Komunikaty PR

Marka FITANU.COM w Galerii Klif w Gdyni

2021-05-05  |  07:05
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Grupa Kapitałowa Martes Sport rozwija nowy koncept premium. W Galerii Klif w Gdyni 4 maja otwarty został showroom sklepu internetowego FITANU.COM. Jest to pierwszy sklep tej marki w Trójmieście, a trzeci w Polsce. FITANU.COM to koncept hybrydowy, łączący sferę online z ofertą stacjonarną.

Właścicielem marki FITANU.COM jest Grupa Kapitałowa Martes Sport, która w wyniku dynamicznego rozwoju brandu, podjęła decyzję wdrożeniu sprzedaży hybrydowej. Oprócz istniejącego sklepu online, powstają stacjonarne punkty sprzedaży w segmencie marek sportowych premium. 

W portfolio FITANU.COM znajdziemy marki takie jak: Ralph Lauren, EA7 (Emporio Armani), Napapijri, Guess, Helly Hansen, Lego Wear, Nautilus, Quicksilver, Puma, O’Neill, adidas, Nike, Fila, Superdry, Billabong, Columbia, Jack Wolfskin, The Northface, Craft, ’47, New Balance, Salomon, Atomic, Rossignol, Arena, DC, Asics.

- Okres zamknięcia handlu wykorzystany został na prace związane z rebrandingiem sklepu. Pandemia przyspieszyła tylko od dawna planowany proces wdrożenia punktów stacjonarnych FITANU.COM, bardzo cieszymy się, że możemy zaprosić klientów do nowego showroomu zlokalizowanego w północnej części Polski – komentuje Dominika Lasoń za odpowiedzialna koordynację konceptu FITANU.COM. 

Sklepy stacjonarne FITANU.COM są nowoczesnymi punktami sprzedaży, których projekt został przygotowany we współpracy z pracownią Schwitzke Górski, z pełnym uwzględnieniem customer experience zdobytego w ponad piętnastoletniej działalności Grupy Kapitałowej Martes Sport. 

- Efektem pracy zespołu projektowego jest kreowanie nowych standardów sprzedaży – dodaje Lasoń. – Stawiamy na unikalny design - czytelną komunikację, dobór kolorów, podział sklepu na działy tematyczne. Wymienione elementy mają zapewnić klientom jak najlepsze doświadczenia zakupowe. Dzięki tradycyjnej formie sklepu, klient nie traci kontaktu z produktem, może dokonać oceny tu i teraz oraz zdecydować o ostatecznej formie zakupu na miejscu w showroomie lub z dostawą na wskazany adres w trybie online.

Działalność stacjonarna FITANU.COM uzupełnia segment sportowych sklepów premium. W Galerii Klif salon FITANU.COM powstanie w miejscu sklepu Martes Sport. Znajdować się będzie na parterze centrum handlowego i dysponować będzie powierzchnią prawie 1000 m2. 

- Fitanu.com to kolejna marka premium, którą możemy zaoferować naszym klientom – mówi Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif w Gdyni. – Cieszę się, że pierwszy sklep w tej części kraju marka zdecydowała się otworzyć w Klifie. Uzupełni ona segment marek sportowych. 

Galeria Klif

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

Właścicielem Galerii Klif jest spółka reprezentowana przez AEW Asset Management. Zarządcą centrum jest Cushman & Wakefield Polska Trading Sp. z o.o.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok Biuro prasowe
2024-05-17 | 10:25

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok

Działania Grupy Żabka mają istotny wpływ na rozwój polskiej gospodarki. Z opublikowanego Raportu Odpowiedzialności „Wygodnie i odpowiedzialnie” wynika, że całkowita kwota
Handel Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.
2024-05-17 | 01:00

Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.

Notowana na Głównym Rynku GPW firma kosmetyczna Miraculum podsumowuje wyniki po I kwartale 2024 r. Po raz pierwszy od wielu lat kwartalny wskaźnik EBITDA przekroczył 1 mln zł –
Handel Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki
2024-05-15 | 08:49

Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki

Gdzie handel opłaca się najbardziej? Wszędzie tam, gdzie są klienci! Niby to znana od lat prawda, jednak tam, gdzie potencjalnych klientów jest najwięcej, najczęściej stawki za

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.