Lidl startuje z programem stażowym – rusza rekrutacja ponad 70 stażystów
Już 26 lutego rusza rekrutacja stażystów do Lidl Polska – ponad 70 osób ma szansę na zdobycie doświadczenia w centrali oraz biurach sprzedaży znanej sieci, w ramach 13. edycji programu „The Lidl Way to Career”. Udział w stażu to szansa na poprowadzenie własnego projektu, współpracę z ekspertami oraz rozwój kwalifikacji. Program potrwa 3 miesiące, a stażyści mogą zarobić nawet ponad 5 tys. zł brutto miesięcznie.
Lidl Polska zatrudnia obecnie blisko 27 tys. osób i jest jednym z najlepszych pracodawców w kraju, co pokazuje prestiżowa nagroda „Top Employer”, którą sieć dostała po raz 11. Aby dać szansę również młodym ludziom na zdobycie doświadczenia zawodowego, Lidl Polska 26 lutego rusza z kampanią stażową. Ponad 70 osób ma szansę dostać się na 3-miesięczny wakacyjny (lipiec-wrzesień br.) płatny staż oraz nabyć cenne umiejętności i zobaczyć, jak wygląda praca w centrali i biurach sprzedaży znanej sieci od podszewki.
Lidl Polska wspiera młodych
Oferta stażowa „The Lidl Way to Career” jest bogata i stworzona tak, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Staż będzie można odbyć we wszystkich pionach organizacyjnych centrali, np. w dziale zakupów, marketingu, finansów, prawnym, controllingu, IT, zapewnienia jakości, zarządzania promocjami czy BHP. Stażystów poszukują także regionalne biura sprzedaży w Gliwicach, Jankowicach, Legnicy, Mińsku Mazowieckim, Pruszczu Gdańskim, Stargardzie, Strykowie, Tarnowie, Wyszkowie, Bydgoszczy oraz Błoniu.
Do programu mogą zgłaszać się studenci i absolwenci do 30 roku życia, którzy są dostępni od lipca do września br. Najważniejsze kryteria w doborze kandydatów, to motywacja i chęć do nauki – tak jak w przypadku pracowników sieci, tak i tu Lidl Polska stawia na zaangażowanie i nastawienie.
Szansa na zarobek
Zaletą programu „Lidl Way to Career” jest atrakcyjne wynagrodzenie oferowane stażystom. Chętnym zostaną powierzone ciekawe zadania, które rozwiną ich umiejętności i talenty. Oprócz tego, kandydaci mogą liczyć na pensję od 4720 do 5170 zł brutto za miesiąc (wynagrodzenie uzależnione od liczby przepracowanych godzin w miesiącu). To świetna okazja do sprawdzenia swoich sił w nowej roli i możliwość współpracy z ekspertami w swojej dziedzinie.
Kandydaci mogą również wysłuchać autorskiego podcastu Lidl Polska HRCAST #4. Przełącz się na program stażowy, czyli The Lidl Way To Career, gdzie dwoje pracowników sieci, których kariera w firmie rozpoczęła się właśnie od stażu, opowiada o swoich doświadczeniach.
— Na stażu uczyłam się przez praktykę – to było dla mnie najważniejsze. W dziale marketingu dawano mi dużo swobody i naprawdę ambitne zadania: przygotowywałam gazetkę reklamową, miałam możliwość tworzenia reklamy telewizyjnej czy radiowej. Widzę, że wiele działów w Lidlu daje stażystom możliwości rozwoju. Studenci mogą zweryfikować czy teoria, której uczą się na co dzień, sprawdza się w praktyce – podsumowuje Dorota Ignaczak w podcaście „Fajna praca? Dobry temat!”.
Aby zapoznać chętnych z kulisami pracy w Lidl Polska w środę, 20 marca, w Poznaniu sieć organizuje wydarzenie dla studentów – Nice to Lidl You. W ubiegłym roku wzięło w nim udział prawie 2 tys. osób.

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.