Intensywny początek roku w Galerii Katowickiej

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Galeria Katowicka od nowego roku intensywnie wdraża nowe projekty, uatrakcyjnia funkcjonujące już rozwiązania oraz powiększa mapę tenant-mix. W pierwszej połowie lutego, jako jedno z pierwszych centrów handlowych w Polsce, uruchomiła autorski kanał w serwisie Spotify. Zainaugurowała też całoroczny cykl akcji prosprzedażowych pt. „Kolekcja Prezentów! Zgarniaj łupy za zakupy”, będący następną inicjatywą wspierającą najemców.
Na przekór trwającej pandemii COVID-19 Galeria Katowicka realizuje nowatorskie rozwiązania i projekty, wdrażane z powodzeniem już od początku roku.
- 2020 był niezwykle trudny dla nas wszystkich - spotkaliśmy się z zupełnie nową sytuacją, a branża dotkliwie odczuła skutki pandemii i towarzyszących jej ograniczeń. Choć jeszcze nie koniec obostrzeń dotykających obiekty handlowe, liczymy, że powoli wszystko zacznie wracać do normalności i z optymizmem wdrażamy kolejne rozwiązania - mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej, należącej do Employees Provident Fund of Malaysia reprezentowanego przez Savills Investment Management i zarządzanej przez APSYS Polska. - W ostatnim czasie zainaugurowaliśmy akcję „Dowozimy za free”, gdzie wzięliśmy na siebie koszty dostarczania zamówień do klientów z naszych lokali gastronomicznych. Teraz realizujemy kolejne wyzwania - wzmacniamy nasz tenant-mix, inaugurujemy akcję prosprzedażową wspierającą najemców i pokazującą konsumentom, że aktywnie wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom – dodaje.
Nowi najemcy i pierwszy katowicki salon Kodano Optyk
W ostatnim czasie powiększyło się portfolio najemców Galerii Katowickiej. Z końcem 2020 roku w obiekcie pojawiły się nowe marki i usługi, a kilku najemców otworzyło swoje punkty w nowej lokalizacji. Poszerzeniu uległa oferta usługowa - na poziomie -1 otwarty został Quick Nails Bar, gdzie można skorzystać z ekspresowej pielęgnacji dłoni i usługi manicure. Kolejna nowość to stoisko producenta i importera biżuterii modowej Beryl - wyspa handlowa znajduje się na poziomie 0. W nowej lokalizacji otwarta została Księgarnia Świat Książki oraz salon Inter Optyk. Z kolei niedawno, 5 lutego, tenant-mix został wzbogacony ofertą marki Kodano Optyk – jej jedyną lokalizacją w stolicy województwa śląskiego jest właśnie Galeria Katowicka. Ponad 140-metrowy salon Kodano Optyk, zlokalizowany na poziomie 0, oferuje wysokiej jakości okulary korekcyjne oraz przeciwsłoneczne znanych firm, jak również usługi optometryczne.
Galeria Katowicka na Spotify
Kolejnym ciekawym rozwiązaniem wprowadzonym w ostatnim czasie przez Katowicką, jest dołączenie, jako jedno z pierwszych centrów handlowych w kraju, do Spotify. Działalność w aplikacji zainaugurowały energetyczna playlista, zatytułowana „Bo ja się kocham!” oraz podcast popularnych youtuberek lifestylowych, Karoliny Sobańskiej i Justyny Świetlickiej (Owsiana.pl), utrzymany w duchu idei self-love. To jednak zaledwie początek działań centrum handlowego w serwisie. Już niebawem, jak zapewniają przedstawiciele obiektu, na kanale pojawią się inne interesujące treści.
„Kolekcja Prezentów! Zgarniaj łupy za zakupy”
Galeria Katowicka w ostatnim czasie zaskoczyła wszystkich jeszcze jedną nową inicjatywą - niestandardową akcją prosprzedażową „Kolekcja Prezentów! Zgarniaj łupy za zakupy”! Chcąc wesprzeć pozostających w trudnej sytuacji artystów, zaprosiła do współpracy aż sześcioro twórców. Stworzyli oni kompozycje, które ozdobią gadżety dedykowane przedsięwzięciu. W dniach 12-14 lutego odbyła się już pierwsza edycja cyklu akcji. Klienci śląskiego centrum handlowego za zakupy na kwotę powyżej 150 zł otrzymywali karty podarunkowe o wartości 50 zł zapakowane w etui projektu Ryskiego. Z kolei w marcowej odsłonie wydarzenia za podobną aktywność zdobędą małe, użytkowe dzieła sztuki z limitowanej edycji.
„Kolekcja Prezentów! Zgarnij łupy za zakupy” będzie organizowana co miesiąc, przez cały rok.
Bezpłatne konsultacje ze stylistką. Teraz jeszcze częściej
Z Galerii Katowickiej płyną też świetne wieści dla miłośników kultowego i cieszącego się niebywałą popularnością projektu darmowych konsultacji z personal shopperką - od lutego kilkukrotnie zwiększono liczbę terminów spotkań. Prowadzi je specjalistka od wizerunku i autorka książki „Po drugiej stronie lustra”, Agata Dominik-Piętka. Indywidualne terminy można rezerwować pod adresem: https://galeriakatowicka.eu/stylistka/.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.