INTERSPORT zwiększa zasięg
INTERSPORT Polska S.A. rozszerza sieć swoich lokalizacji – nowy sklep będzie mieścił się w centrum handlowym „FOCUS MALL” w Zielonej Górze. Otwarcie punktu przy ul. Wrocławskiej 17 dla klientów planowane jest w I kwartale 2022 roku. Będzie to pierwszy sklep w innowacyjnym koncepcie pick up point. Nowy format obrazuje rozwój spółki, co potwierdzają wyniki finansowe firmy, opublikowane w ostatnim tygodniu października.
Firma INTERSPORT Polska S.A., po komunikacie o wyróżniających się wynikach finansowych za I półrocze roku obrotowego 2021/2022, poinformowała o dalszym rozwoju sieci sklepów. Spółka podpisała umowę najmu na otwarcie nowego sklepu w koncepcie pick up point – będzie on mieścił się przy ul. Wrocławskiej 17, w centrum handlowym „FOCUS MALL” w Zielonej Górze., a otwarcie punktu dla klientów planowane jest w pierwszym kwartale 2022 roku.
Sposób działania sklepów pick up point jest bardzo prosty i intuicyjny – podczas zakupów online klient wybiera najbliższą placówkę w okolicy jako miejsce odbioru. Po dostarczeniu towaru do sklepu, zostaje on o tym powiadomiony, a następnie może w dowolnym momencie odebrać paczkę.
Bardzo cieszymy się, że lokalizacją dla nowego formatu sklepu INTERSPORT będzie centrum handlowe „FOCUS MALL”. Nowy sklep w Zielonej Górze, który planujemy otworzyć w pierwszy kwartale 2022 roku, obrazuje nasz rozwój oraz pozytywny efekt strategii wprowadzonej w kwietniu przez nową kadrę zarządzającą. Poskutkowała ona intensywnym wzrostem spółki INTERSPORT – potwierdzają to niedawno opublikowane wyniki finansowe, które prezentują m.in. pierwszy od 5 lat zysk firmy – mówi Marek Kaczmarek, Prezes Zarządu, INTERSPORT Polska S.A.
Wstępne szacunki wyników finansowych spółki INTERSPORT Polska S.A. pokazują, że w pierwszym półroczu roku obrotowego 2021/2022 tj. od 1 kwietnia do 30 września 2021 r., został osiągnięty zysk na poziomie 623 tys. zł (przy stratach z poprzednich lat na poziomie kilku milionów). To pierwszy raz od 5 lat, kiedy spółka może pochwalić się brakiem strat. Łączne przychody netto spółki ze sprzedaży wyniosły 106,5 mln zł i były wyższe o 30 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (81,9 mln zł).
Umowa najmu lokalu została zawarta na okres 6 lat od dnia przekazania lokalu, z możliwością przedłużenia na kolejny okres.
Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki
Żabka Jush zaskakuje największą kampanią w swojej historii
Ruszają zgłoszenia do nowej edycji „Lidl Fair Pay”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne
Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.
Infrastruktura
Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci
W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.