Mobilna Żabka na Top of the Top Sopot Festival
Mobilna Żabka – nowy, innowacyjny koncept sklepów sieci Żabka pojawił się na tegorocznym Top of the Top Sopot Festival. Dwa tygodnie temu pawilon miał swoją premierę we Wrocławiu, a od 17 do 19 sierpnia br. jest dostępny dla uczestników i gości sopockiego festiwalu. Klienci mobilnej Żabki będą mogli w czasie Festiwalu przekąsić hot doga, napić się kawy z ekspresu czy kupić ulubioną przekąskę np. Foodini.
Festiwal w Sopocie jest drugim wydarzeniem, na którym pojawiła się mobilna Żabka, której całe wyposażenie zostało tak zaprojektowane, żeby można je było łatwo i szybko spakować i przygotować do transportu. Stoisko montowane jest na czas eventu i demontowane po jego zakończeniu, gotowe by funkcjonować na kolejnych wydarzeniach. Asortyment na stoisko mobilne został dobrany w taki sposób, aby spełniał preferencje każdego klienta. Oczywiście może on być różny w zależności od wydarzenia, na którym będzie gościć – mobilna Żabka ma rozbudowaną strefę gastronomiczną, serwuje m.in. hot-dogi w stylu amerykańskim, nie zapominając również o ofercie dla osób niespożywających mięsa. Osoby, które nie mają ochoty na ciepłe przekąski, mogą sięgnąć po świeże, pożywne kanapki Tomcio Paluch lub sałatki Dobra Karma. W sklepie można zakupić także różnego rodzaju gorącą, aromatyczną kawę na wynos, serwowaną w całkowicie biodegradowalnych kubkach, zimne napoje, a także płynne przekąski Foodini i Wycisk.
Mobilna Żabka może być wszędzie tam, gdzie tysiące spragnionych i głodnych klientów. Koncept przystosowany jest do tego, aby klienci mogli zrobić szybkie zakupy na targach, koncertach, wydarzeniach sportowych i kulturalnych. W przyszłości mobilne Żabki mogą pojawić się także w okolicach szkół i uczelni, a w sezonie urlopowym w miejscowościach letniskowych.
________________________
Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7400 placówek prowadzonych przez ponad 6000 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________
Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.