Komunikaty PR

Moc orzeźwiającego smaku i aromatu – trzy kawy Cold Brew w Costa Coffee

2021-08-09  |  14:30
Biuro prasowe

Podczas gorącej, letniej pogody zdecydowanie warto postawić na sprawdzone sposoby na naładowanie baterii oraz przyjemne ochłodzenie. W sieci kawiarni Costa Coffee, na wszystkich spragnionych czekają kawy Cold Brew w wersji Black, Latte oraz Słony Karmel. Dzięki swojemu ponad 20 godzinnemu procesowi parzenia zyskują one niepowtarzalny charakter i smak, w którym nie trudno się zakochać, i do którego chętnie będziemy wracać!

Energetyzujące orzeźwienie

Kawa towarzyszy nam każdego dnia, dlatego podczas lata warto stawiać na jej orzeźwiające wersje. Do oferty Costa Coffee dołączyły nowe, przygotowywane na zimno kawy Cold Brew w trzech wersjach. Proces macerowania, który zastępuje tradycyjne parzenie trwa 20 godzin, sprawiając, że efekt końcowy pozbawiony jest goryczki, konsystencja napoju staje się lekko kremowa, a całość dostarcza jeszcze większej dawki energii. Pierwszą propozycją jest klasyczna, czarna kawa Cold Brew. Jest to opcja dla prawdziwych kawoszy, którzy chcą poczuć pełny bukiet smaków i aromatów mieszanki ziaren Character Roast, nieskrępowanych poprzez dodatek mleka. Niezwykła głębia i złożoność tego napoju sprawią, że będzie to stały punkt dnia dla wszystkich, którzy chcą doświadczyć chwili orzeźwienia. Na poszukujących lżejszych smaków czeka z kolei Cold Brew Latte – poprzez dodatek mleka całość zyskuje niezwykłą delikatność i słodycz, idealnie łączącą się z dostępnymi w kawiarni wypiekami. Ostatnią, najbardziej deserową propozycją jest Cold Brew o smaku słonego karmelu. Ten niezwykle popularny w ostatnim czasie smak sprawia, że robiona na zimno kawa zyskuje zupełnie nowe oblicze – pełne słodkich nut oraz wyrazistości i oryginalności.

Wszędzie tam, gdzie potrzeba smaku

Trzy niezwykle orzeźwiające kawy Cold Brew oraz cały szereg innych, przepysznych propozycji z menu znajdziemy w najbliższej kawiarni Costa Coffee. Można je także zamówić z dostawą za pomocą aplikacji UberEats.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.