalnie decyzja ta nie obejmuje miejsc takich jak Hala Gwardii, operator oficjalnie mógł zatem nadal prowadzić swoją działalność.
“Dla nas Hala Gwardii to przede wszystkim ludzie, dlatego dbałość o zdrowie i bezpieczeństwo klientów, najemców oraz naszego zespołu są naszym priorytetem. Decyzja o zamknięciu Hali była bardzo trudna. W tych pełnych wyzwań czasach, jesteśmy świadomi swojej społecznej odpowiedzialności i nie chcieliśmy przyczyniać się do rozprzestrzeniania wirusa. Chcemy jednak zapewnić naszym klientom możliwość kupowania ich ulubionych produktów, a najemców, którzy często prowadzącą małe rodzinne biznesy, wspierać w dotychczasowej działalności. Dlatego wyszliśmy z inicjatywą uruchomienia sprzedaży internetowej we współpracy z najemcami” - mówi Robert Baj, Prezes CBR Events.
Strona www.sklep.halagwardii.pl będzie skupiać najemców z Targu Hali Gwardii pod jednym internetowym adresem umożliwiając kupowanie on-line. Dla usprawnienia i komfortu zakupów, operator stworzył także jeden wspólny rachunek bankowych do opłacania transakcji u różnych dostawców. To przedsięwzięcie ma być zrealizowane w bardzo krótkim czasie.
„O wprowadzeniu zmian zdecydowaliśmy w niedzielę 15 marca, a ze sprzedażą internetową chcemy wystartować już w najbliższy czwartek, 19 marca.” - informuje Krystyna Chami z CBR Events, koordynator programu Hali Gwardii. „To spore wyzwanie dla nas, ale szukaliśmy rozwiązania, które pozwoli spełnić oczekiwania i zachować szczególne środki ostrożności. Ta strona ma pomóc w zminimalizowaniu wychodzenia z domów, w miarę indywidualnych możliwości każdego z nas. Dzięki niej sprzedawcy i klienci unikną bezpośredniego kontaktu ze sobą, choć nadal będą mieli możliwość komunikowania się drogą elektroniczną i telefoniczną (tę formę wprowadzamy przede wszystkim ze względu na osoby starsze, dla których będzie ona wygodniejsza). Dodatkowo wszelkie płatności odbywać się będą bezgotówkowo, minimalizujemy więc ryzyko jak tylko to możliwe. Warto podkreślić, że jest to wspólna inicjatywa ludzi skupionych wokół Hali, zespołu CBR Events i najemców. Razem organizujemy się na nowo w tych trudnych okolicznościach. W ten sposób dołączany także i wspomagamy akcję #zostanwdomu, rozumiejąc jak ważne w tej chwili są takie zachowania społeczne.” - dodaje Krystyna Chami.
Sklep internetowy będzie działał w okresie zamknięcia Hali Gwardii. Wszystkie zamówienia złożone do piątku będzie można odebrać w sobotę w ciągu dnia w Hali Gwardii, w określonym przedziale czasowym, co pozwoli uniknąć kolejek i zapobiegnie gromadzeniu się dużej liczby osób w jednym miejscu.
Zapraszamy na www.sklep.halagwardii.pl.
Najbliższe dni to wyjątkowy czas ogromnego wysiłku, wzajemnego zrozumienia i odpowiedzialności.
Więcej informacji: Anna Dylińska, PRart Media, 601258717, anna.dylinska@prart-media.pl

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.