Komunikaty PR

Hebe nowym najemcą Atrium Molo

2021-09-10  |  10:41
Biuro prasowe

We wrześniu do grona najemców Atrium Molo dołączyła drogeria Hebe. Nowy najemca z segmentu zdrowie i  uroda otworzył swój lokal obok sklepu TK Maxx, przy wejściu do galerii. Drogeria oferuje różnorodny asortyment –  kosmetyki kolorowe i pielęgnacyjne czy perfumy.

Hebe to nowoczesna drogeria, która proponuje klientom starannie wyselekcjonowany i zróżnicowany asortyment w atrakcyjnych cenach. Jej stałym wyróżnikiem jest szeroka oferta dermo oraz profesjonalnych kosmetyków, a także wysokiej jakości produktów do makijażu i akcesoriów. Ponadto sieć oferuje linie własne, a  także wiele marek na wyłączność, w tym m.in. Gosh, Hean, Bandi, Benton, Nacomi, Halloween czy Karl Lagerfeld.

Bogaty asortyment, atrakcyjność cenowa oferty, a także dobra lokalizacja to główne atuty drogerii Hebe, zajmującej w Atrium Molo powierzchnię 249 m kw.

- Sukcesywnie rozwijamy naszą sieć w całej Polsce, a nowo otwarta drogeria w Atrium Molo jest już szóstą w  Szczecinie. Upatrujemy w tym mieście duży potencjał do rozwoju. Szczecinianie cenią sobie wygodę i łatwość robienia zakupów, zwłaszcza w sprawdzonych, ulubionych punktach handlowo-usługowych, a także lubią wypatrywać niedrogich, atrakcyjnych okazji cenowych. Wszystko to chcemy zapewnić klientom w jednym miejscu, dlatego zachęcamy do odwiedzenia naszego nowego sklepu w Atrium Molo. Z okazji otwarcia przygotowaliśmy atrakcyjne rabaty informuje Tomasz Sudoł, Dyrektor ds. Ekspansji Hebe.

Hebe z powodzeniem rozwija także asortyment kosmetyków naturalnych, dbając o ich szerokie portfolio. W  ofercie znajdują się także produkty przeznaczone dla wegan. Jako jedna z pierwszych polskich drogerii Hebe wprowadziła do sprzedaży kosmetyki koreańskie, a z uwagi na rosnące zapotrzebowanie na rynku, stale poszerza ofertę o kolejne azjatyckie marki. Należące do Grupy Jeronimo Martins drogerie Hebe funkcjonują w Polsce od 2011 r.

Bezustannie pracujemy nad rozwojem naszego portfolio, dostosowując ofertę do aktualnych preferencji mieszkańców regionu. Wciąż najbardziej popularnym wśród Polaków miejscem zakupów kosmetyków są drogerie. Dlatego cieszymy się, że to właśnie Hebe dołącza do grona najemców Atrium Molo. Naszym atutem jest bliskie sąsiedztwo innych punktów usługowo-handlowych, świetna lokalizacja oraz dobra komunikacja z  pozostałymi częściami miasta, dlatego mamy nadzieję, że stali bywalcy zyskają kolejny powód do tego, by nas odwiedzić dodaje Agnieszka Wasyłenko, Dyrektor Atrium Molo.

Drogeria Hebe otwarta w Atrium Molo jest siódmą lokalizacją tej marki w centrach handlowych zarządzanych przez Grupę Atrium. Swoje salony Hebe posiada także w Atrium Copernicus w Toruniu, CH Focus w Bydgoszczy, Atrium Plejada w Bytomiu oraz warszawskich galeriach: Atrium Reduta, Atrium Targówek i King Cross Praga.

Więcej informacji na temat oferty Atrium Molo znajduje się na stronie: https://atrium-molo.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki Biuro prasowe
2024-05-15 | 08:49

Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki

Gdzie handel opłaca się najbardziej? Wszędzie tam, gdzie są klienci! Niby to znana od lat prawda, jednak tam, gdzie potencjalnych klientów jest najwięcej, najczęściej stawki za
Handel Żabka Jush zaskakuje największą kampanią w swojej historii
2024-05-14 | 14:50

Żabka Jush zaskakuje największą kampanią w swojej historii

Na początku maja ruszyła wielokanałowa kampania „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush”. Promuje ona uruchomioną 22 kwietnia platformę, w ramach której klienci
Handel Ruszają zgłoszenia do nowej edycji „Lidl Fair Pay”
2024-05-14 | 13:50

Ruszają zgłoszenia do nowej edycji „Lidl Fair Pay”

W skali światowej mężczyźni zarabiają średnio o 20 proc. więcej niż kobiety. W Polsce ta różnica wynosi jeszcze więcej, bo aż 26 proc1. Idea sprawiedliwego wynagrodzenia to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne

Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.

Infrastruktura

Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci

W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.