Komunikaty PR

Irka Marsze - bohaterka kolejnej odsłony inspirującej kampanii Intermarché

2021-03-23  |  11:15
Biuro prasowe

Grupa Muszkieterów przygotowała dla Intermarché kolejną odsłonę kampanii z udziałem Optymistki. Tym razem ambasadorka sieci przedstawia się klientom. Irka Marsze, której imię i nazwisko nawiązują do nazwy sieci, nadal inspiruje oraz zachęca klientów do prowadzenia zdrowszego trybu życia przy niewielkich wydatkach na zakupy. Kampania wystartowała 18 lutego br. Działania reklamowe prowadzone są wielokanałowo: w radiu, internecie oraz punktach sprzedaży.

Bohaterka kampanii to Irka Marsze – optymistycznie nastawiona do życia kobieta, która podejmuje decyzje najlepsze dla swoich bliskich, a także służy dobrą radą przyjaciołom, znajomym i sąsiadom. Jest to klientka Intermarché oraz smartshopperka. Zwraca uwagę, aby kupowane przez nią produkty były zarówno wysokiej jakości, jak i w atrakcyjnych cenach. Zależy jej także na świeżości i dostępie do kulinarnych inspiracji. Dla ambasadorki sieci robienie zakupów w Intermarché to radość oraz szereg korzyści.

Głównym claimem kampanii oraz sieci Intermarché pozostaje: „Świeżo, tanio, z optymizmem”. W nowej odsłonie działań reklamowych Muszkieterowie podkreślają swój wyróżnik, jakim są atrakcyjne ceny, dlatego obecnie trwająca część kampanii jest dodatkowo wzmacniana hasłem: „Ciesz się niską ceną. Z Ireną”.

Wśród priorytetów Grupy Muszkieterów jest zachęcanie klientów Intermarché do dokonywania zmian na lepsze. Inspirujemy do wprowadzania nie tylko nowych, zdrowych nawyków zakupowych, lecz także żywieniowychmówi Tomasz Walkowiak, członek Zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché i dodajeWierzymy, że dzięki naszej ambasadorce, Irce Marsze, wizerunek sieci Intermarché będzie jeszcze bardziej przyjazny i familijny. Przed nami okres intensywnej pracy, ale także satysfakcji.

Komunikacja przedstawiająca Irkę Marsze prowadzona jest w na kanałach internetowych (w tym w mediach społecznościowych), w radiu, materiałach drukowanych oraz w punktach handlowych. Muszkieterowie wyprodukowali spoty wideo, w których bohaterka przedstawia się odbiorcom podczas robienia zakupów w Intermarché.

Nową kampanię zespół Intermarché opracował we współpracy z agencją reklamową DDB. Za produkcje odpowiadało studio produkcyjne FooDoo, aktywności w internecie, w tym w social mediach prowadzi DDB oraz agencja interaktywna oS3. Z kolei zaplanowanie i zakup mediów leżało w gestii domu mediowego Mediacom, a działania PR – Havas PR Warsaw.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję

Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.

Prawo

Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym

Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.

Firma

Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie

Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.