Komunikaty PR

Moc orzeźwiającego smaku i aromatu – trzy kawy Cold Brew w Costa Coffee

2021-08-09  |  14:30
Biuro prasowe

Podczas gorącej, letniej pogody zdecydowanie warto postawić na sprawdzone sposoby na naładowanie baterii oraz przyjemne ochłodzenie. W sieci kawiarni Costa Coffee, na wszystkich spragnionych czekają kawy Cold Brew w wersji Black, Latte oraz Słony Karmel. Dzięki swojemu ponad 20 godzinnemu procesowi parzenia zyskują one niepowtarzalny charakter i smak, w którym nie trudno się zakochać, i do którego chętnie będziemy wracać!

Energetyzujące orzeźwienie

Kawa towarzyszy nam każdego dnia, dlatego podczas lata warto stawiać na jej orzeźwiające wersje. Do oferty Costa Coffee dołączyły nowe, przygotowywane na zimno kawy Cold Brew w trzech wersjach. Proces macerowania, który zastępuje tradycyjne parzenie trwa 20 godzin, sprawiając, że efekt końcowy pozbawiony jest goryczki, konsystencja napoju staje się lekko kremowa, a całość dostarcza jeszcze większej dawki energii. Pierwszą propozycją jest klasyczna, czarna kawa Cold Brew. Jest to opcja dla prawdziwych kawoszy, którzy chcą poczuć pełny bukiet smaków i aromatów mieszanki ziaren Character Roast, nieskrępowanych poprzez dodatek mleka. Niezwykła głębia i złożoność tego napoju sprawią, że będzie to stały punkt dnia dla wszystkich, którzy chcą doświadczyć chwili orzeźwienia. Na poszukujących lżejszych smaków czeka z kolei Cold Brew Latte – poprzez dodatek mleka całość zyskuje niezwykłą delikatność i słodycz, idealnie łączącą się z dostępnymi w kawiarni wypiekami. Ostatnią, najbardziej deserową propozycją jest Cold Brew o smaku słonego karmelu. Ten niezwykle popularny w ostatnim czasie smak sprawia, że robiona na zimno kawa zyskuje zupełnie nowe oblicze – pełne słodkich nut oraz wyrazistości i oryginalności.

Wszędzie tam, gdzie potrzeba smaku

Trzy niezwykle orzeźwiające kawy Cold Brew oraz cały szereg innych, przepysznych propozycji z menu znajdziemy w najbliższej kawiarni Costa Coffee. Można je także zamówić z dostawą za pomocą aplikacji UberEats.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.