Komunikaty PR

KappAhl otworzy się w Libero. Będzie to jedyny sklep marki w Katowicach

2020-02-25  |  09:40
Biuro prasowe
Do pobrania Libero ( 0.69 MB )

Na początku kwietnia znana szwedzka marka powróci na handlową mapę stolicy Śląska. KappAhl, w najnowszym kompleksie handlowo-rozrywkowym w regionie, otworzy sklep w zupełnie nowym koncepcie. Fanów marki z pewnością ucieszy informacja, że będą w nim dostępne wszystkie linie i najnowsze kolekcje, także ta z metką XLNT czy superpopularna i adresowana do najmłodszych, Newbie.

Do wyboru, do koloru

KappAhl to jedna z najbardziej znanych i lubianych sieciowych marek modowych. Obecna nad Wisłą od ponad dwóch dekad nie raz zaskakiwała pomysłowością oraz inspiracjami czerpanymi z najnowszych trendów i wybiegów z całego świata. Projektanci KappAhl słyną z tego, że bardzo zręcznie potrafią łączyć funkcjonalne, klasyczne i zachowawcze podejście do mody z wyrafinowanym, czasem nawet odważnym designem i oryginalnymi dodatkami. To, co wyróżnia skandynawską odzieżówkę – poza wysoką jakością materiałów oraz zrównoważoną produkcją – to doskonałe zgranie kolekcji, dające wiele możliwości łączenia poszczególnych części garderoby w kompletne stylizacje.

Sklep w Libero to dla nas bardzo ważne otwarcie. W Katowicach i miastach po sąsiedzku mamy liczne grono fanów. Postawiliśmy na nowe, bardzo ładne, wygodne i dobrze skomunikowane centrum, które mimo tego, że ma zaledwie kilkanaście miesięcy, to już cieszy się dużą rozpoznawalnością, ugruntowaną pozycją i co najważniejsze, rosnącą z miesiąca na miesiąc liczbą odwiedzających. To właśnie obecnym klientom Libero, ale też tym nowym, zaproponujemy ubrania i dodatki z metką KappAhl, zaprojektowane w zgodzie ze światowymi trendami oraz linie odzieży z produkcji ekologicznej, przyjaznej środowisku – mówi Agnieszka Skrybant-Jaworska prezes zarządu KappAhl.

Lokal KappAhl w Libero Katowice zajmie około 550 metrów kwadratowych. Będzie mieścił się niedaleko głównego wejścia. Przedstawiciele marki zapowiedzieli, że na półkach i wieszakach znajdą się nowości ze wszystkich dostępnych linii. To oznacza, że odwiedzający Libero będą mogli wybierać nie tylko spośród propozycji z dobrze znanych kolekcji Classics, Casual, Hampton Republic 27 czy dziecięcego Kax. W sklepie przy skrzyżowaniu Kościuszki i Kolejowej będzie dostępna także linia XLNT, która w ostatnich latach zyskała spore grono miłośniczek. To moda adresowana do kobiet plus size, noszących ubrania w rozmiarze większym niż 42. W jedynym KappAhl w Katowicach do kupienia będą również ubranka i akcesoria dla niemowląt i maluchów z logo Newbie. Od kilku lat linia skrada serca młodych mam niepowtarzalnym, przemyślanym wzornictwem, często utrzymanym w duchu retro, a także najwyższej jakości ekologicznymi i przyjaznymi środowisku tkaninami.

Libero stawia na modę

Jedyny KappAhl w regionie to silne wzmocnienie oferty modowej Libero. Otwarty 15 miesięcy temu kompleks może pochwalić się pełnym obłożeniem i rosnącą z kwartału na kwartał odwiedzalnością.

Mieć na swoim pokładzie jedyny KappAhl w Katowicach to duże wyróżnienie. Obecność szwedzkiej sieci odzieżowej rozwinie, i tak już interesującą i bardzo różnorodną, ofertę modową. Kwietniowe otwarcie salonu, który zaprojektowano w oparciu o najnowszy koncept aranżacyjny, będzie ważnym wydarzeniem. Miłośnicy KappAhl z Katowic i okolic dostaną wszystko to, na co czekają, czyli ubrania i dodatki ze wszystkich linii regularnych i kolekcji limitowanych – podkreśla Marcin Kopczyk, Senior Leasing Manager z Działu Centrów Handlowych, Echo Investment.

Nowy sklep dopisze się do listy ponad sześćdziesięciu innych lokali z modą, obuwiem i akcesoriami. To właśnie przemyślany dobór marek sprawia, że już od samego otwarcia centrum, oferta modowa dostępna w Libero Katowice charakteryzuje się kompleksowością i różnorodnością. Na modne zakupy obiekt zaprasza wszystkich, niezależnie od wieku czy zasobności portfela. Tych, którzy z modą lubią eksperymentować i szukają najnowszych trendów, ale także tych, którzy poszukują funkcjonalności i ponadczasowej klasyki. I tak na południu Katowic znaleźć można największy w Polsce, dwupoziomowy salon włoskiej Terranovy, przestronny i doskonale zaopatrzony salon Reserved, czy debiutancki sklep eobuwie.pl, w którym zakupy robi się na tablecie, a wybierać można spośród kilkunastu tysięcy, dostępnych na miejscu, par butów. Nowym, ciekawym modowym nabytkiem Libero, jest butik znanej projektantki Evy Minge – FemmeStage – który otworzył się pod koniec trzeciego kwartału ubiegłego roku.

