Komunikaty PR

Intensywny początek roku w Galerii Katowickiej

2021-02-24  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Galeria Katowicka od nowego roku intensywnie wdraża nowe projekty, uatrakcyjnia funkcjonujące już rozwiązania oraz powiększa mapę tenant-mix. W pierwszej połowie lutego, jako jedno z pierwszych centrów handlowych w Polsce, uruchomiła autorski kanał w serwisie Spotify. Zainaugurowała też całoroczny cykl akcji prosprzedażowych pt. „Kolekcja Prezentów! Zgarniaj łupy za zakupy”, będący następną inicjatywą wspierającą najemców.

Na przekór trwającej pandemii COVID-19 Galeria Katowicka realizuje nowatorskie rozwiązania i projekty, wdrażane z powodzeniem już od początku roku.

- 2020 był niezwykle trudny dla nas wszystkich - spotkaliśmy się z zupełnie nową sytuacją, a branża dotkliwie odczuła skutki pandemii i towarzyszących jej ograniczeń.  Choć jeszcze nie koniec obostrzeń dotykających obiekty handlowe, liczymy, że powoli wszystko zacznie wracać do normalności i z optymizmem wdrażamy kolejne rozwiązania - mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej, należącej do Employees Provident Fund of Malaysia reprezentowanego przez Savills Investment Management i zarządzanej przez APSYS Polska. - W ostatnim czasie zainaugurowaliśmy akcję „Dowozimy za free”, gdzie wzięliśmy na siebie koszty dostarczania zamówień do klientów z naszych lokali gastronomicznych. Teraz realizujemy kolejne wyzwania - wzmacniamy nasz tenant-mix, inaugurujemy akcję prosprzedażową wspierającą najemców i pokazującą konsumentom, że aktywnie wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom – dodaje.

Nowi najemcy i pierwszy katowicki salon Kodano Optyk

W ostatnim czasie powiększyło się portfolio najemców Galerii Katowickiej. Z końcem 2020 roku w obiekcie pojawiły się nowe marki i usługi, a kilku najemców otworzyło swoje punkty w nowej lokalizacji. Poszerzeniu uległa oferta usługowa - na poziomie -1 otwarty został Quick Nails Bar, gdzie można skorzystać z ekspresowej pielęgnacji dłoni i usługi manicure. Kolejna nowość to stoisko producenta i importera biżuterii modowej Beryl - wyspa handlowa znajduje się na poziomie 0. W nowej lokalizacji otwarta została Księgarnia Świat Książki oraz salon Inter Optyk. Z kolei niedawno, 5 lutego, tenant-mix został wzbogacony ofertą marki Kodano Optyk – jej jedyną lokalizacją w stolicy województwa śląskiego jest właśnie Galeria Katowicka.  Ponad 140-metrowy salon Kodano Optyk, zlokalizowany na poziomie 0, oferuje wysokiej jakości okulary korekcyjne oraz przeciwsłoneczne znanych firm, jak również usługi optometryczne.

Galeria Katowicka na Spotify

Kolejnym ciekawym rozwiązaniem wprowadzonym w ostatnim czasie przez Katowicką, jest dołączenie, jako jedno z pierwszych centrów handlowych w kraju, do Spotify. Działalność w aplikacji zainaugurowały energetyczna playlista, zatytułowana „Bo ja się kocham!” oraz podcast popularnych youtuberek lifestylowych, Karoliny Sobańskiej i Justyny Świetlickiej (Owsiana.pl), utrzymany w duchu idei self-love. To jednak zaledwie początek działań centrum handlowego w serwisie. Już niebawem, jak zapewniają przedstawiciele obiektu, na kanale pojawią się inne interesujące treści.

„Kolekcja Prezentów! Zgarniaj łupy za zakupy”

Galeria Katowicka w ostatnim czasie zaskoczyła wszystkich jeszcze jedną nową inicjatywą - niestandardową akcją prosprzedażową „Kolekcja Prezentów! Zgarniaj łupy za zakupy”! Chcąc wesprzeć pozostających w trudnej sytuacji artystów, zaprosiła do współpracy aż sześcioro twórców. Stworzyli oni kompozycje, które ozdobią gadżety dedykowane przedsięwzięciu. W dniach 12-14 lutego odbyła się już pierwsza edycja cyklu akcji. Klienci śląskiego centrum handlowego za zakupy na kwotę powyżej 150 zł otrzymywali karty podarunkowe o wartości 50 zł zapakowane w etui projektu Ryskiego. Z kolei w marcowej odsłonie wydarzenia za podobną aktywność zdobędą małe, użytkowe dzieła sztuki z limitowanej edycji.

„Kolekcja Prezentów! Zgarnij łupy za zakupy” będzie organizowana co miesiąc, przez cały rok.

Bezpłatne konsultacje ze stylistką. Teraz jeszcze częściej

Z Galerii Katowickiej płyną też świetne wieści dla miłośników kultowego i cieszącego się niebywałą popularnością projektu darmowych konsultacji z personal shopperką - od lutego kilkukrotnie zwiększono liczbę terminów spotkań. Prowadzi je specjalistka od wizerunku i autorka książki „Po drugiej stronie lustra”, Agata Dominik-Piętka. Indywidualne terminy można rezerwować pod adresem: https://galeriakatowicka.eu/stylistka/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry Biuro prasowe
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.