Komunikaty PR

Magnolia Park poszerza ofertę dla dzieci

2020-01-24  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Okaidi, francuska marka oferująca ubrania oraz akcesoria dla noworodków, niemowląt i dzieci właśnie dołączyła do portfolio największego centrum handlowego na Dolnym Śląsku. Nowy salon urządzono w nowoczesnym stylu, a z okazji otwarcia dla klientów przygotowano atrakcyjne zniżki.

 

Oferta Magnolia Park poszerzyła się o nowo otwarty salon dla dzieci i młodzieży Okaidi. Francuska marka jest dobrze znana wszystkim rodzicom, którzy oczekują od mody dziecięcej szerokiego asortymentu produktów oraz doskonałej jakości materiałów. Historia marki sięga 1996 roku, gdy Jean Duforest, jeden z założycieli grupy Camaïeu, razem z Jean-Lukiem Soufletem rozpoczął działalność w branży dziecięcej. Obecnie Okaidi może się poszczycić ponad tysiącem salonów nie tylko we Europie, ale i na całym świecie. W asortymencie marki klienci znajdą akcesoria (m.in. śliniaczki, kapcie, kocyki, dodatki do włosów) oraz ubrania dla noworodków, niemowląt oraz starszych dzieci (do 14 roku życia). Warto zwrócić uwagę na szeroką ofertę pajacyków, piżam, body, spodni, sweterków, sukienek oraz bluz wykonanych przede wszystkim z bawełny.

- Sklep marki Okaidi na pewno będzie się cieszył dużą popularnością wśród naszych klientów. Jednak oferta Magnolia Park dla najmłodszych nie dotyczy tylko zakupów. Organizujemy atrakcyjne wydarzenia dla całych rodzin i poszerzamy nasze usługi i infrastrukturę centrum tak, by było jak najbardziej przyjazne dzieciom - mówi Joanna Sawośko-Duda, dyrektor Magnolia Park.

Nowy salon Okaidi w największym centrum handlowym na Dolnym Śląsku ma 124,5 mkw. i jest zlokalizowany na pierwszym piętrze tuż przy ruchomych schodach, między salonami Deni Cler i Geox. Z okazji otwarcia dla klientów przygotowano specjalną promocję – do niedzieli można otrzymać 50-procentowy rabat na drugą rzecz. Dodatkowo, na stałych klientów czeka także atrakcyjny program lojalnościowy upoważniający do zniżek.

Obecnie w Magnolia Park znajduje się 12 salonów z modą, akcesoriami oraz zabawkami dedykowanych tylko i wyłącznie dzieciom. Do najbardziej znanych marek należą m.in. Bartek, Coccodrillo, Smyk czy Reporter Young.

Magnolia Park od lat poszerza swoją ofertę dla najmłodszych, czego wyrazem jest przyznany przez Polską Radę Centrów Handlowych tytuł najbardziej przyjaznej rodzinom galerii handlowej na Dolnym Śląsku. W Magnolia Park, poza ofertą handlową i rozrywkową, rodzice mogą liczyć na szereg udogodnień dla swoich pociech, tj. możliwości wypożyczenia wózka-spacerówki, podgrzania posiłku, skorzystania z bransoletek-niezgubek czy fotelików w strefie foodcourt. Do dyspozycji rodzin jest też zewnętrzny plac zabaw, który w ubiegłym roku przeszedł modernizację, boisko multifunkcyjne, a także sala zabaw dla najmłodszych wewnątrz obiektu.

www.magnoliapark.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku Biuro prasowe
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z
Handel Wygrana czy pułapka? Dane uczestników jako nowa waluta
2024-07-02 | 15:05

Wygrana czy pułapka? Dane uczestników jako nowa waluta

W świecie cyfrowym, gdzie granice pomiędzy realnymi a wirtualnymi doświadczeniami zacierają się na naszych oczach, konkursy online jawią się jako złotodajne żyły dla firm poszukujących
Handel Żabka od roku wspólnie z woshwosh przedłuża życie butów klientów
2024-07-02 | 10:15

Żabka od roku wspólnie z woshwosh przedłuża życie butów klientów

Minął już rok od kiedy Żabka, w ramach rozszerzania portfolio swoich usług, nawiązała współpracę z woshwosh - pierwszą w Europie firmą zajmującą się cyrkularnością obuwia.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie

– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Transport

Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy

W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski  strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.