Komunikaty PR

Kruszone płatki chili i inne nowości w ofercie KAMIS

2021-03-22  |  01:00
Biuro prasowe

Z badań przeprowadzonych na zlecenie marki[1] wynika, że Polacy są otwarci na nowe warianty pikantnych przypraw o różnym poziomie ostrości i zmielenia. Właśnie dlatego KAMIS postanowił wprowadzić do swojego portfolio kruszone chili w płatkach. Będzie to idealny dodatek do dań kuchni meksykańskiej i azjatyckiej, a także do marynat, dressingów, mięs i owoców morza. Z kolei pikantny pieprz cayenne – najpopularniejszy wariant chili w Polsce – świetnie współgra z curry, chili con carne i gulaszami. A dzięki eleganckim i praktycznym słoiczkom będzie nie tylko działać na podniebienia, ale także cieszyć oko na kuchennej półce. Z kolei czarnuszka zyskała popularność podczas lockdownu, kiedy wielu konsumentów zaczęło piec chleb i szukać ciekawych połączeń przypraw, aby nadać mu odpowiednie walory smakowe. Ta nowość w portfolio KAMIS wyróżnia się zachowaniem intensywnego smaku i aromatu na dłużej dzięki procesowi naturalnego suszenia.

 

Przyprawy w słoiczkach to bardzo dynamicznie rosnący segment, produkty KAMIS już teraz cieszą się dużą popularnością, po zaledwie kilku miesiącach od wprowadzenia na rynek. To pokazuje, jak fantastycznie tego typu praktyczne, a jednocześnie eleganckie opakowania sprawdzają się w domach naszych konsumentów. Nieustannie powiększamy naszą ofertę o nowe, ciekawe rozwiązania, które sprawdzą się w każdej kuchni. Dzięki temu możemy oferować naszym klientom produkty najwyższej jakości w wygodnych w użyciu opakowaniach – mówi Agnieszka Witczak, Marketing Manager w McCormick Polska. - Polacy coraz chętniej i odważniej eksperymentują ze smakami, dlatego jesteśmy pewni, że kruszone chili w płatkach, dodające wyjątkowej pikanterii każdej potrawie, spotka się z ciepłym przyjęciem na rynku.

 

Wejście produktów na rynek wspierane jest materiałami POS typu zjeżdżalnie i cenówki wyróżniające produkt oraz specjalne oznaczenia w sklepach. Wszystkie wymienione przyprawy będą dostępne w sklepach od 15 marca 2021.

 

***

Firma McCormick jest światowym liderem w kategorii przypraw i produktów smakowych. McCormick produkuje, sprzedaje i dystrybuuje przyprawy, mieszanki przypraw i inne smakowite produkty dla całego przemysłu spożywczego - punktów sprzedaży detalicznej, producentów żywności i firm gastronomicznych. Dzięki firmie McCormick każdego dnia, bez względu na to, gdzie i co jesz, możesz delektować się wyśmienitym smakiem potraw.

 

Dodatkowych informacji udziela:

Maja Głuśniewska
Great Minds
tel. +48 512 352 187
m.glusniewska@greatminds.pl

 

 

 


[1] Źródło: KAMIS First Choice Jar Research prepared by MMR – August 2020, Zappi  - June 2020

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.