Maxi ZOO otworzy się w Galerii Zaspa

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Wiosną br. w Galerii Zaspa otworzy się nowy sklep zoologiczny – Maxi Zoo. W lokalu dostępny będzie asortyment zarówno popularnych marek, jak również tworzących specjalistyczne produkty dla zwierząt. Maxi Zoo zajmie powierzchnię 360 mkw.
W najbliższych tygodniach w Galerii Zaspa otworzy się nowy stacjonarny sklep znanej sieci Maxi Zoo. W ofercie marki będzie można znaleźć szeroki wachlarz produktów dla zwierząt domowych m.in. karmę, artykuły do pielęgnacji, leki OTC oraz różnego rodzaju akcesoria. Wyróżnikiem Maxi Zoo jest fakt, że na miejscu dostępni są specjaliści, którzy udzielają fachowych rad dotyczących doboru diety, higieny czy dbania o zdrowie pupili. Konsultanci przechodzą liczne szkolenia i stale podnoszą swoje kwalifikacje, dzięki czemu klienci mogą mieć pewność, że przekazywana wiedza jest rzetelna.
Sieć znana jest z najwyższej jakości oferowanych produktów i usług. Z pewnością przypadnie do gustu Klientów, którzy nie tylko znajdą tu wszystko, czego potrzebują, ale będą mogli odwiedzić lokal razem ze swoim zwierzakiem.
W Maxi Zoo, w miarę możliwości, organizowane będą spotkania z behawiorystami oraz zajęcia z trenerami. Sklep współpracuje też z lokalnymi schroniskami dla zwierząt.
Maxi Zoo w Galerii Zaspa zajmie powierzchnię 360 mkw. i zlokalizowany będzie w pasażu zewnętrznym w okolicy Pralni EBS.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Niepewność gospodarcza rosnącym zagrożeniem dla firm. Sytuację pogarszają zawirowania w światowym handlu
Wojna handlowa i trudna sytuacja geopolityczna stanowią zagrożenie dla funkcjonowania firm. Niepewność sytuacji gospodarczej to obok wysokich kosztów pracowniczych najczęściej wskazywana bariera utrudniająca działalność. 60 proc. właścicieli i zarządzających firmami w Polsce uważa ją za największe zagrożenie. – Kryzysy są tyleż szokiem dla systemu, co szansą. Jeśli wykorzystamy nowo tworzące się sytuacje, mamy szansę wyjść wzmocnieni – ocenia Małgorzata Mroczkowska-Horne, dyrektor generalna Konfederacji Lewiatan.
Transport
Ataki cybernetyczne na kolej stają się coraz częstsze. Hakerzy zwykle chcą doprowadzić do paraliżu

W pierwszym kwartale tego roku hakerzy zaatakowali systemy sprzedaży biletów w polskiej i ukraińskiej kolei. Zagrożenia wiążą się jednak również z atakami na systemy zasilania i zarządzania ruchem. Wszystkie tego typu zdarzenia mają jeden cel – mniejszy lub większy paraliż transportu kolejowego, co w obecnej sytuacji geopolitycznej przekłada się na bezpieczeństwo strategiczne. W wielu przypadkach wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek – albo dlatego, że nienależycie chroni hasła i dostęp do urządzeń, albo dlatego, że nadane mu uprawnienia są nieadekwatnie szerokie w stosunku do realnych potrzeb.
Edukacja
Polska nauka potrzebuje różnych źródeł finansowania. Trwają rozmowy o zmianach w systemie

– Finansowanie polskiej nauki wymaga zmian, ale do tego potrzeba politycznej woli i odwagi – ocenia prof. dr hab. Grzegorz Mazurek, rektor Akademii Leona Koźmińskiego. Wśród propozycji wymienia stworzenie systemu zachęt dla biznesu do inwestowania w naukę i edukację, wyznaczenie strategicznych obszarów badań, na które będą trafiały fundusze, czy rozliczanie instytucji naukowych z wykorzystania publicznych pieniędzy. W ramach cyklu „Porozmawiajmy o polskiej nauce” MNiSW w ostatnich miesiącach prowadzi konsultacje ze środowiskiem akademickim i badawczym na temat stojących przed sektorem wyzwań i możliwych do wdrożenia rozwiązań, nie tylko dotyczących finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.