Irka Marsze - bohaterka kolejnej odsłony inspirującej kampanii Intermarché
Grupa Muszkieterów przygotowała dla Intermarché kolejną odsłonę kampanii z udziałem Optymistki. Tym razem ambasadorka sieci przedstawia się klientom. Irka Marsze, której imię i nazwisko nawiązują do nazwy sieci, nadal inspiruje oraz zachęca klientów do prowadzenia zdrowszego trybu życia przy niewielkich wydatkach na zakupy. Kampania wystartowała 18 lutego br. Działania reklamowe prowadzone są wielokanałowo: w radiu, internecie oraz punktach sprzedaży.
Bohaterka kampanii to Irka Marsze – optymistycznie nastawiona do życia kobieta, która podejmuje decyzje najlepsze dla swoich bliskich, a także służy dobrą radą przyjaciołom, znajomym i sąsiadom. Jest to klientka Intermarché oraz smartshopperka. Zwraca uwagę, aby kupowane przez nią produkty były zarówno wysokiej jakości, jak i w atrakcyjnych cenach. Zależy jej także na świeżości i dostępie do kulinarnych inspiracji. Dla ambasadorki sieci robienie zakupów w Intermarché to radość oraz szereg korzyści.
Głównym claimem kampanii oraz sieci Intermarché pozostaje: „Świeżo, tanio, z optymizmem”. W nowej odsłonie działań reklamowych Muszkieterowie podkreślają swój wyróżnik, jakim są atrakcyjne ceny, dlatego obecnie trwająca część kampanii jest dodatkowo wzmacniana hasłem: „Ciesz się niską ceną. Z Ireną”.
– Wśród priorytetów Grupy Muszkieterów jest zachęcanie klientów Intermarché do dokonywania zmian na lepsze. Inspirujemy do wprowadzania nie tylko nowych, zdrowych nawyków zakupowych, lecz także żywieniowych – mówi Tomasz Walkowiak, członek Zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché i dodaje – Wierzymy, że dzięki naszej ambasadorce, Irce Marsze, wizerunek sieci Intermarché będzie jeszcze bardziej przyjazny i familijny. Przed nami okres intensywnej pracy, ale także satysfakcji.
Komunikacja przedstawiająca Irkę Marsze prowadzona jest w na kanałach internetowych (w tym w mediach społecznościowych), w radiu, materiałach drukowanych oraz w punktach handlowych. Muszkieterowie wyprodukowali spoty wideo, w których bohaterka przedstawia się odbiorcom podczas robienia zakupów w Intermarché.
Nową kampanię zespół Intermarché opracował we współpracy z agencją reklamową DDB. Za produkcje odpowiadało studio produkcyjne FooDoo, aktywności w internecie, w tym w social mediach prowadzi DDB oraz agencja interaktywna oS3. Z kolei zaplanowanie i zakup mediów leżało w gestii domu mediowego Mediacom, a działania PR – Havas PR Warsaw.
Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok
Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.
Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Regionalne
Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes
Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.
Transport
Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze
Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.
Polityka
Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii
Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.