Komunikaty PR

Klienci Katowickiej w Galerii czują się bezpiecznie

2021-04-07  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Nowa rzeczywistość stawia przed kompleksami handlowo-rozrywkowymi zupełnie inne wymagania. Jak radzi sobie w niej Katowicka? W corocznym eksperckim audycie, zleconym przez zarządcę, Apsys Polska, Galeria uzyskała wysokie oceny. Wyniki te wyraźnie pokazują, że klienci, pomimo obecnej sytuacji, czują się tu w pełni bezpiecznie. Co więcej, w obiekcie czeka na nich szereg funkcjonalnych udogodnień.

Od 2018 roku Apsys Polska zleca zewnętrznej firmie, SANA Consulting, przeprowadzenie w swoich obiektach obiektywnej oceny ich działalności oraz dostępnych rozwiązań. Audyt 2020 był szczególny ze względu na panującą pandemię COVID-19. Po raz pierwszy brano pod uwagę m.in. stosowanie się do zasad reżimu sanitarnego oraz zaleceń GIS-u, politykę informacyjną, dostępność środków higienicznych i wiele innych, kluczowych dla bezpieczeństwa kryteriów.

Jak w opinii specjalistów funkcjonuje Galeria Katowicka? Czy spełnia rygorystyczne wymagania sanitarne?

Okazuje się, że śląskie centrum handlowo-rozrywkowe w audycie wypadło celująco i - co więcej – jego ocena wzrosła w porównaniu z poprzednimi latami. Z przeprowadzonych analiz wynika, że Katowicka doskonale radzi sobie w zupełnie nowej rzeczywistości, realizując wytyczne w aż 96%. To jednak nie wszystko! Galeria uzyskała także 100% wynik w kategorii udogodnień w zakupach.

- Bardzo cieszymy się z niezwykle wysokich ocen przeprowadzonego w ostatnim czasie audytu. Są one lustrzanym odbiciem wielowymiarowych działań oraz ogromu pracy i starań, jakie wkładamy na co dzień w prawidłowe funkcjonowanie Galerii Katowickiej. Przede wszystkim od zawsze dbamy o najwyższe standardy sanitarne, gdyż niezmiennie kwestią nadrzędną pozostaje dla nas bezpieczeństwo klientów i pracowników – mówi Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej. - Aktualnie pracujemy nad rozwinięciem szczególnie istotnego społecznie projektu - „Katowicka dla Autyzmu”, dzięki któremu Galeria już od kilku lat jest miejscem przyjaznym osobom o obniżonej tolerancji na bodźce zewnętrzne – dodaje.

Jak Galeria Katowicka dba o bezpieczeństwo klientów?

Od początku pandemii COVID-19 zarządzający bardzo poważnie podeszli do kwestii zapewnienia klientom maksymalnie wysokiego poczucia komfortu w czasie wizyt. Ściśle przestrzegane jest m.in. zakrywanie ust i nosa, dezynfekowanie rąk przed wejściem do poszczególnych lokali oraz zachowanie dystansu i limitów. W częściach wspólnych działa system zliczający klientów, a każdy z najemców dba o stosowanie się do zakładanych limitów. O podstawowych zasadach przypominają nie tylko najemcy i obsługa Katowickiej, ale również grafiki informacyjne oraz dedykowane komunikaty w radiowęźle. Na terenie całego budynku dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym, w obiekcie znajduje się też maseczkomat. Maseczki są również dostępne za symboliczny punkt w programie lojalnościowym oraz bezpłatnie rozdawane przy różnych okazjach. Zawsze można je też odebrać w punkcie informacyjnym. Cyklicznie odkażane są wszystkie newralgiczne miejsca i elementy pasaży handlowych, urządzenia oraz toalety, a Pokój Rodzica z Dzieckiem czy Pokój Wyciszenia są dodatkowo ozonowane.

- Minął już ponad rok, od kiedy funkcjonujemy w najwyższym reżimie sanitarnym, aby stale zapewniać naszym klientom bezpieczeństwo pobytu. Mimo, że przez ten czas nieco oswoiliśmy się z obecnym porządkiem świata, to podobnie jak nasi Klienci, my również z niecierpliwością oczekujemy na możliwość powrotu do normalności. Mamy nadzieję, że już niebawem wrócimy do gry w pełnym składzie – mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.