Kontigo wchodzi w nowy format sprzedaży detalicznej.
Sieć sklepów kosmetycznych Kontigo, która do tej pory otwierała sklepy stacjonarne głównie w galeriach handlowych oraz rozwinęła sklep online, postanowiła uruchomić nową formę sprzedaży detalicznej – wyspy handlowe.
W listopadzie zostaną utworzone trzy nowe wyspy handlowe Kontigo
Już 23.11 nastąpi otwarcie wysp handlowych w Galerii Rzeszów, 25.11 w Galaxy Szczecin, a 29.11 w gdyńskiej Rivierze.
- Najbliższe 3 otwarcia wysp handlowych Kontigo to dopiero początek! Uważamy, że ten format sprzedaży ma duży potencjał i zapewni nam szerokie dotarcie do naszych Klientek – opowiada Magdalena Dąbrowska, Menadżer ds. Marketingu w Kontigo.
Atrakcje dla nowych Klientek
Z okazji otwarcia wysp handlowych na klientki Kontigo czekają wyjątkowe atrakcje i promocje. To świetna okazja do zapoznania się z asortymentem sieci, wypróbowania nowych produktów oraz do uzupełnienia braków w kosmetyczkach. W dniach otwarć będzie także obowiązywał rabat aż do 50 proc. na cały asortyment, a na pierwsze 50 Klientek będą czekać karty podarunkowe o wartości 25 zł. Warto udać się na zakupy już z samego rana, ponieważ karty rozdawane będą już za samo przyjście, nie zależnie od dokonanych zakupów.
Wyjątkowe miejsce dla każdej kobiety
Sieć sklepów kosmetycznych Kontigo od lat cieszy się zaufaniem i sympatią klientek dzięki wyjątkowej, stale rozwijanej ofercie kosmetyków naturalnych, w tym wysokojakościowych linii autorskich. Koncept marki powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której warto zapewnić wyjątkową obsługę oraz szeroki wybór produktów do pielęgnacji ciała, twarzy, włosów oraz makijażu.
- Wyróżnikami sieci sklepów kosmetycznych Kontigo są wysoka jakość, bogaty asortyment i troska o klientkę. To właśnie kobiety od zawsze stanowiły centrum naszego zainteresowania. Nieustannie szukamy dla nich nowych, funkcjonalnych rozwiązań, które zagwarantują pozytywne doświadczenia związane z obcowaniem z naszą marką. Ogromnie się cieszymy, że już od listopada nasz asortyment będzie dostępny w nowych lokalizacjach - komentuje Magdalena Dąbrowska, Marketing Manager w Kontigo.
Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych należących do grupy Eurocash. Koncept powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową, indywidualną obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. W ofercie sklepów znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. Wyróżnikiem sieci jest bogaty asortyment kosmetyków naturalnych i azjatyckich. Kontigo pozycjonuje się jako jeden z ekspertów od popularnych na polskim rynku kosmetyków koreańskich. Marka prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepu online, a także w ponad 30 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.
Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie
Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym
O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.
Handel
Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem
Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.
Problemy społeczne
Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków
Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.