Komunikaty PR

Kruszone płatki chili i inne nowości w ofercie KAMIS

2021-03-22  |  01:00
Biuro prasowe

Z badań przeprowadzonych na zlecenie marki[1] wynika, że Polacy są otwarci na nowe warianty pikantnych przypraw o różnym poziomie ostrości i zmielenia. Właśnie dlatego KAMIS postanowił wprowadzić do swojego portfolio kruszone chili w płatkach. Będzie to idealny dodatek do dań kuchni meksykańskiej i azjatyckiej, a także do marynat, dressingów, mięs i owoców morza. Z kolei pikantny pieprz cayenne – najpopularniejszy wariant chili w Polsce – świetnie współgra z curry, chili con carne i gulaszami. A dzięki eleganckim i praktycznym słoiczkom będzie nie tylko działać na podniebienia, ale także cieszyć oko na kuchennej półce. Z kolei czarnuszka zyskała popularność podczas lockdownu, kiedy wielu konsumentów zaczęło piec chleb i szukać ciekawych połączeń przypraw, aby nadać mu odpowiednie walory smakowe. Ta nowość w portfolio KAMIS wyróżnia się zachowaniem intensywnego smaku i aromatu na dłużej dzięki procesowi naturalnego suszenia.

 

Przyprawy w słoiczkach to bardzo dynamicznie rosnący segment, produkty KAMIS już teraz cieszą się dużą popularnością, po zaledwie kilku miesiącach od wprowadzenia na rynek. To pokazuje, jak fantastycznie tego typu praktyczne, a jednocześnie eleganckie opakowania sprawdzają się w domach naszych konsumentów. Nieustannie powiększamy naszą ofertę o nowe, ciekawe rozwiązania, które sprawdzą się w każdej kuchni. Dzięki temu możemy oferować naszym klientom produkty najwyższej jakości w wygodnych w użyciu opakowaniach – mówi Agnieszka Witczak, Marketing Manager w McCormick Polska. - Polacy coraz chętniej i odważniej eksperymentują ze smakami, dlatego jesteśmy pewni, że kruszone chili w płatkach, dodające wyjątkowej pikanterii każdej potrawie, spotka się z ciepłym przyjęciem na rynku.

 

Wejście produktów na rynek wspierane jest materiałami POS typu zjeżdżalnie i cenówki wyróżniające produkt oraz specjalne oznaczenia w sklepach. Wszystkie wymienione przyprawy będą dostępne w sklepach od 15 marca 2021.

 

***

Firma McCormick jest światowym liderem w kategorii przypraw i produktów smakowych. McCormick produkuje, sprzedaje i dystrybuuje przyprawy, mieszanki przypraw i inne smakowite produkty dla całego przemysłu spożywczego - punktów sprzedaży detalicznej, producentów żywności i firm gastronomicznych. Dzięki firmie McCormick każdego dnia, bez względu na to, gdzie i co jesz, możesz delektować się wyśmienitym smakiem potraw.

 

Dodatkowych informacji udziela:

Maja Głuśniewska
Great Minds
tel. +48 512 352 187
m.glusniewska@greatminds.pl

 

 

 


[1] Źródło: KAMIS First Choice Jar Research prepared by MMR – August 2020, Zappi  - June 2020

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Ochrona środowiska

Ostateczny kształt rozszerzonej odpowiedzialności producenta wciąż pod znakiem zapytania. Przykładem dla Polski mogą być rozwiązania z Czech czy Belgii

Zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej do końca 2025 roku Polska powinna osiągnąć poziom recyklingu odpadów opakowaniowych na poziomie min. 65 proc. Trudno to osiągnąć bez wdrożenia systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), który w świetle unijnych zaleceń powinien być zaimplementowany już w 2023 roku, a którego ostatecznego kształtu jeszcze nie znamy. Zagraniczni eksperci uważają, że Polska powinna iść w ślady Czech, Belgii i Włoch, stawiając na elastyczną organizację odpowiedzialności producenta (OOP).

Handel

Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od zamierzonego i spowolni rozwój Ameryki. Na wojnie handlowej z resztą świata to Stany mogą tracić najmocniej

– Liczne decyzje prezydenta Trumpa, nie tylko na polu ekonomicznym, są po prostu oparte na nieracjonalnych przesłankach, są fałszywe, są szkodliwe i dla Stanów Zjednoczonych, i dla innych, mówiąc językiem popularnym, są chore – ocenia prof. Grzegorz Kołodko, były minister finansów, i wskazuje m.in. na chaos spowodowany wprowadzaniem, zawieszaniem i przywracaniem ceł. Ekonomista w książce „Trump 2.0. Rewolucja chorego rozsądku” analizuje trumponomikę, a więc ekonomię i politykę gospodarczą pomysłu prezydenta oraz jej wpływ na gospodarkę, przestrzega przed zagrożeniami i wskazuje sposoby wyjścia z nasilającego się globalnego zamieszania. Autor ocenia też negatywnie pozaekonomiczne aspekty działalności amerykańskiego prezydenta z wyjątkiem jednego aspektu.

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.