Moc orzeźwiającego smaku i aromatu – trzy kawy Cold Brew w Costa Coffee
Podczas gorącej, letniej pogody zdecydowanie warto postawić na sprawdzone sposoby na naładowanie baterii oraz przyjemne ochłodzenie. W sieci kawiarni Costa Coffee, na wszystkich spragnionych czekają kawy Cold Brew w wersji Black, Latte oraz Słony Karmel. Dzięki swojemu ponad 20 godzinnemu procesowi parzenia zyskują one niepowtarzalny charakter i smak, w którym nie trudno się zakochać, i do którego chętnie będziemy wracać!
Energetyzujące orzeźwienie
Kawa towarzyszy nam każdego dnia, dlatego podczas lata warto stawiać na jej orzeźwiające wersje. Do oferty Costa Coffee dołączyły nowe, przygotowywane na zimno kawy Cold Brew w trzech wersjach. Proces macerowania, który zastępuje tradycyjne parzenie trwa 20 godzin, sprawiając, że efekt końcowy pozbawiony jest goryczki, konsystencja napoju staje się lekko kremowa, a całość dostarcza jeszcze większej dawki energii. Pierwszą propozycją jest klasyczna, czarna kawa Cold Brew. Jest to opcja dla prawdziwych kawoszy, którzy chcą poczuć pełny bukiet smaków i aromatów mieszanki ziaren Character Roast, nieskrępowanych poprzez dodatek mleka. Niezwykła głębia i złożoność tego napoju sprawią, że będzie to stały punkt dnia dla wszystkich, którzy chcą doświadczyć chwili orzeźwienia. Na poszukujących lżejszych smaków czeka z kolei Cold Brew Latte – poprzez dodatek mleka całość zyskuje niezwykłą delikatność i słodycz, idealnie łączącą się z dostępnymi w kawiarni wypiekami. Ostatnią, najbardziej deserową propozycją jest Cold Brew o smaku słonego karmelu. Ten niezwykle popularny w ostatnim czasie smak sprawia, że robiona na zimno kawa zyskuje zupełnie nowe oblicze – pełne słodkich nut oraz wyrazistości i oryginalności.
Wszędzie tam, gdzie potrzeba smaku
Trzy niezwykle orzeźwiające kawy Cold Brew oraz cały szereg innych, przepysznych propozycji z menu znajdziemy w najbliższej kawiarni Costa Coffee. Można je także zamówić z dostawą za pomocą aplikacji UberEats.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.