Komunikaty PR

Klienci Katowickiej w Galerii czują się bezpiecznie

2021-04-07  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Nowa rzeczywistość stawia przed kompleksami handlowo-rozrywkowymi zupełnie inne wymagania. Jak radzi sobie w niej Katowicka? W corocznym eksperckim audycie, zleconym przez zarządcę, Apsys Polska, Galeria uzyskała wysokie oceny. Wyniki te wyraźnie pokazują, że klienci, pomimo obecnej sytuacji, czują się tu w pełni bezpiecznie. Co więcej, w obiekcie czeka na nich szereg funkcjonalnych udogodnień.

Od 2018 roku Apsys Polska zleca zewnętrznej firmie, SANA Consulting, przeprowadzenie w swoich obiektach obiektywnej oceny ich działalności oraz dostępnych rozwiązań. Audyt 2020 był szczególny ze względu na panującą pandemię COVID-19. Po raz pierwszy brano pod uwagę m.in. stosowanie się do zasad reżimu sanitarnego oraz zaleceń GIS-u, politykę informacyjną, dostępność środków higienicznych i wiele innych, kluczowych dla bezpieczeństwa kryteriów.

Jak w opinii specjalistów funkcjonuje Galeria Katowicka? Czy spełnia rygorystyczne wymagania sanitarne?

Okazuje się, że śląskie centrum handlowo-rozrywkowe w audycie wypadło celująco i - co więcej – jego ocena wzrosła w porównaniu z poprzednimi latami. Z przeprowadzonych analiz wynika, że Katowicka doskonale radzi sobie w zupełnie nowej rzeczywistości, realizując wytyczne w aż 96%. To jednak nie wszystko! Galeria uzyskała także 100% wynik w kategorii udogodnień w zakupach.

- Bardzo cieszymy się z niezwykle wysokich ocen przeprowadzonego w ostatnim czasie audytu. Są one lustrzanym odbiciem wielowymiarowych działań oraz ogromu pracy i starań, jakie wkładamy na co dzień w prawidłowe funkcjonowanie Galerii Katowickiej. Przede wszystkim od zawsze dbamy o najwyższe standardy sanitarne, gdyż niezmiennie kwestią nadrzędną pozostaje dla nas bezpieczeństwo klientów i pracowników – mówi Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej. - Aktualnie pracujemy nad rozwinięciem szczególnie istotnego społecznie projektu - „Katowicka dla Autyzmu”, dzięki któremu Galeria już od kilku lat jest miejscem przyjaznym osobom o obniżonej tolerancji na bodźce zewnętrzne – dodaje.

Jak Galeria Katowicka dba o bezpieczeństwo klientów?

Od początku pandemii COVID-19 zarządzający bardzo poważnie podeszli do kwestii zapewnienia klientom maksymalnie wysokiego poczucia komfortu w czasie wizyt. Ściśle przestrzegane jest m.in. zakrywanie ust i nosa, dezynfekowanie rąk przed wejściem do poszczególnych lokali oraz zachowanie dystansu i limitów. W częściach wspólnych działa system zliczający klientów, a każdy z najemców dba o stosowanie się do zakładanych limitów. O podstawowych zasadach przypominają nie tylko najemcy i obsługa Katowickiej, ale również grafiki informacyjne oraz dedykowane komunikaty w radiowęźle. Na terenie całego budynku dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym, w obiekcie znajduje się też maseczkomat. Maseczki są również dostępne za symboliczny punkt w programie lojalnościowym oraz bezpłatnie rozdawane przy różnych okazjach. Zawsze można je też odebrać w punkcie informacyjnym. Cyklicznie odkażane są wszystkie newralgiczne miejsca i elementy pasaży handlowych, urządzenia oraz toalety, a Pokój Rodzica z Dzieckiem czy Pokój Wyciszenia są dodatkowo ozonowane.

- Minął już ponad rok, od kiedy funkcjonujemy w najwyższym reżimie sanitarnym, aby stale zapewniać naszym klientom bezpieczeństwo pobytu. Mimo, że przez ten czas nieco oswoiliśmy się z obecnym porządkiem świata, to podobnie jak nasi Klienci, my również z niecierpliwością oczekujemy na możliwość powrotu do normalności. Mamy nadzieję, że już niebawem wrócimy do gry w pełnym składzie – mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.