LISTA TOP 5 rozwiązań franczyzowych Żabki
Żabka jest jedną z najbardziej aktywnych na rynku franczyzowym sieci, która tworzy unikatowe, autorskie rozwiązania dla przedsiębiorców, ułatwiające codzienne prowadzenie biznesu. Poniżej TOP 5 najbardziej wyjątkowych działań odpowiadających na potrzeby dzisiejszych franczyzobiorców:
1. Polisa na biznes
„Polisa na biznes” to jedyne takie na rynku zbiorowe ubezpieczenie, które zabezpiecza franczyzobiorców przed potencjalnym niepowodzeniem ich działalności. Ma ono zapewnić ochronę finansową przedsiębiorców w momencie, gdy któryś z nich zakończy współpracę z siecią z ujemnym wynikiem. W takiej sytuacji poniesione straty finansowe pokryje ubezpieczyciel tj. firma TUW PZUW, która stworzyła z Żabką ten produkt.
Z ubezpieczenia mają możliwość skorzystania wszyscy franczyzobiorcy prowadzący sklepy Żabka niezależnie od długości współpracy z siecią. Wysokość ubezpieczenia dla poszczególnych przedsiębiorców, z uwagi na skalę działalności Żabki, jest niezwykle atrakcyjna, dodatkowo część opłat za ubezpieczenie pokrywa spółka.
2. Cyberstore
Jednym z nowoczesnych narzędzi, którego funkcją jest z kolei ułatwienie w kompleksowym zarządzaniu placówką – z poziomu telefonu lub komputera – jest aplikacja Cyberstore. Pozwala ona franczyzobiorcom na bieżące kontrolowanie wszystkich procesów zachodzących w sklepie. Mogą m.in. sprawdzać wyniki osiągane przez ich placówki dzięki generowaniu raportów obrotu czy weryfikacji liczby paragonów. Cyberstore informuje również o dokładnej dacie kolejnej dostawy czy liczbie palet, jakiej należy oczekiwać, co pozwala skutecznie zarządzać pracą zespołu w trakcie dostaw.
3. Centrum Wsparcia Franczyzobiorców
Od 2019 roku działają dwie specjalne jednostki, których celem jest wsparcie franczyzobiorców w bieżących sprawach, w tym w kwestiach technicznych i serwisowych. Jedna z nich to Centrum Wsparcia Franczyzobiorców (CWF), którego głównym zadaniem jest dostarczanie franczyzobiorcom jak najszybszego i najbardziej optymalnego wsparcia w rozwiązywaniu trudności czy wyzwań, które mogą pojawić się każdego dnia. Centrum Wsparcia Franczyzobiorców pozostaje do dyspozycji prowadzących sklepy – telefonicznie lub poprzez dedykowany formularz – przez siedem dni w tygodniu od godz. 7:00 do 23:00.
4. Interwencyjne Grupy Serwisowe
W całej Polsce działa serwis, który wspomaga franczyzobiorców w przypadku awarii. Dodatkowo w największych miastach funkcjonują Interwencyjne Grupy Serwisowe (IGS), których rolą jest sprawne usuwanie usterek z zakresu chłodnictwa i gastronomii; serwis wykonuje także drobne prace remontowe. IGS działają m.in. w Warszawie, Poznaniu, Szczecinie, Wrocławiu, Łodzi czy Trójmieście. W okresie wakacyjnym dodatkowo funkcjonują IGS Sezonowe skoncentrowane na wsparciu franczyzobiorców, prowadzących sklepy modułowe nad polskim morzem czy w miejscowościach turystycznych.
5. Dedykowana Platforma Rozwojowa
W tym roku Żabka uruchomiła nową Platformę Rozwojową, dzięki której współpracujący z nią przedsiębiorcy mogą poszerzać swoją wiedzę w sposób jeszcze bardziej przejrzysty i czytelny. Narzędzie oferuje w jednym miejscu nową jakość szkoleń i dodatkowe funkcje, jak chociażby SOS szkoleniowe, poprzez które każdy franczyzobiorca może skierować pytanie dotyczące np. miesięcznych rozliczeń czy wsparcia w zarządzaniu pracownikami, na które odpowiedzi udzielają Partnerzy ds. szkoleń. Platforma umożliwia również łatwy i szybki zapis na szkolenia wewnętrzne, dostęp do Wirtualnego sklepu 360° oraz Bazy Wiedzy, stanowiącej zbiór zasad nt. współpracy z siecią.
Dzięki tym wszystkim rozwiązaniom i formom wsparcia franczyzobiorcy Żabki mogą w pełni skupić się na prowadzeniu i rozwoju własnych biznesów.
Więcej na www.zabka.pl/franczyza
________________________
Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7600 placówek prowadzonych przez ponad 6200 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________
Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów
Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań.
Transport
Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.
Firma
Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.