Komunikaty PR

Hebe nowym najemcą Atrium Molo

2021-09-10  |  10:41
Biuro prasowe

We wrześniu do grona najemców Atrium Molo dołączyła drogeria Hebe. Nowy najemca z segmentu zdrowie i  uroda otworzył swój lokal obok sklepu TK Maxx, przy wejściu do galerii. Drogeria oferuje różnorodny asortyment –  kosmetyki kolorowe i pielęgnacyjne czy perfumy.

Hebe to nowoczesna drogeria, która proponuje klientom starannie wyselekcjonowany i zróżnicowany asortyment w atrakcyjnych cenach. Jej stałym wyróżnikiem jest szeroka oferta dermo oraz profesjonalnych kosmetyków, a także wysokiej jakości produktów do makijażu i akcesoriów. Ponadto sieć oferuje linie własne, a  także wiele marek na wyłączność, w tym m.in. Gosh, Hean, Bandi, Benton, Nacomi, Halloween czy Karl Lagerfeld.

Bogaty asortyment, atrakcyjność cenowa oferty, a także dobra lokalizacja to główne atuty drogerii Hebe, zajmującej w Atrium Molo powierzchnię 249 m kw.

- Sukcesywnie rozwijamy naszą sieć w całej Polsce, a nowo otwarta drogeria w Atrium Molo jest już szóstą w  Szczecinie. Upatrujemy w tym mieście duży potencjał do rozwoju. Szczecinianie cenią sobie wygodę i łatwość robienia zakupów, zwłaszcza w sprawdzonych, ulubionych punktach handlowo-usługowych, a także lubią wypatrywać niedrogich, atrakcyjnych okazji cenowych. Wszystko to chcemy zapewnić klientom w jednym miejscu, dlatego zachęcamy do odwiedzenia naszego nowego sklepu w Atrium Molo. Z okazji otwarcia przygotowaliśmy atrakcyjne rabaty informuje Tomasz Sudoł, Dyrektor ds. Ekspansji Hebe.

Hebe z powodzeniem rozwija także asortyment kosmetyków naturalnych, dbając o ich szerokie portfolio. W  ofercie znajdują się także produkty przeznaczone dla wegan. Jako jedna z pierwszych polskich drogerii Hebe wprowadziła do sprzedaży kosmetyki koreańskie, a z uwagi na rosnące zapotrzebowanie na rynku, stale poszerza ofertę o kolejne azjatyckie marki. Należące do Grupy Jeronimo Martins drogerie Hebe funkcjonują w Polsce od 2011 r.

Bezustannie pracujemy nad rozwojem naszego portfolio, dostosowując ofertę do aktualnych preferencji mieszkańców regionu. Wciąż najbardziej popularnym wśród Polaków miejscem zakupów kosmetyków są drogerie. Dlatego cieszymy się, że to właśnie Hebe dołącza do grona najemców Atrium Molo. Naszym atutem jest bliskie sąsiedztwo innych punktów usługowo-handlowych, świetna lokalizacja oraz dobra komunikacja z  pozostałymi częściami miasta, dlatego mamy nadzieję, że stali bywalcy zyskają kolejny powód do tego, by nas odwiedzić dodaje Agnieszka Wasyłenko, Dyrektor Atrium Molo.

Drogeria Hebe otwarta w Atrium Molo jest siódmą lokalizacją tej marki w centrach handlowych zarządzanych przez Grupę Atrium. Swoje salony Hebe posiada także w Atrium Copernicus w Toruniu, CH Focus w Bydgoszczy, Atrium Plejada w Bytomiu oraz warszawskich galeriach: Atrium Reduta, Atrium Targówek i King Cross Praga.

Więcej informacji na temat oferty Atrium Molo znajduje się na stronie: https://atrium-molo.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.