Komunikaty PR

IGLOO w nowym składzie

2021-02-19  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Łukasz Bardyszewski
PR consultants

Kasprowicza 119/57
01-949 Warszawa
lukasz.bardyszewski|prconsultants.pl| |lukasz.bardyszewski|prconsultants.pl
+48 605 530 455
www.prconsultants.pl

Zmiana w zarządzie firmy IGLOO, jednego z największych polskich producentów profesjonalnych urządzeń chłodniczych i agregatów skraplających. Urządzenia firmy można spotkać w sklepach i gastronomii w ponad 50 krajach na wszystkich kontynentach świata.

Nowym prezesem zarządu został Tomasz Młynarski, menedżer z dużym doświadczeniem w zakresie produkcji i sprzedaży różnorodnych rozwiązań chłodniczych. Jest związany z firmą od ośmiu lat. Wcześniej pracował w IGLOO jako dyrektor zarządzający ds. sprzedaży, dyrektor strategii i rozwoju oraz dyrektor generalny, odpowiadając za działalność operacyjną przedsiębiorstwa i rozwój rynków sprzedaży w kraju i zagranicą.

Na stanowisko wiceprezesa został powołany Robert Bialik, który pełni jednocześnie stanowisko dyrektora ds. finansowych. Do firmy dołączył w roku 2019. Wcześniej, przez ponad 20 lat, był związany z przemysłem petrochemicznym. Pełnił m.in. funkcje zarządcze w strukturach grupy kapitałowej Lotos, m.in. jako członek rad nadzorczych i prezes zarządu w spółkach: Lotos Park Technologiczny, Lotos Jasło, Lotos Oil i Lotos Infrastruktura.

Wprowadzenie zmian ma na celu dostosowanie struktury firmy do zmian organizacyjnych i właścicielskich, które nastąpiły w IGLOO w bieżącym roku. Spółka, która w tym roku obchodzi 35-lecie istnienia, stawia na rozwój rynku urządzeń chłodniczych w Europie i Ameryce Północnej oraz nowe technologie redukujące zużycie energii i emisję CO2.

IGLOO wiąże duże nadzieje m.in. z dynamicznym rozwojem rynku e-grocery, na którego potrzeby projektuje i wytwarza rozwiązania chłodnicze. Firma poszerza również swoją linię produkcyjną agregatów skraplających inwerterowych „Multicool”, które gwarantują zmniejszenie o minimum 50 proc. zużycia energii elektrycznej.

W pierwszej połowie 2021 r. IGLOO planuje wprowadzenie nowych, innowacyjnych urządzeń dostarczających chłód i energię grzewczą. Urządzenia dostosowane do różnorodnych wielkości obiektów handlowych pozwolą zrealizować w praktyce ideę tzw. budynku zeroenergetycznego. Opracowane przez IGLOO rozwiązanie umożliwi tworzenie nowych systemów zarządzania energią. Ich wdrożenie przełoży się na oszczędności energetyczne nieosiągalne przy zastosowaniu konwencjonalnych instalacji.

Jak informuje Tomasz Młynarski, jednym z priorytetów bieżącej działalności będzie integracja z niemiecką spółką IGLOO Germany, która na początku br. stała się własnością IGLOO. Przeniesienie części działalności operacyjnej i magazynowej do Niemiec zapewni - według zarządu spółki - pełne otwarcie rynku niemieckiego i krajów ościennych. Nowa lokalizacja w centrum Niemiec w znacznym stopniu przyspieszy obsługę serwisową i logistykę dostaw produktów firmy do odbiorców na terenie całej Europy Zachodniej. Dzięki temu spółka znacząco zwiększy swoją konkurencyjność w tej części kontynentu.

 

***

IGLOO - polski producent urządzeń chłodniczych z wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu i produkcji zaawansowanych urządzeń dla branż handlowej, cukierniczo-piekarniczej, gastronomicznej i innych. Firma w ciągu 35 lat swojej działalności wprowadziła do produkcji kilkanaście tysięcy różnorodnych urządzeń chłodniczych i grzewczych. Wdrożyła też zaawansowane systemy elektroniczne służące optymalizacji zużycia energii w produkowanych przez siebie urządzeniach. IGLOO dostarcza produkty do ponad 50 krajów świata na wszystkich kontynentach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR consultants
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty Biuro prasowe
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.