Komunikaty PR

Intermarché rozwija sieć otwierając kolejny sklep

2021-10-21  |  10:00
Biuro prasowe

Już od 21 października mieszkańcy Strzelec Opolskich mogą zrobić zakupy w nowym sklepie sieci Intermarché. Dzięki nowoczesnemu konceptowi Power, zastosowanemu w supermarkecie, oferta obejmuje szeroki wybór produktów świeżych, bio oraz fit, a otwarcie sklepu oznacza nowe miejsca pracy, dodatkowe wpływy do budżetu miasta z podatków oraz akcje społeczne organizowane przez Grupę Muszkieterów. Supermarket zlokalizowany jest przy ul. Stawowej 1 obok istniejącego już sklepu Bricomarché.

W bieżącym roku Grupa Muszkieterów otworzyła już trzy sklepy pod szyldem Intermarché, a 21 października uruchomiła czwartą lokalizację w Strzelcach Opolskich. Podczas wydarzenia otwarcia odwiedzający przez cały dzień mogą wziąć udział w rozmaitych konkursach prowadzonych przez konferansjera oraz otrzymać torby z drobnymi upominkami. Nowo otwarty sklep zatrudnia 32 pracowników, którzy przy 5 kasach będą obsługiwać klientów od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:00 do 21:00 oraz w niedziele handlowe od godziny 9:00 do 18:00. Powierzchnia supermarketu liczy ponad 1 300 m2, a parking przygotowany jest na 70 samochodów.

- Serdecznie zapraszamy wszystkich mieszkańców Strzelec Opolskich i okolic do naszego sklepu. Zaprojektowaliśmy go z myślą o wygodzie klientów i dołożymy wszelkich starań, by dostarczać im produkty z najlepszym stosunkiem jakości do ceny. W asortymencie sklepu nie zabraknie towarów od lokalnych dostawców, a szeroka oferta umożliwi zrobienie niezbędnych zakupów.mówią Matylda i Maciej Pieczyńscy, właściciele sklepu Intermarché w Strzelcach Opolskich, i dodająZ Grupą Muszkieterów jesteśmy związani od ponad 20 lat. Bliska jest nam idea Grupy, bierzemy więc aktywny udział jej działaniu. W przeszłości pełniliśmy funkcje zarządcze w jej strukturach, naszą przyszłość wiążemy natomiast z rozwojem szyldu Intermarché. W naszym sklepie w Strzelcach Opolskich planujemy m.in. rozbudować obszar e-commerce i w 2022 uruchomić usługę Intermarché Drive.

Dzięki konceptowi Power, wyznaczającemu najwyższe standardy obsługi klientów Intermarché, w sklepie znalazły się wydłużone taśmy kasowe ułatwiające pakowanie zakupionych produktów. Odświeżono elewację budynku, a układ sklepu został zaprojektowany tak, by był jak najbardziej intuicyjny. Blisko wejścia znalazła się strefa świeżego ryneczku, a specjalne miejsce zaplanowano także na kulinarne inspiracje, ofertę promocyjną i sezonową. W asortymencie sklepu znajdują się towary od lokalnych dostawców (m.in. pieczywo, nabiał, produkty garmażeryjne, warzywa i owoce), a do dyspozycji klientów jest również piekarnia, wędzarnia i usługa rozbioru mięsa. Sklep przyjmuje płatności w formie bonów Grupy Muszkieterów oraz Sodexo.

Praktyczne informacje na temat Intermarché w Strzelcach Opolskich:

  • Adres sklepu: ul. Stawowa 1, 47-100 Strzelce Opolskie
  • Data otwarcia: 21.10.2021, godz. 9:00 – 21:00
  • Godziny otwarcia: pon-sb: 7.00-21.00, ndz. handlowa: 9.00-18.00        
  • Liczba pracowników: 32
  • Liczba kas: 5
  • Liczba referencji: 16 tys.
  • Akceptowane formy płatności: gotówka, karty płatnicze, bony Grupy Muszkieterów oraz Sodexo

 

Ważną korzyścią z otwarcia każdego nowego supermarketu Intermarché lub Bricomarché są akcje społeczne organizowane dla mieszkańców. Zaangażowanie w tym zakresie jest na stałe wpisane w strategię Grupy Muszkieterów. Opiera się ono na założeniu, że znajomość lokalnych społeczności, wśród których żyją i pracują właściciele sklepów Intermarché i Bricomarché, pozwala im lepiej poznać i odpowiadać na ich potrzeby. Do najważniejszych działań prospołecznych Grupy Muszkieterów można zaliczyć organizację bezpłatnych badań mammograficznych w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, a także akcje Fundacji Muszkieterów – „Place Zabaw – Muszkieterowie” i „Wakacje z Muszkieterami”.

Informacje o Grupie Muszkieterów w Polsce

Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2020 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 7,8 mld złotych. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Grupa Muszkieterów jest regularnie nagradzana w licznych konkursach i rankingach, m.in. na Liście 500 dziennika „Rzeczpospolita”, czyli w zestawieniu największych firm w Polsce (45. pozycja w 2020 r.), w rankingu „1 000 największych firm w Polsce” przygotowanym przez „Gazetę Finansową” (47. miejsce w 2020 r.) czy rankingu Najwięksi money.pl (48. pozycja w 2021 r.). Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii.

Więcej informacji o Grupie Muszkieterów, Intermarché oraz Bricomarché w Polsce znajduje się na stronach: www.muszkieterowie.pl, www.intermarche.pl i www.bricomarche.pl

Dodatkowych informacji udziela:

Eliza Orepiuk-Szymura

Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji

ITM Polska sp. z o.o., ul. Św. Mikołaja 5,

Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne
tel. 61 665 12 09

e-mail: eorepiuk@mousquetaires.com

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.