Hala Gwardii zawiesza tymczasowo działalność, jednak z myślą o swoich klientach
Anna Dylińska
Inmedia
Grójecka 43/20
02-031 warszawa
anna.dylinska|inmedia.net.pl| |anna.dylinska|inmedia.net.pl
601258717
www.inmedia.net.pl
W związku ze zdiagnozowaniem kolejnych przypadków koronawirusa w Polsce, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo klientów, najemców oraz cały zespół operator Hali Gwardii firma CBR Events podjęła decyzję o tymczasowej zmianie formuły działania. Znajdujące się w Hali Targ Żywnościowy oraz sektor gastronomiczny będą zamknięte. W zamian CBR Events we współpracy z najemcami uruchamiają sprzedaż internetową za pośrednictwem strony www.sklep.halagwardii.pl, gdzie od najbliższego czwartku znajdzie się ponad 350 produktów od najemców z targu żywnościowego Hali.
W piątek 13 marca Prezes Rady Ministrów ogłosił tymczasowe zawieszenie działalności centrów handlowych oraz punktów gastronomicznych, pubów, klubów i kawiarni. Formalnie decyzja ta nie obejmuje miejsc takich jak Hala Gwardii, operator oficjalnie mógł zatem nadal prowadzić swoją działalność.
“Dla nas Hala Gwardii to przede wszystkim ludzie, dlatego dbałość o zdrowie i bezpieczeństwo klientów, najemców oraz naszego zespołu są naszym priorytetem. Decyzja o zamknięciu Hali była bardzo trudna. W tych pełnych wyzwań czasach, jesteśmy świadomi swojej społecznej odpowiedzialności i nie chcieliśmy przyczyniać się do rozprzestrzeniania wirusa. Chcemy jednak zapewnić naszym klientom możliwość kupowania ich ulubionych produktów, a najemców, którzy często prowadzącą małe rodzinne biznesy, wspierać w dotychczasowej działalności. Dlatego wyszliśmy z inicjatywą uruchomienia sprzedaży internetowej we współpracy z najemcami” - mówi Robert Baj, Prezes CBR Events.
Strona www.sklep.halagwardii.pl będzie skupiać najemców z Targu Hali Gwardii pod jednym internetowym adresem umożliwiając kupowanie on-line. Dla usprawnienia i komfortu zakupów, operator stworzył także jeden wspólny rachunek bankowych do opłacania transakcji u różnych dostawców. To przedsięwzięcie ma być zrealizowane w bardzo krótkim czasie.
„O wprowadzeniu zmian zdecydowaliśmy w niedzielę 15 marca, a ze sprzedażą internetową chcemy wystartować już w najbliższy czwartek, 19 marca.” - informuje Krystyna Chami z CBR Events, koordynator programu Hali Gwardii. „To spore wyzwanie dla nas, ale szukaliśmy rozwiązania, które pozwoli spełnić oczekiwania i zachować szczególne środki ostrożności. Ta strona ma pomóc w zminimalizowaniu wychodzenia z domów, w miarę indywidualnych możliwości każdego z nas. Dzięki niej sprzedawcy i klienci unikną bezpośredniego kontaktu ze sobą, choć nadal będą mieli możliwość komunikowania się drogą elektroniczną i telefoniczną (tę formę wprowadzamy przede wszystkim ze względu na osoby starsze, dla których będzie ona wygodniejsza). Dodatkowo wszelkie płatności odbywać się będą bezgotówkowo, minimalizujemy więc ryzyko jak tylko to możliwe. Warto podkreślić, że jest to wspólna inicjatywa ludzi skupionych wokół Hali, zespołu CBR Events i najemców. Razem organizujemy się na nowo w tych trudnych okolicznościach. W ten sposób dołączany także i wspomagamy akcję #zostanwdomu, rozumiejąc jak ważne w tej chwili są takie zachowania społeczne.” - dodaje Krystyna Chami.
Sklep internetowy będzie działał w okresie zamknięcia Hali Gwardii. Wszystkie zamówienia złożone do piątku będzie można odebrać w sobotę w ciągu dnia w Hali Gwardii, w określonym przedziale czasowym, co pozwoli uniknąć kolejek i zapobiegnie gromadzeniu się dużej liczby osób w jednym miejscu.
Zapraszamy na www.sklep.halagwardii.pl.
Najbliższe dni to wyjątkowy czas ogromnego wysiłku, wzajemnego zrozumienia i odpowiedzialności.
Więcej informacji: Anna Dylińska, PRart Media, 601258717, anna.dylinska@prart-media.pl
Jeszcze szybsze i wygodniejsze zwroty teraz na ERLI
Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!
Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa
Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.
Infrastruktura
Za dwa lata w gdańskim porcie ma powstać baza instalacyjna morskich farm wiatrowych. Będzie ponad pięć razy większa od krakowskiego Rynku Głównego
21-hektarowy Terminal 5, który powstanie na wodach zewnętrznej części gdańskiego portu Baltic Hub, ma być bazą instalacyjną dla morskich elektrowni wiatrowych. To duży projekt, którego realizacja może się rozpocząć w drugiej połowie tego roku. Tego typu infrastruktura jest konieczna dla przyspieszenia inwestycji offshore w polskiej części Bałtyku. Pierwsze morskie farmy wiatrowe zaczną produkować zieloną energię w 2026 roku.
Prawo
Społeczne agencje najmu w Polsce dopiero raczkują. Część gmin widzi w nich szansę na walkę z wyludnieniem
W Polsce zawiązało się już i rozpoczyna działalność kilkanaście społecznych agencji najmu, kolejnych kilkanaście jest w trakcie powstawania. To niewiele jak na niemal 2,5 tys. gmin w kraju, jednak eksperci widzą w tym rozwiązaniu duży potencjał. Jak podkreślają, może to być szansa zwłaszcza dla miast średniej wielkości, by walczyć ze zjawiskiem wyludniania. Społeczne agencje najmu we współpracy z gminami pośredniczą w wynajmie mieszkań – gminnych bądź należących do prywatnych właścicieli – osobom, których zarobki nie pozwalają na rynkowy najem, ale nie kwalifikują ich też do otrzymania mieszkania socjalnego.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.