Maxi ZOO otworzy się w Galerii Zaspa

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Wiosną br. w Galerii Zaspa otworzy się nowy sklep zoologiczny – Maxi Zoo. W lokalu dostępny będzie asortyment zarówno popularnych marek, jak również tworzących specjalistyczne produkty dla zwierząt. Maxi Zoo zajmie powierzchnię 360 mkw.
W najbliższych tygodniach w Galerii Zaspa otworzy się nowy stacjonarny sklep znanej sieci Maxi Zoo. W ofercie marki będzie można znaleźć szeroki wachlarz produktów dla zwierząt domowych m.in. karmę, artykuły do pielęgnacji, leki OTC oraz różnego rodzaju akcesoria. Wyróżnikiem Maxi Zoo jest fakt, że na miejscu dostępni są specjaliści, którzy udzielają fachowych rad dotyczących doboru diety, higieny czy dbania o zdrowie pupili. Konsultanci przechodzą liczne szkolenia i stale podnoszą swoje kwalifikacje, dzięki czemu klienci mogą mieć pewność, że przekazywana wiedza jest rzetelna.
Sieć znana jest z najwyższej jakości oferowanych produktów i usług. Z pewnością przypadnie do gustu Klientów, którzy nie tylko znajdą tu wszystko, czego potrzebują, ale będą mogli odwiedzić lokal razem ze swoim zwierzakiem.
W Maxi Zoo, w miarę możliwości, organizowane będą spotkania z behawiorystami oraz zajęcia z trenerami. Sklep współpracuje też z lokalnymi schroniskami dla zwierząt.
Maxi Zoo w Galerii Zaspa zajmie powierzchnię 360 mkw. i zlokalizowany będzie w pasażu zewnętrznym w okolicy Pralni EBS.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.