Komunikaty PR

Magnolia Park poszerza ofertę dla dzieci

2020-01-24  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Okaidi, francuska marka oferująca ubrania oraz akcesoria dla noworodków, niemowląt i dzieci właśnie dołączyła do portfolio największego centrum handlowego na Dolnym Śląsku. Nowy salon urządzono w nowoczesnym stylu, a z okazji otwarcia dla klientów przygotowano atrakcyjne zniżki.

 

Oferta Magnolia Park poszerzyła się o nowo otwarty salon dla dzieci i młodzieży Okaidi. Francuska marka jest dobrze znana wszystkim rodzicom, którzy oczekują od mody dziecięcej szerokiego asortymentu produktów oraz doskonałej jakości materiałów. Historia marki sięga 1996 roku, gdy Jean Duforest, jeden z założycieli grupy Camaïeu, razem z Jean-Lukiem Soufletem rozpoczął działalność w branży dziecięcej. Obecnie Okaidi może się poszczycić ponad tysiącem salonów nie tylko we Europie, ale i na całym świecie. W asortymencie marki klienci znajdą akcesoria (m.in. śliniaczki, kapcie, kocyki, dodatki do włosów) oraz ubrania dla noworodków, niemowląt oraz starszych dzieci (do 14 roku życia). Warto zwrócić uwagę na szeroką ofertę pajacyków, piżam, body, spodni, sweterków, sukienek oraz bluz wykonanych przede wszystkim z bawełny.

- Sklep marki Okaidi na pewno będzie się cieszył dużą popularnością wśród naszych klientów. Jednak oferta Magnolia Park dla najmłodszych nie dotyczy tylko zakupów. Organizujemy atrakcyjne wydarzenia dla całych rodzin i poszerzamy nasze usługi i infrastrukturę centrum tak, by było jak najbardziej przyjazne dzieciom - mówi Joanna Sawośko-Duda, dyrektor Magnolia Park.

Nowy salon Okaidi w największym centrum handlowym na Dolnym Śląsku ma 124,5 mkw. i jest zlokalizowany na pierwszym piętrze tuż przy ruchomych schodach, między salonami Deni Cler i Geox. Z okazji otwarcia dla klientów przygotowano specjalną promocję – do niedzieli można otrzymać 50-procentowy rabat na drugą rzecz. Dodatkowo, na stałych klientów czeka także atrakcyjny program lojalnościowy upoważniający do zniżek.

Obecnie w Magnolia Park znajduje się 12 salonów z modą, akcesoriami oraz zabawkami dedykowanych tylko i wyłącznie dzieciom. Do najbardziej znanych marek należą m.in. Bartek, Coccodrillo, Smyk czy Reporter Young.

Magnolia Park od lat poszerza swoją ofertę dla najmłodszych, czego wyrazem jest przyznany przez Polską Radę Centrów Handlowych tytuł najbardziej przyjaznej rodzinom galerii handlowej na Dolnym Śląsku. W Magnolia Park, poza ofertą handlową i rozrywkową, rodzice mogą liczyć na szereg udogodnień dla swoich pociech, tj. możliwości wypożyczenia wózka-spacerówki, podgrzania posiłku, skorzystania z bransoletek-niezgubek czy fotelików w strefie foodcourt. Do dyspozycji rodzin jest też zewnętrzny plac zabaw, który w ubiegłym roku przeszedł modernizację, boisko multifunkcyjne, a także sala zabaw dla najmłodszych wewnątrz obiektu.

www.magnoliapark.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.