Silnym magnesem przyciągającym do centrum mężczyzn poszukujących klasycznej mody, jest aleja utworzona przez salony wszystkich najbardziej znanych marek: Bytom, Vistula, Lancerto, Lavard, Matik, Kubenz i Pako Lorente.

Inne oblicze rozrywki

Libero jest miejscem spotkań, dlatego zarządzający centrum wyjątkowo dbają w nim o kalendarz atrakcji. Zawsze jest tu miejsce zarówno dla rozpoznawalnych wydarzeń licencyjnych – Klub Małego Kinomana organizowany wspólnie z kinem Helios, spotkania z filmowymi bohaterami czy święto miłośników klocków LEGO – jak również, dla projektów specjalnych, zapraszających do świata muzyki, sztuki, kultury, designu, mody czy sportu. W ubiegłym roku gorące Lato na Placu do Radości przyciągało katowiczan nietypowym festiwalem filmowym o tematyce kulinarnej "Films for Food Festival", teatrem improwizacji, potańcowkami i szkołą tańca latino, czytankami dla dzieci i spotkaniami z aktorami, a także wakacyjną szkołą skimboardingu. Doskonała zabawa – we francuskich klimatach – na Placu do Radości trwała także we wrześniu. Libero zaprosiło na naukę gry i turnieje w bule, spektakle teatru Pijana Sypialnia czy weekend francuskich smaków.

Dobrze znana jest też muzyczna twarz Libero. W ciągu kilkunastu miesięcy na scenie wystąpiły gwiazdy, które razem mogłyby stworzyć line-up niezłego festiwalu. To m.in.: Dawid Kwiatkowski, Margaret, Grubson, PlanBe, Smolasty i Tulia. W centrum dobrze czują się też tik-tokerzy, którzy parokrotnie zapewniali doskonałą muzyczną rozrywkę organizując przy skrzyżowaniu Kościuszki i Kolejowej całodniowe tik-tok campy.

Niech Żyje Libero

Innym flagowym projektem Libero są alternatywne targi, warsztaty i spotkania, które odbywają się cyklicznie. Najpierw we wrześniu do centrum na Niech Żyją Dziewczyny! zjechało kilkadziesiąt młodych, polskich marek założonych i prowadzonych przez dziewczyny. Była moda, sztuka, design, ręcznie robiona biżuteria i naturalne kosmetyki. Później, przed Bożym Narodzeniem, Libero zostało gospodarzem nietypowego, świątecznego kiermaszu. Na Niech Żyją Święta! można było kupić ręcznie robione dekoracje i ozdoby, nie brakowało też pomysłów na oryginalne prezenty od polskich marek i projektantów. W drugiej połowie lutego Libero było współorganizatorem pierwszych na Śląsku targów Niech Żyje Komiks i Ilustracja! Najciekawsze polskie komiksy, ziny, ilustracje, gadżety, a także samych komiksowych twórców można było spotkać podczas dwudniowego eventu.

Lubimy kulturalny i artystyczny, trochę offowy klimat wydarzeń. Dobrze się w nim czujemy. Ale najważniejsze, że polubili go nasi odwiedzający. I co warto podkreślić, konsekwencja w ich organizowaniu pomaga przyciągać do Libero także osoby, które wcześniej nie gościły w centrum – mówi Katarzyna Porębska, manager ds. marketingu, Echo Investment.

Zapraszając w swoje progi autorską modę, sztukę czy wzornictwo, pod koniec ubiegłego roku Libero postanowiło stworzyć przestrzeń dla regularnego sklepu z niszowymi markami. Od listopada na pierwszym piętrze centrum działa Polski Design Pop-up, znaleźć w nim można rzeczy od kilkudziesięciu polskich projektantów i twórców.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy... Biuro prasowe
2024-12-02 | 13:38

Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...

Salesforce podał najnowsze dane dotyczące zakupów podczas Black Friday, na podstawie analizy koszyków zakupowych ponad 1,5 miliarda konsumentów. Sprzedaż online wzrosła o
Handel Dr Oetker, DOZ i Befaszczot wdrożą kody 2D na polskim rynku
2024-11-29 | 13:40

Dr Oetker, DOZ i Befaszczot wdrożą kody 2D na polskim rynku

Trzy znaczące firmy – Dr Oetker, DOZ oraz Befaszczot – podpisały listy intencyjne, zobowiązując się do wdrożenia kodów 2D od GS1 na produktach ze swojej oferty. Ten krok
Handel Czy prezenty dotrą na czas? Bożonarodzeniowe wyzwania przed kurierami
2024-11-29 | 09:00

Czy prezenty dotrą na czas? Bożonarodzeniowe wyzwania przed kurierami

• Szacuje się, że w tym roku kurierzy dostarczą ok. 1,2 mld przesyłek, z tego blisko 500 milionów od października do końca grudnia.  • Firmy kurierskie w Polsce są

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy

Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.

Ochrona środowiska

Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna

Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.

Telekomunikacja

M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej

– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.