IGLOO w nowym składzie
PR consultants
Kasprowicza 119/57
01-949 Warszawa
lukasz.bardyszewski|prconsultants.pl| |lukasz.bardyszewski|prconsultants.pl
+48 605 530 455
www.prconsultants.pl
Zmiana w zarządzie firmy IGLOO, jednego z największych polskich producentów profesjonalnych urządzeń chłodniczych i agregatów skraplających. Urządzenia firmy można spotkać w sklepach i gastronomii w ponad 50 krajach na wszystkich kontynentach świata.
Nowym prezesem zarządu został Tomasz Młynarski, menedżer z dużym doświadczeniem w zakresie produkcji i sprzedaży różnorodnych rozwiązań chłodniczych. Jest związany z firmą od ośmiu lat. Wcześniej pracował w IGLOO jako dyrektor zarządzający ds. sprzedaży, dyrektor strategii i rozwoju oraz dyrektor generalny, odpowiadając za działalność operacyjną przedsiębiorstwa i rozwój rynków sprzedaży w kraju i zagranicą.
Na stanowisko wiceprezesa został powołany Robert Bialik, który pełni jednocześnie stanowisko dyrektora ds. finansowych. Do firmy dołączył w roku 2019. Wcześniej, przez ponad 20 lat, był związany z przemysłem petrochemicznym. Pełnił m.in. funkcje zarządcze w strukturach grupy kapitałowej Lotos, m.in. jako członek rad nadzorczych i prezes zarządu w spółkach: Lotos Park Technologiczny, Lotos Jasło, Lotos Oil i Lotos Infrastruktura.
Wprowadzenie zmian ma na celu dostosowanie struktury firmy do zmian organizacyjnych i właścicielskich, które nastąpiły w IGLOO w bieżącym roku. Spółka, która w tym roku obchodzi 35-lecie istnienia, stawia na rozwój rynku urządzeń chłodniczych w Europie i Ameryce Północnej oraz nowe technologie redukujące zużycie energii i emisję CO2.
IGLOO wiąże duże nadzieje m.in. z dynamicznym rozwojem rynku e-grocery, na którego potrzeby projektuje i wytwarza rozwiązania chłodnicze. Firma poszerza również swoją linię produkcyjną agregatów skraplających inwerterowych „Multicool”, które gwarantują zmniejszenie o minimum 50 proc. zużycia energii elektrycznej.
W pierwszej połowie 2021 r. IGLOO planuje wprowadzenie nowych, innowacyjnych urządzeń dostarczających chłód i energię grzewczą. Urządzenia dostosowane do różnorodnych wielkości obiektów handlowych pozwolą zrealizować w praktyce ideę tzw. budynku zeroenergetycznego. Opracowane przez IGLOO rozwiązanie umożliwi tworzenie nowych systemów zarządzania energią. Ich wdrożenie przełoży się na oszczędności energetyczne nieosiągalne przy zastosowaniu konwencjonalnych instalacji.
Jak informuje Tomasz Młynarski, jednym z priorytetów bieżącej działalności będzie integracja z niemiecką spółką IGLOO Germany, która na początku br. stała się własnością IGLOO. Przeniesienie części działalności operacyjnej i magazynowej do Niemiec zapewni - według zarządu spółki - pełne otwarcie rynku niemieckiego i krajów ościennych. Nowa lokalizacja w centrum Niemiec w znacznym stopniu przyspieszy obsługę serwisową i logistykę dostaw produktów firmy do odbiorców na terenie całej Europy Zachodniej. Dzięki temu spółka znacząco zwiększy swoją konkurencyjność w tej części kontynentu.
***
IGLOO - polski producent urządzeń chłodniczych z wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu i produkcji zaawansowanych urządzeń dla branż handlowej, cukierniczo-piekarniczej, gastronomicznej i innych. Firma w ciągu 35 lat swojej działalności wprowadziła do produkcji kilkanaście tysięcy różnorodnych urządzeń chłodniczych i grzewczych. Wdrożyła też zaawansowane systemy elektroniczne służące optymalizacji zużycia energii w produkowanych przez siebie urządzeniach. IGLOO dostarcza produkty do ponad 50 krajów świata na wszystkich kontynentach.
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję
Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.
Prawo
Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym
Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.
Firma
Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie
Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.