Intensywny początek roku w Galerii Katowickiej
![](/files/_uploaded/wiz_zdjeciekonf_322433401,w_170,h_95,wo_170,ho_95,_small.jpg)
Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Galeria Katowicka od nowego roku intensywnie wdraża nowe projekty, uatrakcyjnia funkcjonujące już rozwiązania oraz powiększa mapę tenant-mix. W pierwszej połowie lutego, jako jedno z pierwszych centrów handlowych w Polsce, uruchomiła autorski kanał w serwisie Spotify. Zainaugurowała też całoroczny cykl akcji prosprzedażowych pt. „Kolekcja Prezentów! Zgarniaj łupy za zakupy”, będący następną inicjatywą wspierającą najemców.
Na przekór trwającej pandemii COVID-19 Galeria Katowicka realizuje nowatorskie rozwiązania i projekty, wdrażane z powodzeniem już od początku roku.
- 2020 był niezwykle trudny dla nas wszystkich - spotkaliśmy się z zupełnie nową sytuacją, a branża dotkliwie odczuła skutki pandemii i towarzyszących jej ograniczeń. Choć jeszcze nie koniec obostrzeń dotykających obiekty handlowe, liczymy, że powoli wszystko zacznie wracać do normalności i z optymizmem wdrażamy kolejne rozwiązania - mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej, należącej do Employees Provident Fund of Malaysia reprezentowanego przez Savills Investment Management i zarządzanej przez APSYS Polska. - W ostatnim czasie zainaugurowaliśmy akcję „Dowozimy za free”, gdzie wzięliśmy na siebie koszty dostarczania zamówień do klientów z naszych lokali gastronomicznych. Teraz realizujemy kolejne wyzwania - wzmacniamy nasz tenant-mix, inaugurujemy akcję prosprzedażową wspierającą najemców i pokazującą konsumentom, że aktywnie wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom – dodaje.
Nowi najemcy i pierwszy katowicki salon Kodano Optyk
W ostatnim czasie powiększyło się portfolio najemców Galerii Katowickiej. Z końcem 2020 roku w obiekcie pojawiły się nowe marki i usługi, a kilku najemców otworzyło swoje punkty w nowej lokalizacji. Poszerzeniu uległa oferta usługowa - na poziomie -1 otwarty został Quick Nails Bar, gdzie można skorzystać z ekspresowej pielęgnacji dłoni i usługi manicure. Kolejna nowość to stoisko producenta i importera biżuterii modowej Beryl - wyspa handlowa znajduje się na poziomie 0. W nowej lokalizacji otwarta została Księgarnia Świat Książki oraz salon Inter Optyk. Z kolei niedawno, 5 lutego, tenant-mix został wzbogacony ofertą marki Kodano Optyk – jej jedyną lokalizacją w stolicy województwa śląskiego jest właśnie Galeria Katowicka. Ponad 140-metrowy salon Kodano Optyk, zlokalizowany na poziomie 0, oferuje wysokiej jakości okulary korekcyjne oraz przeciwsłoneczne znanych firm, jak również usługi optometryczne.
Galeria Katowicka na Spotify
Kolejnym ciekawym rozwiązaniem wprowadzonym w ostatnim czasie przez Katowicką, jest dołączenie, jako jedno z pierwszych centrów handlowych w kraju, do Spotify. Działalność w aplikacji zainaugurowały energetyczna playlista, zatytułowana „Bo ja się kocham!” oraz podcast popularnych youtuberek lifestylowych, Karoliny Sobańskiej i Justyny Świetlickiej (Owsiana.pl), utrzymany w duchu idei self-love. To jednak zaledwie początek działań centrum handlowego w serwisie. Już niebawem, jak zapewniają przedstawiciele obiektu, na kanale pojawią się inne interesujące treści.
„Kolekcja Prezentów! Zgarniaj łupy za zakupy”
Galeria Katowicka w ostatnim czasie zaskoczyła wszystkich jeszcze jedną nową inicjatywą - niestandardową akcją prosprzedażową „Kolekcja Prezentów! Zgarniaj łupy za zakupy”! Chcąc wesprzeć pozostających w trudnej sytuacji artystów, zaprosiła do współpracy aż sześcioro twórców. Stworzyli oni kompozycje, które ozdobią gadżety dedykowane przedsięwzięciu. W dniach 12-14 lutego odbyła się już pierwsza edycja cyklu akcji. Klienci śląskiego centrum handlowego za zakupy na kwotę powyżej 150 zł otrzymywali karty podarunkowe o wartości 50 zł zapakowane w etui projektu Ryskiego. Z kolei w marcowej odsłonie wydarzenia za podobną aktywność zdobędą małe, użytkowe dzieła sztuki z limitowanej edycji.
„Kolekcja Prezentów! Zgarnij łupy za zakupy” będzie organizowana co miesiąc, przez cały rok.
Bezpłatne konsultacje ze stylistką. Teraz jeszcze częściej
Z Galerii Katowickiej płyną też świetne wieści dla miłośników kultowego i cieszącego się niebywałą popularnością projektu darmowych konsultacji z personal shopperką - od lutego kilkukrotnie zwiększono liczbę terminów spotkań. Prowadzi je specjalistka od wizerunku i autorka książki „Po drugiej stronie lustra”, Agata Dominik-Piętka. Indywidualne terminy można rezerwować pod adresem: https://galeriakatowicka.eu/stylistka/.
![Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1821075663,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie
![Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1638682860,w_261,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
![Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_801770450,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Prawo
![](https://www.newseria.pl/files/11111/jakub-zerdzicki-ip7gfn5jqx8-unsplash,w_274,_small.jpg)
Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie
– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.
Ochrona środowiska
Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej
![](https://www.newseria.pl/files/11111/rolnictwo-transformacja-foto,w_133,r_png,_small.png)
Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.
Transport
Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy
![](https://www.newseria.pl/files/11111/furgalski-inwestycje-srodki-foto,w_133,r_png,_small.png)
W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.