Komunikaty PR

INTERSPORT zwiększa zasięg

2021-11-09  |  09:30
Biuro prasowe

INTERSPORT Polska S.A. rozszerza sieć swoich lokalizacji – nowy sklep będzie mieścił się w centrum handlowym „FOCUS MALL” w Zielonej Górze. Otwarcie punktu przy ul. Wrocławskiej 17 dla klientów planowane jest w I kwartale 2022 roku. Będzie to pierwszy sklep w innowacyjnym koncepcie pick up point. Nowy format obrazuje rozwój spółki, co potwierdzają wyniki finansowe firmy, opublikowane w ostatnim tygodniu października.

Firma INTERSPORT Polska S.A., po komunikacie o wyróżniających się wynikach finansowych za I półrocze roku obrotowego 2021/2022, poinformowała o dalszym rozwoju sieci sklepów. Spółka podpisała umowę najmu na otwarcie nowego sklepu w koncepcie pick up point – będzie on mieścił się przy ul. Wrocławskiej 17, w centrum handlowym „FOCUS MALL” w Zielonej Górze., a otwarcie punktu dla klientów planowane jest w pierwszym kwartale 2022 roku.

Sposób działania sklepów pick up point jest bardzo prosty i intuicyjny – podczas zakupów online klient wybiera najbliższą placówkę w okolicy jako miejsce odbioru. Po dostarczeniu towaru do sklepu, zostaje on o tym powiadomiony, a następnie może w dowolnym momencie odebrać paczkę.

Bardzo cieszymy się, że lokalizacją dla nowego formatu sklepu INTERSPORT będzie centrum handlowe „FOCUS MALL”. Nowy sklep w Zielonej Górze, który planujemy otworzyć w pierwszy kwartale 2022 roku, obrazuje nasz rozwój oraz pozytywny efekt strategii wprowadzonej w kwietniu przez nową kadrę zarządzającą. Poskutkowała ona intensywnym wzrostem spółki INTERSPORT – potwierdzają to niedawno opublikowane wyniki finansowe, które prezentują m.in. pierwszy od 5 lat zysk firmy – mówi Marek Kaczmarek, Prezes Zarządu, INTERSPORT Polska S.A.

Wstępne szacunki wyników finansowych spółki INTERSPORT Polska S.A. pokazują, że w pierwszym półroczu roku obrotowego 2021/2022 tj. od 1 kwietnia do 30 września 2021 r., został osiągnięty zysk na poziomie 623 tys. zł (przy stratach z poprzednich lat na poziomie kilku milionów). To pierwszy raz od 5 lat, kiedy spółka może pochwalić się brakiem strat. Łączne przychody netto spółki ze sprzedaży wyniosły 106,5 mln zł i były wyższe o 30 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (81,9 mln zł).

Umowa najmu lokalu została zawarta na okres 6 lat od dnia przekazania lokalu, z możliwością przedłużenia na kolejny okres.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.