Klienci Katowickiej w Galerii czują się bezpiecznie

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Nowa rzeczywistość stawia przed kompleksami handlowo-rozrywkowymi zupełnie inne wymagania. Jak radzi sobie w niej Katowicka? W corocznym eksperckim audycie, zleconym przez zarządcę, Apsys Polska, Galeria uzyskała wysokie oceny. Wyniki te wyraźnie pokazują, że klienci, pomimo obecnej sytuacji, czują się tu w pełni bezpiecznie. Co więcej, w obiekcie czeka na nich szereg funkcjonalnych udogodnień.
Od 2018 roku Apsys Polska zleca zewnętrznej firmie, SANA Consulting, przeprowadzenie w swoich obiektach obiektywnej oceny ich działalności oraz dostępnych rozwiązań. Audyt 2020 był szczególny ze względu na panującą pandemię COVID-19. Po raz pierwszy brano pod uwagę m.in. stosowanie się do zasad reżimu sanitarnego oraz zaleceń GIS-u, politykę informacyjną, dostępność środków higienicznych i wiele innych, kluczowych dla bezpieczeństwa kryteriów.
Jak w opinii specjalistów funkcjonuje Galeria Katowicka? Czy spełnia rygorystyczne wymagania sanitarne?
Okazuje się, że śląskie centrum handlowo-rozrywkowe w audycie wypadło celująco i - co więcej – jego ocena wzrosła w porównaniu z poprzednimi latami. Z przeprowadzonych analiz wynika, że Katowicka doskonale radzi sobie w zupełnie nowej rzeczywistości, realizując wytyczne w aż 96%. To jednak nie wszystko! Galeria uzyskała także 100% wynik w kategorii udogodnień w zakupach.
- Bardzo cieszymy się z niezwykle wysokich ocen przeprowadzonego w ostatnim czasie audytu. Są one lustrzanym odbiciem wielowymiarowych działań oraz ogromu pracy i starań, jakie wkładamy na co dzień w prawidłowe funkcjonowanie Galerii Katowickiej. Przede wszystkim od zawsze dbamy o najwyższe standardy sanitarne, gdyż niezmiennie kwestią nadrzędną pozostaje dla nas bezpieczeństwo klientów i pracowników – mówi Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej. - Aktualnie pracujemy nad rozwinięciem szczególnie istotnego społecznie projektu - „Katowicka dla Autyzmu”, dzięki któremu Galeria już od kilku lat jest miejscem przyjaznym osobom o obniżonej tolerancji na bodźce zewnętrzne – dodaje.
Jak Galeria Katowicka dba o bezpieczeństwo klientów?
Od początku pandemii COVID-19 zarządzający bardzo poważnie podeszli do kwestii zapewnienia klientom maksymalnie wysokiego poczucia komfortu w czasie wizyt. Ściśle przestrzegane jest m.in. zakrywanie ust i nosa, dezynfekowanie rąk przed wejściem do poszczególnych lokali oraz zachowanie dystansu i limitów. W częściach wspólnych działa system zliczający klientów, a każdy z najemców dba o stosowanie się do zakładanych limitów. O podstawowych zasadach przypominają nie tylko najemcy i obsługa Katowickiej, ale również grafiki informacyjne oraz dedykowane komunikaty w radiowęźle. Na terenie całego budynku dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym, w obiekcie znajduje się też maseczkomat. Maseczki są również dostępne za symboliczny punkt w programie lojalnościowym oraz bezpłatnie rozdawane przy różnych okazjach. Zawsze można je też odebrać w punkcie informacyjnym. Cyklicznie odkażane są wszystkie newralgiczne miejsca i elementy pasaży handlowych, urządzenia oraz toalety, a Pokój Rodzica z Dzieckiem czy Pokój Wyciszenia są dodatkowo ozonowane.
- Minął już ponad rok, od kiedy funkcjonujemy w najwyższym reżimie sanitarnym, aby stale zapewniać naszym klientom bezpieczeństwo pobytu. Mimo, że przez ten czas nieco oswoiliśmy się z obecnym porządkiem świata, to podobnie jak nasi Klienci, my również z niecierpliwością oczekujemy na możliwość powrotu do normalności. Mamy nadzieję, że już niebawem wrócimy do gry w pełnym składzie – mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.