Komunikaty PR

Lidl startuje z programem stażowym – rusza rekrutacja ponad 70 stażystów

2024-02-26  |  13:00
Biuro prasowe

Już 26 lutego rusza rekrutacja stażystów do Lidl Polska – ponad 70 osób ma szansę na zdobycie doświadczenia w centrali oraz biurach sprzedaży znanej sieci, w ramach 13. edycji programu „The Lidl Way to Career”. Udział w stażu to szansa na poprowadzenie własnego projektu, współpracę z ekspertami oraz rozwój kwalifikacji. Program potrwa 3 miesiące, a stażyści mogą zarobić nawet ponad 5 tys. zł brutto miesięcznie.

Lidl Polska zatrudnia obecnie blisko 27 tys. osób i jest jednym z najlepszych pracodawców w kraju, co pokazuje prestiżowa nagroda „Top Employer”, którą sieć dostała po raz 11. Aby dać szansę również młodym ludziom na zdobycie doświadczenia zawodowego, Lidl Polska 26 lutego rusza z kampanią stażową. Ponad 70 osób ma szansę dostać się na 3-miesięczny wakacyjny (lipiec-wrzesień br.) płatny staż oraz nabyć cenne umiejętności i zobaczyć, jak wygląda praca w centrali i biurach sprzedaży znanej sieci od podszewki.

Lidl Polska wspiera młodych

Oferta stażowa „The Lidl Way to Career” jest bogata i stworzona tak, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Staż będzie można odbyć we wszystkich pionach organizacyjnych centrali, np. w dziale zakupów, marketingu, finansów, prawnym, controllingu, IT, zapewnienia jakości, zarządzania promocjami czy BHP. Stażystów poszukują także regionalne biura sprzedaży w Gliwicach, Jankowicach, Legnicy, Mińsku Mazowieckim, Pruszczu Gdańskim, Stargardzie, Strykowie, Tarnowie, Wyszkowie, Bydgoszczy oraz Błoniu.

Do programu mogą zgłaszać się studenci i absolwenci do 30 roku życia, którzy są dostępni od lipca do września br. Najważniejsze kryteria w doborze kandydatów, to motywacja i chęć do nauki – tak jak w przypadku pracowników sieci, tak i tu Lidl Polska stawia na zaangażowanie i nastawienie.

Szansa na zarobek

Zaletą programu „Lidl Way to Career” jest atrakcyjne wynagrodzenie oferowane stażystom. Chętnym zostaną powierzone ciekawe zadania, które rozwiną ich umiejętności i talenty. Oprócz tego, kandydaci mogą liczyć na pensję od 4720 do 5170 zł brutto za miesiąc (wynagrodzenie uzależnione od liczby przepracowanych godzin w miesiącu). To świetna okazja do sprawdzenia swoich sił w nowej roli i możliwość współpracy z ekspertami w swojej dziedzinie.

Kandydaci mogą również wysłuchać autorskiego podcastu Lidl Polska HRCAST #4. Przełącz się na program stażowy, czyli The Lidl Way To Career, gdzie dwoje pracowników sieci, których kariera w firmie rozpoczęła się właśnie od stażu, opowiada o swoich doświadczeniach.

 — Na stażu uczyłam się przez praktykę – to było dla mnie najważniejsze. W dziale marketingu dawano mi dużo swobody i naprawdę ambitne zadania: przygotowywałam gazetkę reklamową, miałam możliwość tworzenia reklamy telewizyjnej czy radiowej. Widzę, że wiele działów w Lidlu daje stażystom możliwości rozwoju. Studenci mogą zweryfikować czy teoria, której uczą się na co dzień, sprawdza się w praktycepodsumowuje Dorota Ignaczak w podcaście „Fajna praca? Dobry temat!”.

Aby zapoznać chętnych z kulisami pracy w Lidl Polska w środę, 20 marca, w Poznaniu sieć organizuje wydarzenie dla studentów – Nice to Lidl You. W ubiegłym roku wzięło w nim udział prawie 2 tys. osób.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.