Komunikaty PR

LISTA TOP 5 rozwiązań franczyzowych Żabki

2021-11-17  |  12:30
Biuro prasowe

Żabka jest jedną z najbardziej aktywnych na rynku franczyzowym sieci, która tworzy unikatowe, autorskie rozwiązania dla przedsiębiorców, ułatwiające codzienne prowadzenie biznesu. Poniżej TOP 5 najbardziej wyjątkowych działań odpowiadających na potrzeby dzisiejszych franczyzobiorców:

1. Polisa na biznes

 „Polisa na biznes” to jedyne takie na rynku zbiorowe ubezpieczenie, które zabezpiecza franczyzobiorców przed potencjalnym niepowodzeniem ich działalności. Ma ono zapewnić ochronę finansową przedsiębiorców w momencie, gdy któryś z nich zakończy współpracę z siecią z ujemnym wynikiem. W takiej sytuacji poniesione straty finansowe pokryje ubezpieczyciel tj. firma TUW PZUW, która stworzyła z Żabką ten produkt.

Z ubezpieczenia mają możliwość skorzystania wszyscy franczyzobiorcy prowadzący sklepy Żabka niezależnie od długości współpracy z siecią. Wysokość ubezpieczenia dla poszczególnych przedsiębiorców, z uwagi na skalę działalności Żabki, jest niezwykle atrakcyjna, dodatkowo część opłat za ubezpieczenie pokrywa spółka.

2. Cyberstore

Jednym z nowoczesnych narzędzi, którego funkcją jest z kolei ułatwienie w kompleksowym zarządzaniu placówką – z poziomu telefonu lub komputera – jest aplikacja Cyberstore. Pozwala ona franczyzobiorcom na bieżące kontrolowanie wszystkich procesów zachodzących w sklepie. Mogą m.in. sprawdzać wyniki osiągane przez ich placówki dzięki generowaniu raportów obrotu czy weryfikacji liczby paragonów. Cyberstore informuje również o dokładnej dacie kolejnej dostawy czy liczbie palet, jakiej należy oczekiwać, co pozwala skutecznie zarządzać pracą zespołu w trakcie dostaw.

3. Centrum Wsparcia Franczyzobiorców

Od 2019 roku działają dwie specjalne jednostki, których celem jest wsparcie franczyzobiorców w bieżących sprawach, w tym w kwestiach technicznych i serwisowych. Jedna z nich to Centrum Wsparcia Franczyzobiorców (CWF), którego głównym zadaniem jest dostarczanie franczyzobiorcom jak najszybszego i najbardziej optymalnego wsparcia w rozwiązywaniu trudności czy wyzwań, które mogą pojawić się każdego dnia. Centrum Wsparcia Franczyzobiorców pozostaje do dyspozycji prowadzących sklepy – telefonicznie lub poprzez dedykowany formularz – przez siedem dni w tygodniu od godz. 7:00 do 23:00.

4. Interwencyjne Grupy Serwisowe

W całej Polsce działa serwis, który wspomaga franczyzobiorców w przypadku awarii. Dodatkowo w największych miastach funkcjonują Interwencyjne Grupy Serwisowe (IGS), których rolą jest sprawne usuwanie usterek z zakresu chłodnictwa i gastronomii; serwis wykonuje także drobne prace remontowe. IGS działają m.in. w Warszawie, Poznaniu, Szczecinie, Wrocławiu, Łodzi czy Trójmieście. W okresie wakacyjnym dodatkowo funkcjonują IGS Sezonowe skoncentrowane na wsparciu franczyzobiorców, prowadzących sklepy modułowe nad polskim morzem czy w miejscowościach turystycznych.

5. Dedykowana Platforma Rozwojowa

W tym roku Żabka uruchomiła nową Platformę Rozwojową, dzięki której współpracujący z nią przedsiębiorcy mogą poszerzać swoją wiedzę w sposób jeszcze bardziej przejrzysty i czytelny. Narzędzie oferuje w jednym miejscu nową jakość szkoleń i dodatkowe funkcje, jak chociażby SOS szkoleniowe, poprzez które każdy franczyzobiorca może skierować pytanie dotyczące np. miesięcznych rozliczeń czy wsparcia w zarządzaniu pracownikami, na które odpowiedzi udzielają Partnerzy ds. szkoleń. Platforma umożliwia również łatwy i szybki zapis na szkolenia wewnętrzne, dostęp do Wirtualnego sklepu 360° oraz Bazy Wiedzy, stanowiącej zbiór zasad nt. współpracy z siecią.

Dzięki tym wszystkim rozwiązaniom i formom wsparcia franczyzobiorcy Żabki mogą w pełni skupić się na prowadzeniu i rozwoju własnych biznesów.

Więcej na www.zabka.pl/franczyza

________________________

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7600 placówek prowadzonych przez ponad 6200 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________

Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl 
tel. +48 514 877 509

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu Biuro prasowe
2025-03-18 | 15:00

Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu

20 lat temu w poznańskiej galerii King Cross miało miejsce otwarcie drugiego w mieście sklepu MediaMarkt. Dlaczego to miejsce było i jest tak wyjątkowe? O pracy w salonie
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Prawo

Tylko co piąty nakaz powrotu migranta do kraju pochodzenia jest realizowany. UE chce wprowadzić nowe skuteczne procedury

Obecnie w Unii Europejskiej obowiązuje 27 różnych systemów odsyłania migrantów. W efekcie tylko co piąty nakaz powrotu jest faktycznie realizowany. Komisja Europejska zaproponowała wspólny europejski system powrotów, który ma na celu szybsze, prostsze i skuteczniejsze procedury. Nowe przepisy uzupełnią pakt o migracji i azylu przyjęty w zeszłym roku. – Nie rozwiązuje to jednak wszystkich problemów. Konieczna jest restrykcyjna kontrola i wsparcie krajów, żeby zapobiec dalszej migracji – ocenia europoseł Arkadiusz Mularczyk.

Handel

Rekordowy eksport polskiej żywności. Koszty produkcji będą jednak rosły z powodu zmieniających się norm wraz z wprowadzaniem Zielonego Ładu

W 2024 roku eksport polskich produktów i przetworów rolno-spożywczych wzrósł w porównaniu z rokiem poprzednim do rekordowej wartości w euro. Pozytywną dynamikę odnotował handel zarówno z krajami Unii, jak i spoza wspólnoty. Dalsze sukcesy polskich eksporterów będą zależały m.in. od zwiększania udziału produktów wysokoprzetworzonych w zagranicznej sprzedaży. Wszystko zależeć jednak będzie od popytu i międzynarodowych regulacji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.