Integracja płatności Tpay z Shopify – nowa aplikacja operatora
Operator płatności Tpay opracował oficjalną aplikację dla Shopify, dzięki której sprzedawcy internetowi mogą w prosty sposób zintegrować płatności w swoich e-sklepach, opartych na tej platformie e-commerce.
Wdrożenie Tpay pozwala sprzedawcom współpracującym z gigantem e-handlu na szybkie, łatwe i bezpieczne wprowadzenie płatności online na stronie e-sklepu i udostępnienie kupującym znanych i lubianych metod płatności, m.in. Pay-By-Link, BLIK oraz płatności kartowych, ratalnych i odroczonych. Możliwa jest także obsługa zwrotów, realizowanych bezpośrednio z poziomu sklepu.
– Opracowana aplikacja to duże udogodnienie dla e-konsumentów, którzy mogą zrealizować transakcje w sklepach korzystających z platformy Shopify za pomocą ulubionych metod płatności. Z kolei właścicielom e-sklepów rozwiązanie pomoże w ich rozwoju na polskim rynku e-commerce – podkreśla Paweł Działak, CEO & co-founder Tpay, operatora płatności online. – Stworzenie atrakcyjnego wizualnie oraz łatwego w obsłudze sklepu internetowego to nie wszystko, o czym powinni pamiętać sprzedawcy. Absolutnie kluczowa i niezbędna jest instalacja bezpiecznych płatności online wraz z zapewnieniem różnorodnego wachlarza metod płatności – dodaje Paweł Działak.
Aplikacja Tpay to stabilne i intuicyjne rozwiązanie, w pełni zgodne z wymogami Shopify, pomyślnie przeszło proces certyfikacji i jest już dostępne w Shopify Store po udostępnieniu linka wskazanego przez operatora. Właściciele e-commerce’ów mogą w łatwy sposób skonfigurować aplikację bezpośrednio w panelu sterowania sklepem.
Shopify to czwarty co do wielkości gracz mający ponad 10 proc. udziału w globalnym rynku platform e-commerce. Systematycznie rozszerza swoją obecność również w Polsce, umożliwiając rodzimym sklepom efektywną sprzedaż poza granicami kraju. Działając w modelu SaaS (Software as a Service) Shopify oferuje w cenie usługi szereg przydatnych elementów, począwszy od hostingu, poprzez zintegrowane narzędzia do analityki, aż po rozwiązania sprzedażowe stworzone specjalnie z myślą o sprzedaży w social mediach.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.