Komunikaty PR

Kontigo wchodzi w nowy format sprzedaży detalicznej.

2021-11-19  |  17:00

Sieć sklepów kosmetycznych Kontigo, która do tej pory otwierała sklepy stacjonarne głównie w galeriach handlowych oraz rozwinęła sklep online, postanowiła uruchomić nową formę sprzedaży detalicznej – wyspy handlowe.

W listopadzie zostaną utworzone trzy nowe wyspy handlowe Kontigo

Już 23.11 nastąpi otwarcie wysp handlowych w Galerii Rzeszów, 25.11 w Galaxy Szczecin, a 29.11 w gdyńskiej Rivierze.

Najbliższe 3 otwarcia wysp handlowych Kontigo to dopiero początek! Uważamy, że ten format sprzedaży ma duży potencjał i zapewni nam szerokie dotarcie do naszych Klientek – opowiada Magdalena Dąbrowska, Menadżer ds. Marketingu w Kontigo.

Atrakcje dla nowych Klientek

Z okazji otwarcia wysp handlowych na klientki Kontigo czekają wyjątkowe atrakcje i promocje. To świetna okazja do zapoznania się z asortymentem sieci, wypróbowania nowych produktów  oraz do uzupełnienia braków w kosmetyczkach. W dniach otwarć będzie także obowiązywał rabat aż do 50 proc. na cały asortyment, a na pierwsze 50 Klientek będą czekać karty podarunkowe o wartości 25 zł. Warto udać się na zakupy już z samego rana, ponieważ karty rozdawane będą już za samo przyjście, nie zależnie od dokonanych zakupów.

Wyjątkowe miejsce dla każdej kobiety

Sieć sklepów kosmetycznych Kontigo od lat cieszy się zaufaniem i sympatią klientek dzięki wyjątkowej, stale rozwijanej ofercie kosmetyków naturalnych, w tym wysokojakościowych linii autorskich. Koncept marki powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której warto zapewnić wyjątkową obsługę oraz szeroki wybór produktów do pielęgnacji ciała, twarzy, włosów oraz makijażu.

Wyróżnikami sieci sklepów kosmetycznych Kontigo są wysoka jakość, bogaty asortyment i troska o klientkę. To właśnie kobiety od zawsze stanowiły centrum naszego zainteresowania. Nieustannie szukamy dla nich nowych, funkcjonalnych rozwiązań, które zagwarantują pozytywne doświadczenia związane z obcowaniem z naszą marką. Ogromnie się cieszymy, że już od listopada nasz asortyment będzie dostępny w nowych lokalizacjach - komentuje Magdalena Dąbrowska, Marketing Manager w Kontigo.


Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych należących do grupy Eurocash. Koncept powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową, indywidualną obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. W ofercie sklepów znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. Wyróżnikiem sieci jest bogaty asortyment kosmetyków naturalnych i azjatyckich. Kontigo pozycjonuje się jako jeden z ekspertów od popularnych na polskim rynku kosmetyków koreańskich. Marka prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepu online, a także w ponad 30 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.