Komunikaty PR

Irka Marsze - bohaterka kolejnej odsłony inspirującej kampanii Intermarché

2021-03-23  |  11:15
Biuro prasowe

Grupa Muszkieterów przygotowała dla Intermarché kolejną odsłonę kampanii z udziałem Optymistki. Tym razem ambasadorka sieci przedstawia się klientom. Irka Marsze, której imię i nazwisko nawiązują do nazwy sieci, nadal inspiruje oraz zachęca klientów do prowadzenia zdrowszego trybu życia przy niewielkich wydatkach na zakupy. Kampania wystartowała 18 lutego br. Działania reklamowe prowadzone są wielokanałowo: w radiu, internecie oraz punktach sprzedaży.

Bohaterka kampanii to Irka Marsze – optymistycznie nastawiona do życia kobieta, która podejmuje decyzje najlepsze dla swoich bliskich, a także służy dobrą radą przyjaciołom, znajomym i sąsiadom. Jest to klientka Intermarché oraz smartshopperka. Zwraca uwagę, aby kupowane przez nią produkty były zarówno wysokiej jakości, jak i w atrakcyjnych cenach. Zależy jej także na świeżości i dostępie do kulinarnych inspiracji. Dla ambasadorki sieci robienie zakupów w Intermarché to radość oraz szereg korzyści.

Głównym claimem kampanii oraz sieci Intermarché pozostaje: „Świeżo, tanio, z optymizmem”. W nowej odsłonie działań reklamowych Muszkieterowie podkreślają swój wyróżnik, jakim są atrakcyjne ceny, dlatego obecnie trwająca część kampanii jest dodatkowo wzmacniana hasłem: „Ciesz się niską ceną. Z Ireną”.

Wśród priorytetów Grupy Muszkieterów jest zachęcanie klientów Intermarché do dokonywania zmian na lepsze. Inspirujemy do wprowadzania nie tylko nowych, zdrowych nawyków zakupowych, lecz także żywieniowychmówi Tomasz Walkowiak, członek Zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché i dodajeWierzymy, że dzięki naszej ambasadorce, Irce Marsze, wizerunek sieci Intermarché będzie jeszcze bardziej przyjazny i familijny. Przed nami okres intensywnej pracy, ale także satysfakcji.

Komunikacja przedstawiająca Irkę Marsze prowadzona jest w na kanałach internetowych (w tym w mediach społecznościowych), w radiu, materiałach drukowanych oraz w punktach handlowych. Muszkieterowie wyprodukowali spoty wideo, w których bohaterka przedstawia się odbiorcom podczas robienia zakupów w Intermarché.

Nową kampanię zespół Intermarché opracował we współpracy z agencją reklamową DDB. Za produkcje odpowiadało studio produkcyjne FooDoo, aktywności w internecie, w tym w social mediach prowadzi DDB oraz agencja interaktywna oS3. Z kolei zaplanowanie i zakup mediów leżało w gestii domu mediowego Mediacom, a działania PR – Havas PR Warsaw.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok Biuro prasowe
2024-05-17 | 10:25

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok

Działania Grupy Żabka mają istotny wpływ na rozwój polskiej gospodarki. Z opublikowanego Raportu Odpowiedzialności „Wygodnie i odpowiedzialnie” wynika, że całkowita kwota
Handel Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.
2024-05-17 | 01:00

Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.

Notowana na Głównym Rynku GPW firma kosmetyczna Miraculum podsumowuje wyniki po I kwartale 2024 r. Po raz pierwszy od wielu lat kwartalny wskaźnik EBITDA przekroczył 1 mln zł –
Handel Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki
2024-05-15 | 08:49

Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki

Gdzie handel opłaca się najbardziej? Wszędzie tam, gdzie są klienci! Niby to znana od lat prawda, jednak tam, gdzie potencjalnych klientów jest najwięcej, najczęściej stawki za

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.