Intermarché rozwija sieć otwierając kolejny sklep
Już od 21 października mieszkańcy Strzelec Opolskich mogą zrobić zakupy w nowym sklepie sieci Intermarché. Dzięki nowoczesnemu konceptowi Power, zastosowanemu w supermarkecie, oferta obejmuje szeroki wybór produktów świeżych, bio oraz fit, a otwarcie sklepu oznacza nowe miejsca pracy, dodatkowe wpływy do budżetu miasta z podatków oraz akcje społeczne organizowane przez Grupę Muszkieterów. Supermarket zlokalizowany jest przy ul. Stawowej 1 obok istniejącego już sklepu Bricomarché.
W bieżącym roku Grupa Muszkieterów otworzyła już trzy sklepy pod szyldem Intermarché, a 21 października uruchomiła czwartą lokalizację w Strzelcach Opolskich. Podczas wydarzenia otwarcia odwiedzający przez cały dzień mogą wziąć udział w rozmaitych konkursach prowadzonych przez konferansjera oraz otrzymać torby z drobnymi upominkami. Nowo otwarty sklep zatrudnia 32 pracowników, którzy przy 5 kasach będą obsługiwać klientów od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:00 do 21:00 oraz w niedziele handlowe od godziny 9:00 do 18:00. Powierzchnia supermarketu liczy ponad 1 300 m2, a parking przygotowany jest na 70 samochodów.
- Serdecznie zapraszamy wszystkich mieszkańców Strzelec Opolskich i okolic do naszego sklepu. Zaprojektowaliśmy go z myślą o wygodzie klientów i dołożymy wszelkich starań, by dostarczać im produkty z najlepszym stosunkiem jakości do ceny. W asortymencie sklepu nie zabraknie towarów od lokalnych dostawców, a szeroka oferta umożliwi zrobienie niezbędnych zakupów. – mówią Matylda i Maciej Pieczyńscy, właściciele sklepu Intermarché w Strzelcach Opolskich, i dodają – Z Grupą Muszkieterów jesteśmy związani od ponad 20 lat. Bliska jest nam idea Grupy, bierzemy więc aktywny udział jej działaniu. W przeszłości pełniliśmy funkcje zarządcze w jej strukturach, naszą przyszłość wiążemy natomiast z rozwojem szyldu Intermarché. W naszym sklepie w Strzelcach Opolskich planujemy m.in. rozbudować obszar e-commerce i w 2022 uruchomić usługę Intermarché Drive.
Dzięki konceptowi Power, wyznaczającemu najwyższe standardy obsługi klientów Intermarché, w sklepie znalazły się wydłużone taśmy kasowe ułatwiające pakowanie zakupionych produktów. Odświeżono elewację budynku, a układ sklepu został zaprojektowany tak, by był jak najbardziej intuicyjny. Blisko wejścia znalazła się strefa świeżego ryneczku, a specjalne miejsce zaplanowano także na kulinarne inspiracje, ofertę promocyjną i sezonową. W asortymencie sklepu znajdują się towary od lokalnych dostawców (m.in. pieczywo, nabiał, produkty garmażeryjne, warzywa i owoce), a do dyspozycji klientów jest również piekarnia, wędzarnia i usługa rozbioru mięsa. Sklep przyjmuje płatności w formie bonów Grupy Muszkieterów oraz Sodexo.
Praktyczne informacje na temat Intermarché w Strzelcach Opolskich:
- Adres sklepu: ul. Stawowa 1, 47-100 Strzelce Opolskie
- Data otwarcia: 21.10.2021, godz. 9:00 – 21:00
- Godziny otwarcia: pon-sb: 7.00-21.00, ndz. handlowa: 9.00-18.00
- Liczba pracowników: 32
- Liczba kas: 5
- Liczba referencji: 16 tys.
- Akceptowane formy płatności: gotówka, karty płatnicze, bony Grupy Muszkieterów oraz Sodexo
Ważną korzyścią z otwarcia każdego nowego supermarketu Intermarché lub Bricomarché są akcje społeczne organizowane dla mieszkańców. Zaangażowanie w tym zakresie jest na stałe wpisane w strategię Grupy Muszkieterów. Opiera się ono na założeniu, że znajomość lokalnych społeczności, wśród których żyją i pracują właściciele sklepów Intermarché i Bricomarché, pozwala im lepiej poznać i odpowiadać na ich potrzeby. Do najważniejszych działań prospołecznych Grupy Muszkieterów można zaliczyć organizację bezpłatnych badań mammograficznych w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, a także akcje Fundacji Muszkieterów – „Place Zabaw – Muszkieterowie” i „Wakacje z Muszkieterami”.
Informacje o Grupie Muszkieterów w Polsce
Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2020 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 7,8 mld złotych. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Grupa Muszkieterów jest regularnie nagradzana w licznych konkursach i rankingach, m.in. na Liście 500 dziennika „Rzeczpospolita”, czyli w zestawieniu największych firm w Polsce (45. pozycja w 2020 r.), w rankingu „1 000 największych firm w Polsce” przygotowanym przez „Gazetę Finansową” (47. miejsce w 2020 r.) czy rankingu Najwięksi money.pl (48. pozycja w 2021 r.). Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii.
Więcej informacji o Grupie Muszkieterów, Intermarché oraz Bricomarché w Polsce znajduje się na stronach: www.muszkieterowie.pl, www.intermarche.pl i www.bricomarche.pl
Dodatkowych informacji udziela:
Eliza Orepiuk-Szymura
Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji
ITM Polska sp. z o.o., ul. Św. Mikołaja 5,
Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne
tel. 61 665 12 09
e-mail: eorepiuk@mousquetaires.com

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.